Právě je 22 bře 2019 03:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 314 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 10:20 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 2075
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Zajsoft píše:
Tvl. s Tebou je to koukam taky jak s tatarem co? :D
Nejdriv pride za mnou a pak se jeste na to same preventivne dojdes preptat na FB a forum... :o

Áno, takto on funguje. :good: To postihnutie sa volá "tarkanizmus" :D
Je ako vycucávač informácií od človeka, no pritom si aj tak urobí po svojom, aj tak inak, aj tak je so svojim riešením istý čas spokojný. Namiesto toho, aby na niečo prišiel aj sám a vyskúšal. Je to hľadač instantných riešení.
Na to som už rezignoval :unknown:

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 10:28 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1821
Bydliště: Teplice
Já nevím jak vy, ale já většinou nedám na jedinnou radu od člověka, kterýho příliš neznám a proto se znažím vycucat co nejvíc informací z více zdrojů a pak si udělám vlastní názor...

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 10:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 796
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Pokud si na celým tomhle fóru dám do hledání BG 330, najdu jen 3x popsaný Zajsoftův rituál výměny olejů. Zkušenosti tu nikdo žádné nepsal. Ani on sám mi nenapsal, jestli zjistil nějaký pozitivní vliv při nalití BG330 do servooleje.

Další věc, co člověk to jiný názor, zkušenost... často jsou ty názory i nepodložené reálnými zkušenostmi (tím nikoho zde nepodezírám)...

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 11:31 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3528
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Chceš názor? Kašli na to. Vyměň olej v servu a hotovo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 18:43 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 2075
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Ja si zase väčšinou urobím vlastný názor tým, že najprv danú oblasť teoreticky preskúmam a potom prakticky, často pracne, si to otestujem sám. Stane sa aj, že niečo pokazím. Nečakám, že informáciu zalejem teplou vodou ako sáčkovú instantnú polievku a najem sa bez varenia.

Tak skúšam a skúšam, porovnávam a potrápim sa, až kým nemám k tomu vlastné empirické pozorovania a kým nie som spokojný. Aby sme sa dostali do kontextu BG, tak to bolo aj s BG330. Ešte teraz tu mám jedno neotvorené balenie a tiež jedno neotvorené balenie ProTec Steering Cleaner, lebo poskúšal som už toho fakt dosť z toho všetkého, čo je u nás na trhu ohľadom aditív.

Obrázek

Odkedy som ale objavil lacné aditívum, ktoré by pravoverný Volvista-olejár do servoriadenia nikdy nedal, veď dokonca to nie je určené ani len do servooleja, tak tieto drahé marketingové vodičky nepoužívam. Preto ich mám nepoužité, voľné, tak ak by mal niekto záujem, toto neotvorené balenia BG330 mu posuniem, rovnako tak aj ProTec Steering Cleaner.

Niekoľkonásobné skúsenosti s BG330 teda mám a kľudne ho môžeš do servooleja použiť. Nemusíš sa báť, že by sa niečo stalo.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 21:43 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 847
Bydliště: Praha
Já měl servo v pohodě, ale preventivně jsem ho po výměně oleje v servu přidal. Beze změny stále v pohodě.
Brácha na S70 TDI měl servo divný, škubalo a vrčelo, vyměnil olej, nalil BG330 a volant jde tichounce, naprosto v plynule.
Chystám se na výměnu oleje a na přidání BG v SAABU, kde mi servo skučí při zatáčení. Uvidím, co to udělá.
Základem je ale asi hlavně ta výměna oleje...

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 796
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Citace:
Je ako vycucávač informácií od človeka, no pritom si aj tak urobí po svojom, aj tak inak, aj tak je so svojim riešením istý čas spokojný. Namiesto toho, aby na niečo prišiel aj sám a vyskúšal. Je to hľadač instantných riešení.

Jsem hledač instantních řešení, protože řešení ostatních, co mají větší zkušenosti jsou občas lepší. To je celé.

Ale pokud zastáváš myšlenku, že sdílení informací je blbost a každý ať si na to přijde sám. A když vidíš nějaký topic, kde hned od začátku víš, že to je blbost, nebo znáš lepší řešení, ale radši v tom člověka necháš vymáchat. Tak ok.
Hádám teda, že tajemství kolem použitého regulátoru alternátoru, co dává větší napětí, úprava bočníků faceliftových světel, aditiva do všemožných olejů a další věci si necháš pro sebe o otázky budeš dál ignorovat. I když by to pomohlo ne jen mě, ale všem, kdo by do těch topiců zavítali...

