Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#1 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od djigelit »

Ahoj, volví evegreen s konverzí nivomatů sem mi něják nezdařil. Auto leží na zadku a to hodně. Použil sem zátěžové pružiny - 1001680 + performance tlumiče Sachs Advantage. Nevíte prosím co je špatně? Navrhoval sem podložky pod pružiny, ale to prý přidá jen cca 3 cm :/
Přílohy
28641227_10211233214691512_1863156944_o.jpg
28641227_10211233214691512_1863156944_o.jpg (104.06 KiB) Zobrazeno 3084 x
28534954_10210818978447368_387605130_n.jpg
28534954_10210818978447368_387605130_n.jpg (68.11 KiB) Zobrazeno 3084 x
28555275_10210814728981134_1023323518_o.jpg
28555275_10210814728981134_1023323518_o.jpg (105.6 KiB) Zobrazeno 3084 x
28555658_10211232746799815_836581604_o.jpg
28555658_10211232746799815_836581604_o.jpg (105.98 KiB) Zobrazeno 3084 x
28579712_10210818728281114_941306454_o.jpg
28579712_10210818728281114_941306454_o.jpg (104.8 KiB) Zobrazeno 3084 x
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od Urvanej »

Určitě máš správný péra? Skoro bych řekl, že ne. :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:Určitě máš správný péra? Skoro bych řekl, že ne. :cry:
Videl bych to uplne stejne, to bylo prvni co me napadlo, kdyz sem vedle sebe videl stary/novy...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od Urvanej »

No já když měnil na Jaruně přední origo za E... (tvl nevzpomenu si, ne Eibach ale to druhý od E), tak byly taky kratší, ale cca o 10% a ne o polovinu. A to byly snížený o 2cm.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#5 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od djigelit »

Jako taky se mi zdá, no posuď te sami :/ Jestli jo, tak jaký tam teda kurnik patřej? :/
Přílohy
28511852_10211233266412805_825929991_n.jpg
28511852_10211233266412805_825929991_n.jpg (61.94 KiB) Zobrazeno 3066 x
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od Urvanej »

Tak to ještě prověř, protože tohle neni jinak možný. Na druhou stranu pro někoho, kdo chce multilink fakt posadit dolu, si evidentně našel řešení :-D
EDIT: tys to s tim multilink vs. nivomat smazal rychleji, než já to odeslal. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#7 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

U: E... Lesjofors :D

Vzhledem k tomu že jsou to pružiny pro pevnou nápravu tak něco málo udělá řízlejch cca 1,5 závitu(?) z horní části, ale asi ne tolik... konverze mě taky čeká a co mam nastudováno tak žádnýma volvíma pružinama se seriová výška dosáhnout nedá. Možnost je buď předražená sada od IPD nebo pružiny na míru (cca 2500/ks, to se mi zatim jeví jako nejlepší cesta) nebo prostě zkusit něco najít od jiných značek. Na kostkách jsou hodně použivaný pružiny z Toyoty Previa, ale vzhledem k tomu že skoro všichni při konverzi snižujou tak je to opět -3cm, na seriovou výšku se mi zatim nepovedlo nic dohledat.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#8 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od djigelit »

https://www.volvoclub.org.uk/faq/NivomatConversion1.html

Jako tady chlapík píše, že nejlepší je pokoupit zátěžový z 240 kombi. Tak to asi zkusim, nic jinýho mě nenapadá :/ Ale nevim co ti myslí větou: . Finally, you'll need something to spread the rear springs about an inch or so... I got the kind that twist into the coils (two on each side) from auto zone... any discount auto chain should sell something similar.

Vyrábět pružiny na míru - jak se zaručí že se to povede?
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#9 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

Myslí tím to, že to bude opět nízké a musíš použít třeba gumové vložky do pružin pro zvýšení...

Předpokládám že výrobce, po dodání potřebných dat, ví co dělá:
Při výrobě nových pružin musíme vycházet z rozměrů původních pružin -
průměry koncových uložení a těla pružiny. Z tohoto důvodu je zapotřebí
dodat vzor pružiny nebo kótovaný nákres (průměr drátu, průměr pružiny a
konců, volná délka, počet závitů a provedení konců - broušené,
nebroušené, s mezerou...).
Pro návrh nové pružiny potřebujeme znát požadovanou tuhost (to bych zjistil z obyčejných pružin pro pevnou nápravu), popř.
požadované zesílení oproti vzoru (o kolik % tužší), délku zamontované
pružiny při volně stojícím autě a minimální možnou délku pružiny při
propérování nápravy na dorazy (alespoň orientačně).
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od Urvanej »

peter cz píše:U: E... Lesjofors :D
:good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#11 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od djigelit »

peter cz píše:Myslí tím to, že to bude opět nízké a musíš použít třeba gumové vložky do pružin pro zvýšení...

