Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1143
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#176 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

old.fashioned píše:Ale kdepak takovej šikovnej magnet na tu měrku koupim???
Objednal jsem si tady jeden s dírou uprostřed, nějak to tam zavěsím přes víčko.
https://www.magnety.cz/magneticke-materialy/
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#177 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od old.fashioned »

super... díky všem zúčastněným na týhle off topic debatě
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#178 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Ešte je potrebné nainštalovať magnety aj na olejový filter. :wink:
Přílohy
Screenshot 2017-05-03 12.59.12.png
Screenshot 2017-05-03 12.59.12.png (72.76 KiB) Zobrazeno 5246 x
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#179 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

old_fashioned: Nepoznám, zda to je ironie nebo co, ale ebay, aliexpres, Dealextreme atd... maji je v nejrůznějších tvarech a podobách, hledej neodymium magnet
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#180 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od old.fashioned »

Urvanej píše:old_fashioned: Nepoznám, zda to je ironie nebo co, ale ebay, aliexpres, Dealextreme atd... maji je v nejrůznějších tvarech a podobách, hledej neodymium magnet
jj už to mám... ne byl to fakt lama dotaz :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1143
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#181 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

IgorS píše:Ešte je potrebné nainštalovať magnety aj na olejový filter. :wink:
Tak tohle je inspirace. Zkusím dát na filt magnet chvíli před výměnou oleje a potom ho rozebrat jestli se něco chytí :twisted:
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#182 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Predajcovia magnetov pravdepodobne v poslednom období zaznamenajú aj nárast predaja :jaj:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#183 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#184 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Romulusw píše:Těžko říci. Na tom magnetu je vidět, co tam bylo. Z filtru to nepoznáš.

Mám to pověšené na měrce, něco jako
Obrázek
Konečně jsem sehnal použitelný magnet. Jsem zvědavej, jestli něco ulovím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#185 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Ulovil jsem jen trochu černé špíny, žádné špony. Jel jsem 30 minut.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#186 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od tomasss »

Ona i ta cerna spina je previt, mozna i vetsi nez nejaky spony.

Zpet k BG, jejich 106 Quick Clean prave zachranil jednu AW30-43 ve dvojkovy devitce. Prevodovka zmatene radila, nekdy otacky vylitly nahoru mezi kvaltama, a taky nefungovalo zamykani menice. Plus nekolik chyb na diag. Predpokladam ze byly pridreny solenoidy. Po naliti BG a projeti prevodovka radi jak nova, a diagnostika cista.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#187 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Foto post apokalyptického oleje pls. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#188 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od StepanB »

tomasss píše:Zpet k BG, jejich 106 Quick Clean prave zachranil jednu AW30-43 ve dvojkovy devitce. Prevodovka zmatene radila, nekdy otacky vylitly nahoru mezi kvaltama, a taky nefungovalo zamykani menice. Plus nekolik chyb na diag. Predpokladam ze byly pridreny solenoidy. Po naliti BG a projeti prevodovka radi jak nova, a diagnostika cista.
Potvrzuju :Yahoo!:
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#189 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od StepanB »

Urvanej píše:Foto post apokalyptického oleje pls. :-)
Pokud myslíš tu AW30-43, tak nebyl jsem u toho, ale fotky mám slíbené. Až budou, nahraju to sem.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#190 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od din »

Zdar, plánuju také udělat výplach motoru u obou Volváků buď prostředky BG, případně mi ještě táta říkal, že jeho kamarád používá jiný výrobek značky Militec a je s ním velice spokojen. Nemáte s Militecek někdo zkušenost... http://www.militec.cz/ ??
Zdraví Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#191 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Na Militec jsem slyšel také samé pozitivní recenze. Ale praktickou zkušenost nemám.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#192 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Zeb píše:Ještě jsem aplikoval velké balení BG 244 do nádrže a musím uznat že auto subjektivně velmi ožilo. Prvních 200 km jsem jel jako dýmovnice - létaly ze mě strašné věci při plném plynu. Po ujetí 700 km stále ještě auto hulí více než obvykle, ale uvidím jak bude kouřit až vezmu zase čistou naftu po očistné kůře.
Jako doprovodný jev je, že se mi začalo ozývat turbo při zařazené trojce a plném plynu - lehce si zasviští, což dříve nedělalo. Má být u TDI slyšet, že tam turbo je, nebo má být úplně zticha? Rozhodně nesviští tolik jako u 1,9 TDI, ale přece jen je to lehce slyšitelné.
Jak to vypadá po nějaké době ježdění?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#193 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

