Poslední návštěva: 24 srp 2019 15:33 Právě je 24 srp 2019 15:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
PříspěvekNapsal: 19 bře 2019 13:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 852
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Super, díky za info. Počkáme na Tomáše, co zase vymyslí a pak to zkopírujem :D Mám tady taky jednoho kandidáta na konverzi, sedanovou 960 s B204FT...

_________________
244 GLE 1981 automat
945 Turbo 1996 automat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
PříspěvekNapsal: 19 bře 2019 23:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2811
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
peter cz píše:
Na kostkách jsem četl, že ty IPD pružiny jsou hodně měkký a i při malým zatížení si zadek dost sedá...
Jedinej test kterej jsem v soucasny dobe schopen udelat je zatizit to vlastnim telem a zmerit rozdil :D uplne prazdnej kufr vs. 80kilo na zadnim rantlu udela rozdil zadniho narazniku od zeme presne 3cm.
Nicmene neni to nic pro mistni snizovace, s 15kovejma kolama a prazdnym kufrem strcim nahore mezi blatnik a kolo presne pest (tj. stejna mezera jako vpredu).

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 18:21 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1571
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Tak jsem také poměřil pro srovnání, zadní lem je o 1cm níž než přední, ale zase když měřím výšku práh/zem, tak vzadu je o 1cm výš. Při zatížení kufru 90kg klesne zadek o 2,5cm. Jinak jízdní vlastnosti proti starým nivům značně vylepšeny :D

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
PříspěvekNapsal: 21 bře 2019 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2811
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Mi to nedalo a taky jsem musel pomerit prahy :-D
Bez zatížení je u mne zadní o 2.5cm výš než přední, při zatížení kufru moji vahou je to v rovině ;-)

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : On ]