Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#251 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od paconni »

Ja mam jistotu meneni oleje kazdych 60tis km. Serviska to tvrdi+potvrzeno servisem. Posledni vymenu jsem nechaval delat proplachem a ok. Ted bych dal akorat navic BG. Budu to delat asi zitra, tak dam vedet. Projedu s BG, proplachnu a uvidime
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#252 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od paconni »

Tak vymeneno. Vyplach s BG, celkem 17l oleje-i kdyz uz asi nebylo třeba. Nasledne kondicionér a kontrola hladiny. Puvodni olej byl červeno-hnědý, zadna spalenina. Nechal jsem olej usadit-preci jen v nem bylo cosi k nalezeni. Ted auto radi o neco lepe, ale nerekl bych, ze je to rozdil jako noc a den. I pred tim to jezdilo vcelku slusne.

Jako tip doporucuji dat na chladic hadici na pracuje-na odtok-naprosto presne pasuje a dobre se s tim dela.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#253 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

A provedl si pres VIDU reset oleje? A pokud nebylo 150let meneno, tak bych udelal i adaptaci... Kontrolu hladiny jsi provadel na zaklade teploty oleje v prevodovce?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#254 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od mirekcafa »

měl jsi dát ještě přídavný chladič když máš vypláchnuto :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#255 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od paconni »

Zajsoft: ne nedelal. VIDA je na ceste, tak to pak udelam. I s adaptacemi. Po zahrati jsem prosel pres rychlosti, pak na P a po 3 minutach mereni oleje.

mirekcafa: delal jsem to vcelku narychlo. V planu to je.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Vůz: Mazda 6 benzín + Lpg 2.0

#256 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Davee6 »

Zdravím, měl jsem velke problémy s autem. Nemelo tah, vykon a vysoká spotřeba. Nechal jsem v létě udělat dekarnonizeci auta sání. Měl jsem na 3valci ucpanou svíčku. Potom na podzin mi v servise pribrusovali ventily. Ted jsem koupil BG sadu 109 na vyplach motoru. Nalil jsem do oleje BG 109 nechal jsem auto zaple na volnoběh cca 25min potom jsem vypustil olej. Popisuji cerniu hnusnou vodu, jak kdyby jsem namichal vodu s kalem a uhlim. Hnusná sracka v servisu mi rekl, ze to je o dost černý olej. Potom jsem doplnil olej pro mazdy 5W-30 k tomu jeste prisadu BG 107. Auto ted ma odpich pri rozjezdu. Myslite si, ze bude znatelné zlepšení. Mate nějaké doporučení? Diky

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#257 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Ujeď 2000 km a udělej ten proplach s BG109 znovu, akorát ho tam nech brblat třeba 3 hodiny. Přitom klackem trochu zašprajcuj plyn, aby jsi měl vyšší otáčky 1200-1300. Nový olej nalij Mobil1 0W-40, bez dalších aditiv. Měň co 10.000, max co 15.000 km a budeš jezdit až do Soudnýho dne.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Vůz: Mazda 6 benzín + Lpg 2.0

#258 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Davee6 »

Diky za radu. Je vhodné mit na vyčištění oleje 3hodiny? Nemuze, to podrit pisty a další mechanizmy. Proč mam nalít olej 0w-40 kdyz se tam ma lit 5W-30? Olej měním neustale s filtrem po 15.000 km.
Klesne mi spotreba paliva? Auto ma opět tah, zrychlení které nemelo. Zjistuji to na dálnici...
Děkuji za ode.
B
Zeb píše:Ujeď 2000 km a udělej ten proplach s BG109 znovu, akorát ho tam nech brblat třeba 3 hodiny. Přitom klackem trochu zašprajcuj plyn, aby jsi měl vyšší otáčky 1200-1300. Nový olej nalij Mobil1 0W-40, bez dalších aditiv. Měň co 10.000, max co 15.000 km a budeš jezdit až do Soudnýho dne.

