Urvanej píše:Nebo klesla teplota o X stupňů, takže to tam napere víc vzduchu
Kdepak, to není studeným vzduchem. Prostě to jede líp, nemůžu si pomoct
Urvanej píše:Nebo klesla teplota o X stupňů, takže to tam napere víc vzduchu
Já to nalil do teplého, běžícího motoru.Miskoboss píše:
Dále bych se chtěl zeptat na dekarbonizaci motoru. Mám ten celý set. Chci se zeptat, jestli BG 109 EPR lijete do studenýho motoru, nebo je lepší ho mít v provozní teplotě. Poté, co ho nechám v autě cca 1-2hod brblat(používám sice Mobil 1 0W-30 už asi 3výměna, ale pořád je to černý), můžu potom po těch 2 hodinách přejet s autem cca 10km na výměnu oleje? Dá se s autem jet, pokud má nalitý v motoru BG 109 EPR?
díky
Tyhle dramata... My co se nebojime, pridame neco na "vyplach" do olejeje, vypustime dame napln Paramo V2 a jedem na nakup...martinopel píše:Pokud pojedeš hoooodně opatrně,tak s tím jet jde.Ovšem je riziko poškození v případě,že tomu budeš potřebovat najednou prudce šlápnout.
Jak uz jsem psal vejs: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=49425&start=125#p674560OndraH píše:Dneska jsem měnil olej, tak jsem při výměně použil BG 109. Nalil jsem, nechal to vrčet hodinu na volnoběh a pak vypustil. Motor jezdil na Mobil Super 2000 10W40 s intervalem výměny 15 000 - info od předchozího majitele. Já jsem ho vyměnil po 10 000 a toho se nadále budu držet. Na chodu motoru subjektivně nic nepozoruji, co se týče znečištění oleje před a po aplikaci BG se koukněte na přiložený obrázek.Nějaký rozdíl tam je, tedy subjektivně to účinek má, jak moc dobré to bude se uvidí.
A mas pocit, ze necemu vadi, kdyz Ti tam zustane krapet "olejove vody"?Ekky píše:A jak uděláš aby ti vytekl všechen ten vyplachovej olej a nesmychal se?
To presne pokrejva 1 odstavec slohovky, nech na cca 1sec zatocit motor...Ekky píše:No celkem zbytečná slohovka...
Ale ptal jsem se na zbytky toho sajrajtoviho oleje ne BG.
Ale to je jedno,by sme tu mohly strávit celý den.