změna systému centrálu u 850 na US verzi

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#1 změna systému centrálu u 850 na US verzi

Příspěvek od wickey »

kdyz uz se vedle resi veci ohledne pipani otevreni dveri a klicku, napadla me dalsi vec.

Totiz u US verze 850 je centralni zamykani vyreseno nasledovne. Klickem a dalkou se otevira komplet cele auto (to je shodne s Evropou). ALE pri zamykani zevnitr se v evropske verzi jednoduse zatlaci cudlik u ridice, nebo spolujezdce a zavrou se vsechny dvere. Po otevreni dveri ridice, nebo spolujezdce se vsechny dvere opet odemknou.
V US verzi je zamykani vsech dveri zevnitr reseno zvlast prepinacem na palubce (mlhovky, palubak, sibr, zamek) - tudiz pro zavreniu vsech dveri najednou se macka tlacitko na palubce, na odemceni taky. Otevrenim dveri u ridice, nebo spolujezdce se oteviraji jen ty jedny dvere, nic jineho se neodemyka.

Ten US system mi vyhovuje vic, dal by se dodelat do evropske 850? Myslite, by stacilo vymenit rele centralu a dodelat tlacitko na palubce? Ma s tim nekdo zkusenost / schema atd?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#2 změna systému centrálu u 850 na US verzi

Příspěvek od koch »

jo a u americkych centralu se mi libi to jak kdyz zmacknes tlacidlo zamknuti, auto se zamkne, kdyz ho hned zmacknes podruhe zatroubi kratce klakson... po uplynuti urcite doby pro zatrobubeni zamknuteho vozu musis zmacknout LOCK dva krat... kdyz prijedes na parkoviste a nemuzes najit kchar, zmacknes dva krat ovladacku a auto zatroubi... takovy vyhledavac auta... taky to slouzi jako kontrola zamceni, kdyz zaparkuju a pak jsem si padesat metru od vozu neni jisty jestli jsem zamknul, zmacknu lock 2 krat, auto zatroubi a ja se nemusim vracet abych zjistil jestli je zamknute...

honzAK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

#3 změna systému centrálu u 850 na US verzi

Příspěvek od honzAK »

Ja, pokud se v aute zevnitr zamknu tim tlacitkem na dverich ridice a potom otevru dvere, tak se mi odblokujou jen dvere ridice. Pokud chci aby se odblokovaly vsechny dvere a kufr, tak zase musim tim bazmekem kterym sem se zamknul. Docela me to stve, pac v 740 stacilo odevrit dvere ridice a automaticky se to otevrelo vsechno.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#4 změna systému centrálu u 850 na US verzi

Příspěvek od Jirrka »

wickey píše:kdyz uz se vedle resi veci ohledne pipani otevreni dveri a klicku, napadla me dalsi vec.

Totiz u US verze 850 je centralni zamykani vyreseno nasledovne. Klickem a dalkou se otevira komplet cele auto (to je shodne s Evropou). ALE pri zamykani zevnitr se v evropske verzi jednoduse zatlaci cudlik u ridice, nebo spolujezdce a zavrou se vsechny dvere. Po otevreni dveri ridice, nebo spolujezdce se vsechny dvere opet odemknou.
V US verzi je zamykani vsech dveri zevnitr reseno zvlast prepinacem na palubce (mlhovky, palubak, sibr, zamek) - tudiz pro zavreniu vsech dveri najednou se macka tlacitko na palubce, na odemceni taky. Otevrenim dveri u ridice, nebo spolujezdce se oteviraji jen ty jedny dvere, nic jineho se neodemyka.

Ten US system mi vyhovuje vic, dal by se dodelat do evropske 850? Myslite, by stacilo vymenit rele centralu a dodelat tlacitko na palubce? Ma s tim nekdo zkusenost / schema atd?
¨
nejsem si jistej jestli vymenit rele pomuze. O tehlech vecech rozhoduje ridici jednotka, co jak ma fungovat. Navic zámky pro ameriku jsou malicko jinak konstruovane - alespon ty co se u nas ted vyrabí ;-) Má proste jiné funkce. Myslím, že základem by bylo přeprogramovat ricící jednotku. Ta dostává signály od mikrospínačů a pak se zachová tak jak má naprogramovano.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“