Poslední návštěva: 18 lis 2019 18:38 Právě je 18 lis 2019 18:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Automaticky sytic alebo predvstrek u D24
PříspěvekNapsal: 29 lis 2004 18:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 96
Bydliště: Žilina, Slovensko
Vsimol som si ze u D24 je na cerpadle nejaky bazmek na nastavovanie predvstreku alebo aj otacok :?: v zavislosti od teploty chladiacej kvapaliny (postreh, ze :wink: ).
Konkretne ale u mojho motora je to v jednej polohe pri -5C ale aj pri +70C. Skusal som to rozobrat, a dopracoval som sa k nejakej mosadznej nadobke s piestikom, ktora sa po ponoreni do horucej vody vysunula o asi 3mm co mi pripada dost bieda. Celkovo mi cely efekt pripomina termostaticku hlavicu na radiatore 8)
Zaujimalo by ma ci sa neda tato nadobka nejakym sposobom repasovat, alebo cely tento zazrak nejako ochcat. Rucne stelovanie sa mi moc nepozdava, a iny system ma nenapada.
CO TED?? :?

_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automaticky sytic alebo predvstrek u D24
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 09:01 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
ypsi píše:
Vsimol som si ze u D24 je na cerpadle nejaky bazmek na nastavovanie predvstreku alebo aj otacok :?: v zavislosti od teploty chladiacej kvapaliny (postreh, ze :wink: ).
Konkretne ale u mojho motora je to v jednej polohe pri -5C ale aj pri +70C. Skusal som to rozobrat, a dopracoval som sa k nejakej mosadznej nadobke s piestikom, ktora sa po ponoreni do horucej vody vysunula o asi 3mm co mi pripada dost bieda. Celkovo mi cely efekt pripomina termostaticku hlavicu na radiatore 8)
Zaujimalo by ma ci sa neda tato nadobka nejakym sposobom repasovat, alebo cely tento zazrak nejako ochcat. Rucne stelovanie sa mi moc nepozdava, a iny system ma nenapada.
CO TED?? :?


nasel jsi opravdu termostaticke rizeni sytice na cerpadle, co bych ale rohodne nedelal je ho nejak repasovat, jedine co s tim muzes udelat je ho vymenit za novy, sezenes ho od BOSCHe uplne bez problemu (stejne jako jakoukoliv jinou cast cerpadla).

Tri milimetry se ti zdaji byt malo? Mne osobne se zdaji byt az dost, nezapomen, ze treba regulace davky paliva (je to jeden sroub na cerpadle s jemnym zavitem a jistici matici), pracujici take na principu regulacni tyce, umi pri pul otacce pridat tolik nafty, ze se z tvyho stane but lina lemra (ktera nekouri) nebo ukrutna dymovnice....

Predvstik se nastavuje zakladni staticky (polohou cerpadla vuci vacce) a pak je v cerpadle dynamicka regulace predvstriku (vetsi otacky = vetsi predvstik)

PS: motor se da v mraze natocit i bez sytice (bez sebemensiho problemu), mne osobne sytic maka jen chvilku poi natocen pri teplotach kolem nuly a mene... pak se sam vypina....

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automaticky sytic alebo predvstrek u D24
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 10:17 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 82
Bydliště: Praha
Vůz: 850
ypsi píše:
Vsimol som si ze u D24 je na cerpadle nejaky bazmek na nastavovanie predvstreku alebo aj otacok :?: v zavislosti od teploty chladiacej kvapaliny (postreh, ze :wink: ).
Konkretne ale u mojho motora je to v jednej polohe pri -5C ale aj pri +70C. Skusal som to rozobrat, a dopracoval som sa k nejakej mosadznej nadobke s piestikom, ktora sa po ponoreni do horucej vody vysunula o asi 3mm co mi pripada dost bieda. Celkovo mi cely efekt pripomina termostaticku hlavicu na radiatore 8)
Zaujimalo by ma ci sa neda tato nadobka nejakym sposobom repasovat, alebo cely tento zazrak nejako ochcat. Rucne stelovanie sa mi moc nepozdava, a iny system ma nenapada.
CO TED?? :?

3mm je skutečně málo, nový vylézá asi 11mm. Můžeš ho trochu pomačkat ve svěráku ale moc to nepomůže, musel by si to zmáčknout spíš v lisu co je na koncovky hydraulických hadic, nebo koupit nový od BOSCHE ale stojí asi 1100,-


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.040s | 19 Queries | GZIP : On ]