Právě je 11 pro 2018 02:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 17:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 4218
Bydliště: Rudice/BK
Kluk kouká na topgear, a Jeremy tam byl nadšený z phaetona... tak jsem si to tak trochu prolustroval. No, pro mě je to zajímavé pouze s dýzlem, ale už i při této nejslabší motorizaci (3,0) je to velmi slušné vozidlo. Zná to někdo?

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1412
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Osobně neznám,ale když jsem se ještě pohyboval na FB,tak tam byl dovozce aut,který s Phaetonem jezdil a nemohl si ho vynachválit, říkal jak to je nedoceněný auto, pak ho prodával a místo něj koupil jinýho novějšího s menším nájezdem..tož tak, ale taky záleží v jakým stavu ho člověk koupí,že..ale to platí u všech aut, Volva nevyjímaje..

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1238
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Spolužák z vejšky měl chiplou W12 a odstraněné omezovače - před 8-6 lety ho ve 290km/h na D1 předjel dálniční Passat - od té doby si jsem jistý,
že oficiální maximálka policejního Passatu (250km/h) je silně podseknutá :ROFL:

Za mě nejlepší, osobní "Lidový vůz", který koncern vyrobil. Arteon je proti němu (ač designově krásný) vykastrovaný valach.

EDIT: ale kluci chlupatí byli prý velmi, velmi slušní a přátelští a prý řešení trestného činu vedli jako "tuneři-závodníci", dostal
zákaz jen na 12 měsíců :angel: a ještě prý se smíchem dodali, že to bylo tak tak a nedohnali by ho.
Z toho usuzuji, že ta policejní bestie má limit kolem 300km/h

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8433
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
servis je za naprostou raketu a dily jsou spatne dostupne

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1951
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Dokud to nechceš servisovat tak cajk... :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 4218
Bydliště: Rudice/BK
je to všechno na vzduchu? To vidím asi jako největší problém. Raketa to bude v servisu fauvé, ale v garáži? Myslíte nesmyslné ceny dílů? Co tam bude, co ostatních plečkách od VW není?

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:41 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3285
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V roce 2004 jsem ho prohlížel u exnera a moooc se mi líbil, manuál to sice nemělo, ale benzin by to vyvážil. Moc pěkná kára ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 19:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8433
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
phaeton je na dily velmi specificky a to se tyka i elektroniky/diagnostiky. bohuzel predbehl technologicky svoji dobu a to jak pozitovne tak negativne. jeden frajer to u nas mel a kdyz to daval do autorizaku museli na to jezdit technici z drazdan....

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 110
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012
Skús toto popozerať

https://www.facebook.com/vwphaetonslovakia/

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 174 000 km, Mobil FE 0W-30 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 47 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, BA/LV, 212 000 km, Mobil 5W-50 - tatko
EX-Audi A3 8L 1,8 20V, Brillantgelb, 11/1997, 259 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:04 
Offline

Registrován: červen 2010
Příspěvky: 1388
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Jestli se nepletu, tak to má spoustu společného s A8, ale ještě vyšperkované o různé serepetičky.
Vyrábělo se to jen kvůli tomu, že Piech chtěl.
Ve Světě Motorů o tom byl článek https://svetmotoru.auto.cz/clanek/servi ... aeton.html

_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
2016 Quartz Grey Škoda Octavia Combi L&K 2,0 TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:07 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1948
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Phaeton je v podstatě levnější Bentley Continental.

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5320
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Soused co má vedle chatu a není to žebrák prodal maserati pak koupil phaeton, že ho to maserati chtělo sežrat a má znovu maserati. U phaetonu mi vadí že v to člověk vypadá jako panský Kočí a ne plnohodnotný uživatel. Raději bych šel ve stejné cenové kategorii do mercedesu CL.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:25 
Offline

Registrován: únor 2010
Příspěvky: 624
Bydliště: Teplice
Mnooo.... zajímavé auto to je. ALE! údržba je dosti nákladná. Jen třeba k W12: 12 svíček, 11 litrů motorového oleje po 10, max 15 tisících km, výměny oleje a filtru v převodovce každých 30 000km, 4 katalyzátory s 8 lambda sondami....a dá se pokračovat. Náhradní díly tedy ty klasické spotřebáky... za dosti vysoké ceny a hlavně dlouhá čekací doba dodání. Nic skoro není skladem, tohle auto je specifikum, lepší uvažovat o A8 která je podobná a řekl bych lepe udělaná. Ale je fakt Phaetony se z ulic vytrácení jak pára nad hrncem. Sehnat super kousek v luxusní výbavě a mít ho jako uloženku, rozhodně není špatná volba. Ale na běžný provoz bych se tomu vyhnul obloukem....

