Právě je 22 srp 2017 00:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Potřebuji radu dálkové ovládání
PříspěvekNapsal: 19 črc 2016 20:51 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Zdravim všechny
Potřebuji pomoc a radu objednal jsem dálkové ovládání na sedana 850ku T5R r.v.95 model 96 :

http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... m/1030474/
Příloha:
dálkáč.jpg
dálkáč.jpg [ 14.96 KiB | Zobrazeno 725 krát ]


A problem :D (pozor přichází problém :D )postup párování znám nefunguje v autě je namotovanej nějakej polskej alarm sráč hlavní jednotku jsem už zrušil protože to bylo napojené na anténu a ta nevyjížděla ovladač k tomu stejně není ,immo je zrušené softwarově v jednotce a místo relé 210,211 je origo propojka Volvo ,central funguje normálně na klíček.
zatím je ještě zbytek kabeláže po polskym alarmu ,ale stále se nedaří páření jinak baterie i dálkáč je funglovka a origo Volvo .
Předem děkuji za nějaký nápad třeba někoho něco napadne nebo má už zkušenost .

Edit je možné ,že by byl přijímač plný předchozích kodů a už by nechtěl další?u toho nevim někdo říká ,že je jedno počet a jiný zase ,že jen určitý počet.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2016 01:07 
Offline
Profi prodejce
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 1562
Bydliště: Praha
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Petr.Chrpa píše:
Zdravim všechny
Potřebuji pomoc a radu objednal jsem dálkové ovládání na sedana 850ku T5R r.v.95 model 96 :

http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... m/1030474/
Příloha:
dálkáč.jpg


A problem :D (pozor přichází problém :D )postup párování znám nefunguje v autě je namotovanej nějakej polskej alarm sráč hlavní jednotku jsem už zrušil protože to bylo napojené na anténu a ta nevyjížděla ovladač k tomu stejně není ,immo je zrušené softwarově v jednotce a místo relé 210,211 je origo propojka Volvo ,central funguje normálně na klíček.
zatím je ještě zbytek kabeláže po polskym alarmu ,ale stále se nedaří páření jinak baterie i dálkáč je funglovka a origo Volvo .
Předem děkuji za nějaký nápad třeba někoho něco napadne nebo má už zkušenost .

Edit je možné ,že by byl přijímač plný předchozích kodů a už by nechtěl další?u toho nevim někdo říká ,že je jedno počet a jiný zase ,že jen určitý počet.


Až budeš v koncích, tak dej vědět... číslo ti pošlu v SZ, znám kluka z garáže co opravuje elektroniku pro více jak polovinu Plzeňského INVELT BMW, protože zbytek jezdí servisovat Bavka do Německa... ale dělá cokoliv s elektronikou v autě u jakýchkoliv značek...!!!

Problém je, že musíš za volant posadit babu a poslat jí tam... má slabost pro ženský a udělá kdykoliv... cokoliv... stačí jen když mu zavolá a bude zoufalá do telefonu... to je 100%

Jinak je zavalený prací na půl roku do předu... jen ženský maj přednost a jsou priorita...!!!

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 srp 2016 07:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2009
Bydliště: hmmm
Bydliště: Galanta
Vůz: 850,C70,V40...
Spytam sa hlupo, ale mas tam vobec primacie rele? s ktorym sa to paruje, lebo spominas prepojku...
Obrázek

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 srp 2016 08:23 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 2724
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
mam pocit, ze pri aktivaci parovani se vsechny kody vymazou a je treba vsechny ovladace naparovat znova. Teda tak se to aspon chovalo u me, ale mam trosku jinej ovladac.

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2017 10:50 
Offline

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 151
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Potýkám se s touto výzvou:

Mám na 850 původní dálku s ovladačem, jako je vyobrazen výše v úvodním
příspěvku od Petra. Co jsem se dočetl, bylo to pro auta s "base model"
alarmu nebo bez alarmu, což je asi můj případ. Přijímač signálu to má
vedle kastlíku, u blatníku.

A teď to přichází:
Z jedné rozborky jsem si přinesl ovladač, který je však pro jiný
systém "Guard Alarm 2"
Obrázek
Ten by měl mít přijímač zabudovaný rovnou v tom relé 210-211,
nazývanému Alarm Control Module. Přijímač vedle kastlíku by tam tomto případě už být neměl.

Otázka zní, jak to zaonačit, aby fungovala dálka z druhého auta
u mne?

Asi určitě to bude chtít donést si od dárce modul, co je v pozici relé
210-211. Co lze čekat potom? V optimistickém případě by to mohlo
odemykat a zamykat dálkově, ale neměl by točit startér, jelikož
soustava alarmu nebude kompletní a relé nesepne (o alarm ani zájem nemám).
Vyřešilo by to známé dodatečné přemostění 50E - 50F?

Řešil jste to někdo? Dík za rady.

_________________
.: 850 TDI 96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 07 B6324S :.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2017 17:12 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
kwiko píše:
Spytam sa hlupo, ale mas tam vobec primacie rele? s ktorym sa to paruje, lebo spominas prepojku...


Zapomněl jsem dopsat vyřešeno jinak mám to vedle kastliku spolujezdce ten přijímač a spárovalo se to ,ale až v lednu (to byl čas na takové věci ,které nejsou důležité :D ) a ano mám tam origo propojku bez přijímacího relé,ale po demontáži zbytků dodělávané kabeláže a zapojení zpět se to spárovalo bez problémů.


Wolfram1944 píše:
Potýkám se s touto výzvou:

Mám na 850 původní dálku s ovladačem, jako je vyobrazen výše v úvodním
příspěvku od Petra. [url=http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvoguard-anti-theft-system-service-manual/]


A on ti nejde spárovat?

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
Ferrita


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.072s | 22 Queries | GZIP : Off ]