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#259 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Jestli měníš olej co 15.000 km a motor máš uvnitř takhle zahnojenej, tak je něco špatně. V souvislosti co psal zdejší uživatel ZDENA o rozborce a zborce motoru od Fordu a jeho vnitřním opotřebování, tak tam na vině asi byl olej 5W-30 od Fordu. A Mazda možná používá stejný, přeci jen nějakou dobu fúzovali. A ZDENA to stejné opotřebení viděl i na dalším Fordím motoru.
0W-40 proto, že je to společně s 5W-50 olej s nejsilnější sadou aditiv, co Mobil1 dělá. To mi potvrzoval kolega z práce, co pro Exxon dělal.
Když máš motor plnej přepáleného sajrajtu, tak prostě použij olej s větší tepelnou odolností. Já v Saabu 2.3 benzin turbo liju na zimu 0W-40 a na léto 5W-50, měním olej s aditivy BG109 a při sundávání vany (standartní servisní úkon pro čištění olejového sítka od karbonu) je motor krásně čistý a bez šlemu.
Tady jsou lidi, co nechaj na BG109 brblat motor klidně celej den před výměnou, aby se pořádně vyčistil. Jediné co hrozí je ucpání filtru rozpuštěným bordelem (nemělo by, pokud jsi už jednou proplach dělal), nedomazání motoru díky rozředění oleje a vyběhanému olejovému čerpadlu (předejdeš tím, že necháš mírně zvýšené otáčky motoru) a uvolnění úsad, které motor utěsňovaly, takže ti může začít baštit olej.
Všechny tyhle poznatky najdeš v předchozích 12 stránkách tohoto tématu, tak pročti. Hlavně ať to jezdí!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Vůz: Mazda 6 benzín + Lpg 2.0

#260 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Davee6 »

Ano měním pořád pravidelně olej co 15000 km auto ma najete uz 260 000 km benzin + LPG. Vzdycky to meni znamy v servise a pokazde byl olej vypusteny... Tak jo ujedu 2000 km vymrnim olej a necham to hrcet ccs 3hodiny. Mi se zda, ze to je dlouho. K tomu mam koupit 0w-40 nebo 5w-50? Vždycky jsem tam lil 5w-30 mazdasky olej. Jenom minuly rok tam byl Castrol. Auto jede ted jinak, ale spotreba porad 9,8 l mesto plus dalnixe na jedno nastartovani ujedu vzdy 30km. Diky za rady.
Zeb píše:Jestli měníš olej co 15.000 km a motor máš uvnitř takhle zahnojenej, tak je něco špatně. V souvislosti co psal zdejší uživatel ZDENA o rozborce a zborce motoru od Fordu a jeho vnitřním opotřebování, tak tam na vině asi byl olej 5W-30 od Fordu. A Mazda možná používá stejný, přeci jen nějakou dobu fúzovali. A ZDENA to stejné opotřebení viděl i na dalším Fordím motoru.
0W-40 proto, že je to společně s 5W-50 olej s nejsilnější sadou aditiv, co Mobil1 dělá. To mi potvrzoval kolega z práce, co pro Exxon dělal.
Když máš motor plnej přepáleného sajrajtu, tak prostě použij olej s větší tepelnou odolností. Já v Saabu 2.3 benzin turbo liju na zimu 0W-40 a na léto 5W-50, měním olej s aditivy BG109 a při sundávání vany (standartní servisní úkon pro čištění olejového sítka od karbonu) je motor krásně čistý a bez šlemu.
Tady jsou lidi, co nechaj na BG109 brblat motor klidně celej den před výměnou, aby se pořádně vyčistil. Jediné co hrozí je ucpání filtru rozpuštěným bordelem (nemělo by, pokud jsi už jednou proplach dělal), nedomazání motoru díky rozředění oleje a vyběhanému olejovému čerpadlu (předejdeš tím, že necháš mírně zvýšené otáčky motoru) a uvolnění úsad, které motor utěsňovaly, takže ti může začít baštit olej.
Všechny tyhle poznatky najdeš v předchozích 12 stránkách tohoto tématu, tak pročti. Hlavně ať to jezdí!

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#261 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od yoby »

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#262 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od majtinek »

yoby píše:Mají nově v sortimentu : https://www.truckmall.cz/kapaliny-spreje-a-chemie/aditiva/
Díky za reklamu, teď jsem si úplně náhodou všiml tvého komentu, když jsem něco hledal na fóru. Eshopu truckmall.cz dělám řiditela, takže pokud by někdo zde z fóra chtěl produkty BG za ještě lepší cenu než máme na eshopu "pro registrované", napište mi SZ. Jinak je možný osobní odběr Praha nebo České Budějovice (Borek), případně zasíláme GEIS, GLS, Českou Poštou :) Martin

P.S. v úterý máme od BG školení, tak možná budu i chytrej a budu o tom něco víc vědět :angel:
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#263 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od yoby »

2majtinek : proč myslíš že o tom vím :-) přišlo mi to na mail, občas něco od vás beru, výdej mam za rohem :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#264 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od majtinek »

No tak doufám že kolega z Borku je na tebe hodnej.. on je to takovej morous :D :good:
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#265 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od yoby »

Ale jo, pozdraví, vydá, jen furt to chce zaplatit :-D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#266 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tarkin »

Máte někdo zkušenost s BG330 do serva?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#267 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:Máte někdo zkušenost s BG330 do serva?
Tvl. s Tebou je to koukam taky jak s tatarem co? :D
Nejdriv pride za mnou a pak se jeste na to same preventivne dojdes preptat na FB a forum... :o
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#268 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od yoby »