_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1238
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
do 250 000 tisíc (W12-420HP) seženete pěknej kousek s nájezdem do 120 000km, stejně jako Porsche Cayenne S před F-L - nejlevnější bestie s 520HP na trhu, samozřejmě evropském.
V naší prdeli o takové auto nezavadíš a když tak za dvoj, spíš trojnásobek ceny.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Naposledy upravil Ejdou Rotacak dne 06 pro 2018 21:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 153
Bydliště: Haviřov
Vůz: SAAB 9-5 Aero, SAAB 9-5 SE
Díval bych se na to trochu jinak... najděte mi druhé auto s tak vysokým podílem ruční práce za takovou cenu. Měl jsem pár let zpět v popisu práce občas jezdit v Bentley Flying Spur a od té doby mi přijde Phaeton jako dobrý nápad, přenesl-li bych se přes image "přerostlého passatu". Co jsem tak četl, nejvíc doporučovaná byla kombinace 4.2 V8 benzín+LPG.. ale pokud to koupí soudný majitel s vědomím toho, že ho čeká servis na úrovni A8 a nepředpokládá že je to jen "dražší passat", tak moc pohodlnějších povozů za ty peníze těžko sežene. I architektura interiéru byla až na detaily shodná s Bentley, stejně tak technika..

_________________
je: SAAB 9-5 SE Combi, SAAB 9-5 AERO 4d.
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 22:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10727
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2006
Ve fajtonech jezděj tady sasíci na šlapky.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 22:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10727
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2006
Ale jooo. Šlo by to.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-216-4136

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 04:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 4218
Bydliště: Rudice/BK
Pořád nějak nechápu, proč bych do toho musel nutně zahučet. Pokud vezmu v úvahu jediné dva doporučené motory, v mém případě pak zbývá jedině 3,0 TDI, pak tu zůstává jen ten spodek a různá elektronika. Můj mechanik se mi vyjádřil něco v tom smyslu, že i ty měchy umí dnes už také řešit za rozumnou cenu. Pak už je tu jen automat, ten pokud dostával, co měl, by měl být ok. Takže zůstáváme asi jen u té elekřiny. Začíná mě to auto vyloženě zajímat. Hodně zajímat. Mě totiž začíná být osmdesátka malá, a amerikou to řešit je asi nesmysl. To bych to palivo opravdu neutáhl. Nechci to jako uloženku, potřebuji to normální pohyb.

tohle je docela zajímavá nabídka. Nebo ne? Jen jsem to prolítl. Díval jsem se také na toto vyloženě motivační video, a moc mi to nepomáhá... zamilovaný jsem stále :D

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 08:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 64
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6
Já v tom pouze seděl a moc mě to neoslovilo. Příjde mi, že to trpí stejným neduhem, jako A8 a to je příliš široký středový tunel a díky tomu méně prostoru pro nohy řidiče. Hodně lidí si je o ten tunel opírá a je jim to jedno, já pak ale postrádám smysl toho většího sedanu. Možností je podle mě hodně, já jít z S80 vysloveně do většího auta typu Phaeton, tak by to asi vyhrálo BMW E65.

_________________
2002 Volvo S80 T6 LPG Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 08:20 
Offline

Registrován: únor 2010
Příspěvky: 624
Bydliště: Teplice
Zkus najít servisaka, který Phaetony umí. A hod s ním řeč. Věřím, že rychle změníš názor a budeš se koukat po něčem jiném. A věřím že tvůj servisak tohle auto nikdy nedělal a kdyby ho dostal na zvedák hodně rychle se ho bude zbavovat a natož se v něm hrabat. A je jedno jaky to bude motor či výbava. Tohle není Passat.. i A8 je jednoduší.

_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 09:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 4218
Bydliště: Rudice/BK
E65 má pro mě nepřekousnutelný bonus, v podobně ošklivého období BMW. Zkusím najít nějakého mechoše, co to zná. Ale to asi nebude věc lehká.

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 09:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5320
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
S class by byla má jasná volba chtít větší káru a potřebovat i zadní sedadla s dobrým přístupem, jinak CL je labůžo s dostatkem místa pro řidiče. :wink:

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 10:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 4218
Bydliště: Rudice/BK
Zkuste mi nahoď víc info, ohledně těch merglů. Podotýkám, že pro mě opravdu jen nafta, nebo skousnu LPG. Ale vůbec neznám jejich jednotky. Jen vím, že tady jeden autobusák má už asi pátý éčko, tady dehet, ale je to téměř neslyšitelný vůz.

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 64
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6
E-Klasse není větší než S80, nebo? :-) Taky v rámci použitelnosti má S80 jednu velkou výhodu a to jsou sklápěcí zadní sedačky. To mám pocit žádná z těch velkých limuzín nemá. K tomu má S-Klasse Mergl, co vím, taky vzduchový podvozek. Podle mě musí být důvod, proč se ty auta prodávají tak levně, prakticky levněji, než jejich starší generace (E38, W140)

_________________
2002 Volvo S80 T6 LPG Obrázek


Naposledy upravil dunnst dne 07 pro 2018 11:05, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Proč ne PHAETON?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5320
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Mergl forum je celkem mrtvola chtěl jsem tam čerpat nějaké informace, ale bez odezvy. Napiš nebo zavolej uživateli memberlist.php?mode=viewprofile&u=3145 tel 608237479 on se v merglech krapet vyzná a eSkladu momentálně vlastní.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 21 Queries | GZIP : Off ]