Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#101 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Urvanej píše:Nebo klesla teplota o X stupňů, takže to tam napere víc vzduchu :-)

Kdepak, to není studeným vzduchem. Prostě to jede líp, nemůžu si pomoct :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#102 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Miskoboss »

Zdravim,
chystám se na výměnu oleje v převodovce a chci se zeptat, jestli tam lejete BG 105 QUICK CLEAN.
Pokud ano, jaký je postup? Myslím tím nalejete, jedete to projet třeba 20km, postupně tam naházet všechny kvalty a potom vypustit?

Dále bych se chtěl zeptat na dekarbonizaci motoru. Mám ten celý set. Chci se zeptat, jestli BG 109 EPR lijete do studenýho motoru, nebo je lepší ho mít v provozní teplotě. Poté, co ho nechám v autě cca 1-2hod brblat(používám sice Mobil 1 0W-30 už asi 3výměna, ale pořád je to černý), můžu potom po těch 2 hodinách přejet s autem cca 10km na výměnu oleje? Dá se s autem jet, pokud má nalitý v motoru BG 109 EPR?

díky
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#103 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

A jakou převodovku máš na mysli? To jsi neprozradil.
Miskoboss píše:
Dále bych se chtěl zeptat na dekarbonizaci motoru. Mám ten celý set. Chci se zeptat, jestli BG 109 EPR lijete do studenýho motoru, nebo je lepší ho mít v provozní teplotě. Poté, co ho nechám v autě cca 1-2hod brblat(používám sice Mobil 1 0W-30 už asi 3výměna, ale pořád je to černý), můžu potom po těch 2 hodinách přejet s autem cca 10km na výměnu oleje? Dá se s autem jet, pokud má nalitý v motoru BG 109 EPR?

díky
Já to nalil do teplého, běžícího motoru.

Ten přejezd bych neriskoval, to bych to raději odtáhl.

A z dízlu poteče vždycky černá sr.čka.

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#104 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od skreči »

Já bych s tím určitě nejezdil
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#105 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

V návodu je to tučně napsaný, že s přípravkem v oleji se nejezdí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#106 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Miskoboss »

ok, díky za rady
já navod jeste necetl, dneska mi to poprve prislo postou.... :D

a co ta prevodovka? s tím nikdo nemate zkusenosti?
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#107 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše:Pokud pojedeš hoooodně opatrně,tak s tím jet jde.Ovšem je riziko poškození v případě,že tomu budeš potřebovat najednou prudce šlápnout.
Tyhle dramata... My co se nebojime, pridame neco na "vyplach" do olejeje, vypustime dame napln Paramo V2 a jedem na nakup...

SLABSI POVAHY NECTOU DAL...
A my co se s tim neserem vubec to poradne ohrejem a prozenem to i obcas cervenym... ;-) No drama, no stress... ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#108 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od skreči »

Tak s převodovkou bych taky nejel :) zajsoft má převodovek plnou stodolu a hlavně u t6 se nemění olej v prevodovce ale převodovka.
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 74
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG

#109 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od michal1984 »

Úprimne trochu by som sa bál nechať auto na volnobeh tak dlho, v prípade turba na dlhší volnobeh može dochádzať k vytláčaniu oleja od hriadele ku kolam turba (z dovodu nedostatočnej odstredivej sily, ktorá je vytváraná turbínovým resp. kompresorovým kolečkom).
Takže vlastne do sania alebo do výfuku chčije olej čo by mohlo v tom druhom prípade odpovedať tomu prečo je ten prípravok cítiť z výfuku.
_________________
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#110 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od OndraH »

Dneska jsem měnil olej, tak jsem při výměně použil BG 109. Nalil jsem, nechal to vrčet hodinu na volnoběh a pak vypustil. Motor jezdil na Mobil Super 2000 10W40 s intervalem výměny 15 000 - info od předchozího majitele. Já jsem ho vyměnil po 10 000 a toho se nadále budu držet. Na chodu motoru subjektivně nic nepozoruji, co se týče znečištění oleje před a po aplikaci BG se koukněte na přiložený obrázek.
IMG_20170226_110109.jpg
Nějaký rozdíl tam je, tedy subjektivně to účinek má, jak moc dobré to bude se uvidí.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#111 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Možná takovihle obrázky by bylo dobré pořizovat po pravidelném používání a ne po jednom použití...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#112 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od OndraH »

Dobrá poznámka, akorát má jednu vadu - já to auto koupil před dvěma tisíci, v mé režii to byla první výměna oleje takže víc fotek fakt nemám :D
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#113 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

