Chipy do jednotek

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 64
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: Volvo 940 b230f

#1 Chipy do jednotek

Příspěvek od 940b230f »

Ahoj všichni, řeším teď takovou komplikaci :no:
Stavím si b200ft do mého auta, co bylo ale původně s motorem b234f, takže má v sobě 16v jednotky (571 na konci)
Auto momentálně funguje na 16v jednotkách s b230f, ale chtěl bych sehnat chipy, jenže neznám nikoho kdo vyrábí chipy do 16v jednotek, aby to dobře fungovalo s b200ft. A tak budu muset zkusit sehnat jiný jednotky, do kterých půjdou sehnat chipy a budou si rozumět se zbytkem auta. Neporadil by jste mi někdo jak tenhle problém vyřešit ?
Díky za za každou odpověď :thumbup:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Chipy do jednotek

Příspěvek od Urvanej »

Hele sežeň si jakoukoliv novější jednotku z turba a budeš spokojenej. Jen teda "jakoukoliv" záleží na tom, zda máš:
1) ventil studeného startu, tzn. pátý vstřik na spodku sání, dával se cca do rv 93,
2) immo
3) auto/manuál
4) egr
Taky budeš muset trochu udělat kompromisy, protože ne všechny jednotky se dají sehnat.
A abych neteoretizoval, tak tušim číslo ...981 nebo 971 by měla být ona. Ale tahám to z hlavy, časem se ti podívám líp a ověřím, takže mě neber za slovo.
Zapalování ti stačí jakýkoliv turbo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Chipy do jednotek

Příspěvek od Urvanej »

frpe to pěkně shrnul na turbokostkách, tam dohledáš další detaily
https://turbobricks.com/index.php?threads/lh2-4-ecu-differences-pictures-included.100225/
image.png
image.png (76.78 KiB) Zobrazeno 673 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 64
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: Volvo 940 b230f

#4 Chipy do jednotek

Příspěvek od 940b230f »

Ok díky, pak ale ještě záleží jestli má auto dvě čerpadla ne ? Na svým mám ještě dvě a co jsem zkoušel jednotku 981 tak se mi nechtělo sepnout čerpadlo. :D

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Chipy do jednotek

Příspěvek od Urvanej »

Tak zrovna tohle je malej detail a chvilka drátování. Ale mam pocit, že obě jsou na jednom drátu a tak by to mělo být jedno. 2 čerpadla byla taky tak do 93+-.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 64
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: Volvo 940 b230f

#6 Chipy do jednotek

Příspěvek od 940b230f »

Ok, díky :thumbup:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“