Citace:
Chceš názor? Kašli na to. Vyměň olej v servu a hotovo.

Servočerpadlo mám nové (repasované) a olej po proplachu a je tam Liqui moly 1127. I tak jde řízení poměrně ztuha.

Takže zkusím BG330. Igore klidně ho od tebe koupím.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 23:16 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 2075
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Zdielať myšlienky za blbosť nepovažujem, len rozlišujem to, s kým ju zdieľam a kde. Do veľkej miery pri tých kecoch, ktoré tu za niekoľko rokov ohľadom olejov a kadečoho iného evidujem, mám už dosť niekoho o niečom presviedčať. Tie kecy často produkujú ľudia, ktorý danú vec ani nevyskúšali, iba sú apriori proti tomu, lebo si myslia, že je to zlé a to stačí.

Prakticky to vyzerá potom tak, že keď si vyfotím pred autom kanister s Mobil1 olejom tak je všetko ok, lebo to tam samozrejme patrí, veď čo iné ako 5W50 a Mobil1 by mal Volvista používať. Tak sa tu useri potľapkávajú po ramenách, ako správne mažú tie svoje motory tými super olejmi. A ja mám aspoň pokoj. Nikomu nevadí, že mám vyfotenú pred autom len prázdnu pixlu od Mobil1 oleja, ale vedľa auta mám úplne iný olej, ktorý tam do motora reálne nalejem. To preto, aby boli čitatelia diskusie spokojní a ja som nebol bombardovaný kecami o tom, že teda ten olej tam nepatrí alebo som nemusel vysvetľovať človeku, ktorý by ho aj tak bez zbytočných kecov sám nevyskúša a používa zásadne len top marketingové značky olejov.

Len raz som zverejnil, že do prevodovky dávam ATF olej a už tu boli kecy okolo toho ako to tam nepatrí a ako inému dobre prevodovka chodí s prevodovkovým olejom atď. a presviedčali ma o tom aké je to zlé a aký som hlupák. Tak nech sa páči. A načo to všetko? Nech si každý použije čomu dôveruje. Nemám patent na správne riešenia a ani necítim poslanie niekoho o niečom presviedčať.

Čo sa týka aditív, tak myslím, že som to už dostatočne vysvetlil. Nedôverujem jednoducho tomu, že keby som ti povedal, čo do motora a servoriadenia pridávam, že ty to použiješ bez toho, aby si na všetkých sociálnych sieťach zisťoval zase predtým, čo si o tom mojom podozrivom aditíve myslia ostatní. Jednoducho by si všade dookola vypisoval a vyvolával diskusie o tom mojom aditíve a zbieral názory aj ďaľšie a od iných na moje riešenie. No a ja to nepotrebujem. Ďakujem.

Podľa toho čo píšeš, usudzujem, že tiež máš nejaký problém s čítaním s porozumením. Pri zvýšení napätia alternátora nejde len o výmenu regulátoru. Resp. výmena regulátora nie je podmienka zvýšenia napätia. Nič také som nepísal. Išlo len o pokus vymeniť ho, ktorý ukázal, aké, a niekedy veľké, sú rozdiely v napätí rôznych regulátorov. Môžeš vyskúšať tak isto viaceré. Zvýšiť napätie na alternátore však ide aj bez výmeny regulátora, teda aj so stávajúcim alternátorom. Nie je to ale žiadne plug & play riešenie. Prax tu v diskusii aj tak ukazuje, že ostatní Volvisti sú so svojimi nižšími napätiami vo svojich autách spokojní. Nevadí mi to.

Čítať s porozumením treba aj čo sa týka úpravy bočníkov, pretože o tom som už písal dlhý príspevok a necítim potrebu niekoho učiť základy Ohmovho zákona o úbytku napätia na odpore pri prechode elektrického prúdu. Navyše tie princípy je potrebné aplikovať analogicky, čo znamená, že ak sa použije veľmi malá záťaž oproti pôvodnej, nedá sa pôvodný bočník upraviť, ale dá sa to vyriešiť nahradením bočníka dvomi odpormi a štyrmi plochými kontaktami. Upraviť sa to ale v každom prípade dá do 15 minút čistej práce. Spôsob úpravy je však na každom podľa vlastných možností a ja neviem akú malú záťaž tam teraz máš, oproti 21W žiarovkám, ktoré tam boli pôvodne. Nemám preto instatné riešenie ale vždy som sa ťa snažil naviesť na princíp riešenia a na správnu úvahu o probléme. Tak, ako to bolo pri probléme s chybou EGR. Chybu v ECM si aj tak neodstránil a tak isto ani chybu v softvéri EGR offu.