V pohodě... Tak to zkus opakovat po třetí výměně třeba... ;-)
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#114 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

OndraH píše:Dneska jsem měnil olej, tak jsem při výměně použil BG 109. Nalil jsem, nechal to vrčet hodinu na volnoběh a pak vypustil. Motor jezdil na Mobil Super 2000 10W40 s intervalem výměny 15 000 - info od předchozího majitele. Já jsem ho vyměnil po 10 000 a toho se nadále budu držet. Na chodu motoru subjektivně nic nepozoruji, co se týče znečištění oleje před a po aplikaci BG se koukněte na přiložený obrázek.
IMG_20170226_110109.jpg
Nějaký rozdíl tam je, tedy subjektivně to účinek má, jak moc dobré to bude se uvidí.
Jak uz jsem psal vejs: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=49425&start=125#p674560
BG 109, dokud mas takhle zasajrajrenej motor, tak klidne 2h a klidne si s tim dojet na nakup,
pak vypustit a pokud jde humac, (a to delam hlavne kdyz se to koupi a neni jasny, co tam kdo lil, v jakym intervalu, atd.)
tak vymenit filtr(to nejlevnejsi co je po ruce) a pouziju vyplachovy olej(ja pouzivam Paramo V2) a opet se stim neseru, nekam to jdu projet
a klidne nechat zas bublat na volnobeh dyl... Pak opet novy filt a pripadne BG 110, pokud mu chces udelat radost ;-)
Co se tyce oleje, tak bych se nebal dam dat 5W-50 Mobil1 Peak Life.
Kupuju ho tady
Pokud nekdo znate overenyho dodavatele s lepsi cenou, sem s nim :-D
Prvni vymenu bych udelal po 10kkm, pak uz asi klidne po 15kkm.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#115 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

A jak uděláš aby ti vytekl všechen ten vyplachovej olej a nesmychal se?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#116 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Ekky píše:A jak uděláš aby ti vytekl všechen ten vyplachovej olej a nesmychal se?
A mas pocit, ze necemu vadi, kdyz Ti tam zustane krapet "olejove vody"?
V porovnani se zbytkem naplne, je to nic... Je to asi, jako bys resil, jak dostat ven vsechno BG 109,
nebo jakykoliv jiny cistic, kterej pouzijes pred vypustnenim.
Kdybys resil, jak dostat ven maximum sajrajtu, tak to jeste pochopim - po te co olej vykape,
osobne na cca 1sec necham zatocit motor, ale hlavni ucel toho vyplachu, je rozpustit co nejvic usazenin/napalenin,
v cemz prave pak slusnej motorovej olej uspesne pokracuje.

Samozrejme u ultra zajebaneho kusu(uz sem za ty leta videl i jak z motoru/prevodovky/diferaku olej nevytekal, ale spis vypadavaly kusy gelu/sulcu), ma smysl
po cisteni a nove naplni zkontrolovat/vymenit olejovej filtr treba uz po 5kkm(olej nechat).

Ono to same mas u prevodovky/posilovace, atd. vsude se pocita s tim, ze tam po vyplachu cas prostredku holt zustane
a vubec to nicemu nevadi, ba naopak.

Ted sem nedavno delal vyplach posilovace u sebe(113kkm) pomoci BG 108, sel ven peknej humus,
pak jsem dal original Volvo syntetiku(jinak mozno pouzit BG 334), mesic s tim jezdil, opet BG 108, vypustit, novou napln, plus BG 330 - kondicioner posilovace.
A zas to chce nechat vrcet min. 30min sem tam, nekolikrat protocit poradne doraz/doraz a nejlepe s tim zajet na nakup/vylet.
To samy pri vypousteni, poradne doraz/doraz, dokud z toho neco jde ven....

Ten vysledek za to stoji(rozdil prirozene dle stupne zasranosti), rizeni chodi jemnejc, presnejc, neskace, neknoura jak kdyz tahate kocku za ocas(coz do zacatku bude docela delsi chvili trvat, nez se vyzenou bubliny/vzduch - radove i dny - prubezne kontrolovat/doplnit kapalinu na max).
A kdyz clovek vidi co z toho slo za sracky, kolik je v tom castic z kovoveho oteru, tak pak clovek i pochopi,
proc nektera auta mely/maj filtr na servu.