Když o tobě je známo že si BG leješ i do piva :-D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#269 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Zajsoft píše:Tvl. s Tebou je to koukam taky jak s tatarem co? :D
Nejdriv pride za mnou a pak se jeste na to same preventivne dojdes preptat na FB a forum... :o
Áno, takto on funguje. :good: To postihnutie sa volá "tarkanizmus" :D
Je ako vycucávač informácií od človeka, no pritom si aj tak urobí po svojom, aj tak inak, aj tak je so svojim riešením istý čas spokojný. Namiesto toho, aby na niečo prišiel aj sám a vyskúšal. Je to hľadač instantných riešení.
Na to som už rezignoval :unknown:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#270 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Basstl »

Já nevím jak vy, ale já většinou nedám na jedinnou radu od člověka, kterýho příliš neznám a proto se znažím vycucat co nejvíc informací z více zdrojů a pak si udělám vlastní názor...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#271 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tarkin »

Pokud si na celým tomhle fóru dám do hledání BG 330, najdu jen 3x popsaný Zajsoftův rituál výměny olejů. Zkušenosti tu nikdo žádné nepsal. Ani on sám mi nenapsal, jestli zjistil nějaký pozitivní vliv při nalití BG330 do servooleje.

Další věc, co člověk to jiný názor, zkušenost... často jsou ty názory i nepodložené reálnými zkušenostmi (tím nikoho zde nepodezírám)...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#272 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Chceš názor? Kašli na to. Vyměň olej v servu a hotovo.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#273 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Ja si zase väčšinou urobím vlastný názor tým, že najprv danú oblasť teoreticky preskúmam a potom prakticky, často pracne, si to otestujem sám. Stane sa aj, že niečo pokazím. Nečakám, že informáciu zalejem teplou vodou ako sáčkovú instantnú polievku a najem sa bez varenia.

Tak skúšam a skúšam, porovnávam a potrápim sa, až kým nemám k tomu vlastné empirické pozorovania a kým nie som spokojný. Aby sme sa dostali do kontextu BG, tak to bolo aj s BG330. Ešte teraz tu mám jedno neotvorené balenie a tiež jedno neotvorené balenie ProTec Steering Cleaner, lebo poskúšal som už toho fakt dosť z toho všetkého, čo je u nás na trhu ohľadom aditív.

Obrázek

Odkedy som ale objavil lacné aditívum, ktoré by pravoverný Volvista-olejár do servoriadenia nikdy nedal, veď dokonca to nie je určené ani len do servooleja, tak tieto drahé marketingové vodičky nepoužívam. Preto ich mám nepoužité, voľné, tak ak by mal niekto záujem, toto neotvorené balenia BG330 mu posuniem, rovnako tak aj ProTec Steering Cleaner.

Niekoľkonásobné skúsenosti s BG330 teda mám a kľudne ho môžeš do servooleja použiť. Nemusíš sa báť, že by sa niečo stalo.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#274 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Já měl servo v pohodě, ale preventivně jsem ho po výměně oleje v servu přidal. Beze změny stále v pohodě.
Brácha na S70 TDI měl servo divný, škubalo a vrčelo, vyměnil olej, nalil BG330 a volant jde tichounce, naprosto v plynule.
Chystám se na výměnu oleje a na přidání BG v SAABU, kde mi servo skučí při zatáčení. Uvidím, co to udělá.
Základem je ale asi hlavně ta výměna oleje...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#275 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tarkin »

Je ako vycucávač informácií od človeka, no pritom si aj tak urobí po svojom, aj tak inak, aj tak je so svojim riešením istý čas spokojný. Namiesto toho, aby na niečo prišiel aj sám a vyskúšal. Je to hľadač instantných riešení.
Jsem hledač instantních řešení, protože řešení ostatních, co mají větší zkušenosti jsou občas lepší. To je celé.

Ale pokud zastáváš myšlenku, že sdílení informací je blbost a každý ať si na to přijde sám. A když vidíš nějaký topic, kde hned od začátku víš, že to je blbost, nebo znáš lepší řešení, ale radši v tom člověka necháš vymáchat. Tak ok.
Hádám teda, že tajemství kolem použitého regulátoru alternátoru, co dává větší napětí, úprava bočníků faceliftových světel, aditiva do všemožných olejů a další věci si necháš pro sebe o otázky budeš dál ignorovat. I když by to pomohlo ne jen mě, ale všem, kdo by do těch topiců zavítali...
Chceš názor? Kašli na to. Vyměň olej v servu a hotovo.
Servočerpadlo mám nové (repasované) a olej po proplachu a je tam Liqui moly 1127. I tak jde řízení poměrně ztuha.

Takže zkusím BG330. Igore klidně ho od tebe koupím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“