Aj keď som už o úprave bočníka písal dostatočne a predtým a aj keď ťa Tod2 upozornil linkom na Skandix na riešenie cez úpravu bočníku, ten drôtovo odporový patvar Toda2 si považoval za riešenie ideálne. Urobil si si aj tak po svojom a pochválil, ako to pekne odvádza teplo. Napriek tomu, že princíp riešenia hlásenia vadnej žiarovky cez Can Bus som opísal dostatočne predtým, než si robil svetlá, nepátral si po správnom riešení. Práskol si tam vykurovacie odpory a chladíš ich. Napriek tomu že som to vysvetľoval predtým aj tak zase peter cz mi adresoval kecy o tom, že sme nejaký frajeri a píšem až keď to máš hotové. Voľba riešenia však bola na tebe a rozhodol si to urobiť odpormi.

BG330 kľudne vyskúšaj ale odo mňa do Čiech sa ti to isto neoplatí.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 23:29 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1541
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Ten můj odporový patvar je řešení pro led blinkry. Tam můžeš dávat bočník jaký chceš, ale nebude to nic platné.

_________________
Obrázek VIN YV1TS796961433633


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 23:35 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1821
Bydliště: Teplice
Zjednodušeně řečeno:
Nikomu nic neřeknu, protože by jste si mohli nejdejbože dovolit diskuzi a kritiku mého pracně zjištěného řešení... :D

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 16 bře 2019 01:06 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 2075
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Tod2 píše:
Ten můj odporový patvar je řešení pro led blinkry. Tam můžeš dávat bočník jaký chceš, ale nebude to nic platné.

Keď sa tak zamyslím, tak neviem, prečo by som tam mal dávať bočník aký chcem. Že je to odporový patvar tak to si myslím aj naďalej, pretože mám za to, že sa to dá riešiť elegantnejšie, efektívnejšie a bez produkcie tepla navyše aj na MY2006+. Ale nechce sa mi o tom šíriť osvetu. Funguje to, si spokojný, tak nie je čo riešiť. Iba som vyjadril môj neodborný laický názor.

Basstl píše:
Zjednodušeně řečeno:
Nikomu nic neřeknu, protože by jste si mohli nejdejbože dovolit diskuzi a kritiku mého pracně zjištěného řešení... :D

Nič také som ale nenapísal. Moje slová boli adresované Tarkinovi. Pretože to riešenie s aditívom do servooleja už pár ľudí odo mňa používa, napísal si vlastne blbosť. Ono to riešenie s aditívom a jeho hľadanie nemalo za cieľ iba stíšiť chod riadenia ale aj zvýšiť jeho účinnosť tak, aby posiľňovač znateľne viac posiľňoval a volantom sa točilo reálne pocitovo ľahšie aj na S80 s ťažkým motorom na prednej náprave. Keďže nie sú žiadne informácie ani skúsenosti, tak nie je ani o čom diskutovať a ani čo kritizovať. Ako som vedel tak som Tarkinovi vysvetlil a za mňa to takouto formou v diskusii uzatváram.

Tarkin, ohľadom elektroniky auta a tvojich otázok sa obráť na Tod2. On tomu rozumie fakt lepšie ako ja a ohľadom aditív sa obráť na ostatných, čo majú toho prečítaného viac. Momentálne mám ozaj iné starosti a rozrobené projekty ohľadom auta.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 16 bře 2019 09:40 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1541
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Já přiznávám, že tomu zdaleka tak nerozumím jako Igor, ale mám snahu pomoct a podělit se o zkušenosti. O tom by to tu mělo být. Ne jen dokola říkat, že je to blbě, pak teda milostivě sdělit, jak by to mělo být, ale už neříct, jak toho dosáhnout. Nebojím se kritiky, nebo když někdo pak přijde s lepším řešením, ale podělí se o něj. To u Tebe Igore bohužel nefunguje. Tvojí práce si vážím, ale vedeš tady dlouhý monolog o ničem. Tedy o ničem pro ostatní. Podobně jako jeden vymazaný uživatel, akorát ten to vždy řekl jednou krátkou větou.

_________________
Obrázek VIN YV1TS796961433633


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 16 bře 2019 09:48 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 2031
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Hezky shrnuto :good:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů
PříspěvekNapsal: 16 bře 2019 20:54 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4360
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
peter cz píše:
Hezky shrnuto :good:

Ano, velmi trefně.

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 314 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 19 Queries | GZIP : Off ]