Ty volve, zas takovej sloh po ranu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#117 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

No celkem zbytečná slohovka... :-D
Ale ptal jsem se na zbytky toho sajrajtoviho oleje ne BG.
Ale to je jedno,by sme tu mohly strávit celý den.
:-D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#118 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Ekky píše:No celkem zbytečná slohovka... :-D
Ale ptal jsem se na zbytky toho sajrajtoviho oleje ne BG.
Ale to je jedno,by sme tu mohly strávit celý den.
:-D
To presne pokrejva 1 odstavec slohovky, nech na cca 1sec zatocit motor...
Zbytek se hotl dostane ven v dalsim kole s vymenou oleje,
stejne pokud das slusnej olej, tak bude rozpoustet dalsi usazeniny a bude jich
tam do dalsi vymeny mnohem vic v oleji, nez ti tam zustalo po vyplachu.

A osveta je potreba, furt mraky lidi nechape, proc ty pripravky a slusne oleje pouzivat,
pripadne kdyz uz je nahodou pouzijou, tak uzkostlive koukaj na stopky, aby to tam nenechali
nejlepe ani o vterinu dyl, nez pravy navod(ono v dnesni dobe, dle navodu se veci nemaj preventivne pouzivat ani na to, na co jsou urceny - vyrobci se krejou, jak to jen jde...).
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 27 úno 2017 07:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#119 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Ok
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#120 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od simons93 »

Tak se přidám, taky jsem motoru po těch 380k km dopřál BG kůru. Nalil jsem BG 109, nechal dvě hodiny běžet a pak chtěl olej vypustit. No zjistil jsem, že je dorvanej a ožvejkanej výpušťák a ani s nim nehnu (olej jsem měnil u téhle V70 sám poprvé, takže překvápko od toho servisáka, co to měnil naposled), v 9 večer docela sranda. Takže mi nezbylo než to nechat stát přes noc a hned ráno jsem opatrně skoro na volnoběh popojel asi kilometr na zvedák. Tam jsme šroub uvolnili a vyměnili olej za Mobil 5W40 + BG 112. Docela jsem se bál, jestli to nerozpustí i to, co nemá, když to tam bylo nalitý přes noc a nezačne to pak někde chcát. Projel jsem to cca 20km a zatím to vypadá v pořádku, motor dost ztichl a má subjektivně měkčí chod. Taky pod víčkem je hezky čistej (na diesel), předtím to bylo takový celý černý. Takže za mě :good:

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#121 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od simons93 »

Pro ilustraci ještě přihodím fotky skrz víčko před a po výměně s proplachem.
Přílohy
Před
Před
Po
Po

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#122 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od peter cz »

...dle fotky si tam před žádný usazeniny neměl, jen standardní černej olej v naftě...
Že motor stichl, má měkčí chod a olej je čistej je normální stav po výměně oleje,
takže pokud někdo neudělá srovnání stylem vyměnit olej, pak bg a znovu vyměnit, tak je to srovnání o ničem...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#123 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od simons93 »

Jo to je správná připomínka, že je otázka do jaký míry to takhle vyčistilo BG a do jaký míry novej olej. Nevím, jak moc zasraný to pod víčkem mají před výměnou ostatní D5kaři, ale mě tohle přišlo docela hodně, tak jsem z toho byl nadšenej, jak to hezky vyčistilo :-D Všude na povrchu byl už docela černej povlak (nemyslím teď ten starej olej - ale taky jsem se možná blbě kouknul, z fotky to teď jde poznat blbě), tak jsem to přičítal BGčku, protože se mi nezdálo, že by to novej olej po krátký projížďce tak rychle vyčistil. Předtím jsem měl ale benzína a tam to bylo hezky čistý furt, tak to teď nedokážu posoudit, u nafty to bude do jistý míry černý asi vždycky. Jinak na předchozí olej najeto cca 10k km. Dík za připomínku :wink:

Když už nic, tak mám aspoň dobrej pocit, že po 350k km na Castrol to dostalo proplach :-D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#124 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od kamov »

Preplach som nikdy nerobil, neviem ci sa do toho pustit. Lejem mobil super 3000 5w40 a menim kazdych 9-10000km. Motor ma 439 000km, olej netlakuje a dlhodoba spotreba podla tankovania 6,3l/100 km
Přílohy
20161010_164201.jpg
20161010_164201.jpg (110.16 KiB) Zobrazeno 5864 x
20161010_164220(0).jpg
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#125 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Hary »

Mám 310.000 na tdi, olej je defacto hned po výměně zase černý.
Motor běží značně tiseji, klidněji, ale ta barva...
Je na místě provést bg očistu? Je tam 10w40 havoline extra diesel.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“