hajnej píše:Jak to vypadá po nějaké době ježdění?
Já to BG do oleje nalil proto, abych motor trochu vyčistil před přidáním aditiva Atomium. Takže po aplikaci BG jsem ujel 6.500 km Mobil 5W-40, nalil první fázi Atomia, po 1.000 km olej vypustil a ten byl zase černej jako bota. Pak nalil nový olej Mobil 5W-40, druhou fázi Atomia. Olej byl po výměně čistý, což se mi u nafty nikdy po výměně oleje nepovedlo a udržel si průhlednost cca 2.000 km. Nyní mám najeto na oleji cca 4.500 km a olej je stále průsvitný.
Takže měřitelným efektem bylo vyčištění motoru a nyní jsem si při delší cestě všimnul, že turbo přestalo hvízdat. Jiné plusy jsem ale nezaregistroval. Spotřeba stejná, kouřivost stejná (závisí na naftě co vezmu), jede to stejně, hlučné taky stejně. Ale zatím mi každý, kdo s mým autem jel říkal, že takhle tiché a živé TDI ještě neviděli.
Chtěl jsem před aplikací Atomia změřit tlaky, ale nemám v okolí nikoho s měřákem...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#194 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od LUBOŠ »

din píše:Zdar, plánuju také udělat výplach motoru u obou Volváků buď prostředky BG, případně mi ještě táta říkal, že jeho kamarád používá jiný výrobek značky Militec a je s ním velice spokojen. Nemáte s Militecek někdo zkušenost... http://www.militec.cz/ ??
Zdraví Din
Militec jsem používal ve starý naftě 760 motor d24tic a u přeplňovaných benzínů - byl jsem spokojený. Tichý chod motoru a dle mého názoru šel rychleji do otáček.
Jestli se nepletu, tak tuto přísadu používali i do náklaďáků na Dakaru.
Kamarád závodně střílí a při požití na zbraních se po střelbě výrazně lépe čistí.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#195 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ondra. »

nechaval jsem delat vyplach sani a vstriku na masine v BG autorizovanym servise. auto po procedure sakra ozilo (nanos v sani byl brutalni) nicmene frajerovi dvakrat praskla behem procedury hadicka a zde je vysledek :( jeste se k tomu ani nepriznal ze ten lak smyl on, pritom jsem u toho byl jak mu to dvakrat vychcalo, hned to smyl vodou ale do druhyho dne kdy sem auto vyzvedaval tam bylo tohle :(
Přílohy
IMG_20170916_213756.png
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#196 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Thompson »

Ondra. píše:nechaval jsem delat vyplach sani a vstriku na masine v BG autorizovanym servise. auto po procedure sakra ozilo (nanos v sani byl brutalni) nicmene frajerovi dvakrat praskla behem procedury hadicka a zde je vysledek :( jeste se k tomu ani nepriznal ze ten lak smyl on, pritom jsem u toho byl jak mu to dvakrat vychcalo, hned to smyl vodou ale do druhyho dne kdy sem auto vyzvedaval tam bylo tohle :(
A co používají v těch mašinách? Také BG109 nebo něco ostřejšího, tohle vypadá na dobrý odmašťovač.
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#197 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Thompson píše:
Ondra. píše:nechaval jsem delat vyplach sani a vstriku na masine v BG autorizovanym servise. auto po procedure sakra ozilo (nanos v sani byl brutalni) nicmene frajerovi dvakrat praskla behem procedury hadicka a zde je vysledek :( jeste se k tomu ani nepriznal ze ten lak smyl on, pritom jsem u toho byl jak mu to dvakrat vychcalo, hned to smyl vodou ale do druhyho dne kdy sem auto vyzvedaval tam bylo tohle :(
A co používají v těch mašinách? Také BG109 nebo něco ostřejšího, tohle vypadá na dobrý odmašťovač.
Zjistim za 14dnu, uz sem na to objednanej, az pojedu na 2dny do Praglu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4902
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#198 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Odhaduju to na BG 211, nebo BG 206

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#199 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Romulusw píše:Odhaduju to na BG 211, nebo BG 206
To ja +/- taky, ale jinak dotycnej tvrdil, ze je to sarada na cca 4h u V8, plus ze nad 3000ccm, se tam ty chemie dava 2x tolik...
Objednanej sem na 24.11., tak pak dam report, jak to dopadlo, docela me zajima jak se to projevi, vzhledem k tomu, kolik ruzny chemie, sem pred/po vymene oleje daval, do oleje a benzinu, v poslednich 3 nadrzich, vzdy v kombinaci 100(98) benzinem, ted naposled tam sla varka cistice katalyzatoru... A kdyz sem mel o vikendu zadni katy dole - menily se vlnovce, tak katy vypadaly velmi pekne, skoda, ze sem je nevidel pred tim, nez se tam cokoliv nalilo, ale co, mozna nekdy priste...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4902
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#200 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Já se s tím prvně setkal u mého plynaře, když se mi pravidelně po 1000 km rozsvěcovala kontrolka motoru. Tehdy jsem o svém autě nevěděl lautr nic,
diagnostiku jsem neměl a pravděpodobně to byl bordel ve škrtící klapce, protože od té doby je pokoj.

Koukal jsem na tu proceduru, kdy se speciálním dávkovačem po dobu asi půl hodiny přidává BG 206 do sacího potrubí, za otáček od 1000 do 3000. Údajně bych měl vidět, jak z výfuku létá nějaký hrozný bordel, což se teda nestalo, ale problém zmizel.
Zřejmě to bude "dobrej utrejch", ale funkční :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“