Poslední návštěva: 26 čer 2019 14:59 Právě je 26 čer 2019 14:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.



 [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 27 pro 2018 11:39 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Hledal jsem v příspěvcích zde na fóru a moc jsem nepochodil. Zajímá mne spolehlivost, jeho chyby, náročnost případných oprav a dostupnost náhradních dílů pro níže uvedený motor:

T5 169 kW (2521 cm3, označení B5254T7) ve spojení s AWD a převodovkou M66W, rok výroby 2007-2010

Budu moc rád za jakoukoliv informaci a předem děkuji.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 27 pro 2018 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1745
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Počti si :wink: :
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... s-RS-block

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 10 led 2019 21:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 821
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Není to náhodou prachobyčejná 2.5T,jen jinak poladěná? Řekl bych,že je,takže při běžném provozu a zatížení asi problémy žádné nejsou.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 10 led 2019 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1268
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
no dle reakcí v tom odkazu nikoli

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 10 led 2019 23:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 821
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
To je diskuze o ničem pomalu jako tady na fóru. A pokud jsem to v rychlosti prolítl, tak z toho plyne, že rozdílů mezi motory, co jsou ve Fordech a ve Volvu je minimum. Takže závěr bych si z toho udělal takový, že je to ve V50 obyčejná 2.5T, možná s pár úpravami, možná bez nich.

Ve V50 AWD to bude i hezká hračka, to auto bude umět i zatáčet (na poměry Volva, jinak samozřejmě nic moc).

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 10 led 2019 23:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4772
Bydliště: České Budějovice
Můžu se plést, ale do polofordů se 2,5 LPT nedávalo.

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 11 led 2019 10:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1268
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
taky mám po přečtení reakcí na swedespeed.com podobný názor.
Mě jste strašili, že pokud svojí 2.5 T LPT přečipuju přes 300HP,
hrozí prasknutí bloku motoru. V odkaze se píše, že B5254T7
je při tunění daleko odolnější a 400 HP není problém - tak
předpokládám, že těch rozdílů bude na motorech víc.

Ale taky to muže být JPP (jedna paní povídala)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 11 led 2019 12:49 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Google selhal.Co je prosím zkratka LPT? Má to něco společného s turbem? Díky.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 11 led 2019 12:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4772
Bydliště: České Budějovice
Nízkotlaký turbo

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor T5 169 kW
PříspěvekNapsal: 13 led 2019 23:24 
Offline

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 1193
Bydliště: Tábor
Vůz: V70 III
Aneb low pressure turbo a treba na Ivecach muzes casto videt HPT, to je presny opak :D

LPT pro priklad u Volva 2.4T a HPT je T5. Rozdil je i ve velikosti turba a od toho se odvijejicich vlastnosti, lpt je trochu jako nafta, tahne odspodu od 1600 ot. ale malo a ma nic moc vrchol. Oproti tomu T5 je do 3000ot. mrtva a pak zazehne peklo. Obrazne receno

_________________
V70III | Fiat 500 |VW Brouk 1.2 | VW Bus T2 1.6 | Škoda 1202 STW | Wartburg 353


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 20 Queries | GZIP : On ]