Předpokládám že výrobce, po dodání potřebných dat, ví co dělá:
Při výrobě nových pružin musíme vycházet z rozměrů původních pružin -
průměry koncových uložení a těla pružiny. Z tohoto důvodu je zapotřebí
dodat vzor pružiny nebo kótovaný nákres (průměr drátu, průměr pružiny a
konců, volná délka, počet závitů a provedení konců - broušené,
nebroušené, s mezerou...).
Pro návrh nové pružiny potřebujeme znát požadovanou tuhost (to bych zjistil z obyčejných pružin pro pevnou nápravu), popř.
požadované zesílení oproti vzoru (o kolik % tužší), délku zamontované
pružiny při volně stojícím autě a minimální možnou délku pružiny při
propérování nápravy na dorazy (alespoň orientačně).


Takže jestli to chápu správně: Dodat jim jako vzor tu původní pružinu co tam je s nivomatama a jenom jim říct, ať jí udělaj stejně tuhou jako tu pružinu co se tam teď snažím nacpat?
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#12 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

- rozměry původní pružiny, asi by tedy šlo jim dodat starou
- tuhost, myslím že není dobrý nápad jít do tuhosti zátěžové, s nezatíženým autem je prý jízda nic moc (odskakování atd.), na skandixu před tím přímo
varují... myslim že Luboš jezdil zátěžovky tak by mohl poreferovat?
- délka pružiny při rovně stojícím autě
- délka pružiny při propružení na dorazy

Poptával jsem u http://www.invelplus.cz/produkty-a-sluzby/technicke-pruziny/ mají dobré reference a jsou přímo z Plzně,
kdyby ses do toho pouštěl tak bych asi sadu taky vzal :) rozměry na autě můžu případně poměřit, ale nemám žádnou vyndanou na dodání vzoru/změření volné pružiny
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#13 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od 3m3 »

I ja mam na devitce na zadku zatezaky a je to koza skakava.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#14 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od Krystof P. »

To ale nebude pružinama, ale tou konstrukcí zadní nápravy, nein? Alespoň mně to tak přišlo, když jsem projížděl různý devítky po přesednutí z víceprvku, že všechny mají ten zadek uskákanej. Třeba propadlý kostky jsou zážitek :D

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#15 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

Ještě mě napadla taková napůl seriová možnost, použít přední pružiny z 940 turbo (o cca 2cm nižší) a k tomu ty zadní pružiny ze dvojky (který píšou že jsou o cca palec nižší, takže by se nemuseli podložkovat nebo jen minimálně)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#16 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od HonzaA »

Ale tohle je 760 turbo, nemá stejné pružiny jak 940 turbo? Přesně tenhle problém jsem řešil, tedy jaký je rozdíl v pružinách u 760 fl turbo a 940 turbo a ničeho jsme se nedobral.

Nebude lepší jít vzadu opravdu cestou pružin na zakázku? Ony ty pružiny na dvojku taky nebudou zadarmo...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#17 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

Honzo určitě, já se jen bojím zvolení správné tuhosti. Když to bude moc, bude zadek odskakovat, když málo, tak bude při plným obsazení/naloženým kufru lítat na dorazech (na to si lidi stěžovali u sady od IPD)
Je to cca 2000Kč vs 5000Kč
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#18 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

Zkouška číslo 1, pružiny z 245 + 2cm podložky =>
Je to málo, zvažuju co s tím, jiný pružiny což nevím jaký nebo větší podložky nebo snížit předek (mam tu pružiny z 940 turbo).
Přílohy
IMG_20190215_1043323.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#19 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od standa »

Mám dotaz/poznámku:

Multilink má pružinu před osou zadní nápravy, zatímco tuhá náprava u 200/700/900 ji má za osou nápravy. Když se použije pružina z tuhé nápravy do multilinku, tak pro srovnatelný komfort musí být tužší - jednozvratná páka, lis na česnek, stavební kolečko.
Proč tedy ty obavy z HD pružin?

Na jednom kombíku mám hodně tuhý pružiny, kdyby byl seriosní zájem (a kdyby je nikdo neměl náhradní v šopě), mohu vymontovat a zapůjčit na testy. Aspoň bych se donutil je nechat nakomaxitovat... :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#20 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

No problém je že pružiny z multilinku mají po celé délce stejný průměr, ale z pevný jsou do konusu, takže se jim musí domluvit bruskou a to asi nechceš :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#21 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od standa »

Uhodl :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#22 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

Přidána ještě jedna 20mm podložka (tedy 40mm celkem) a myslím že už je to akorát.
Přílohy
IMG_20190317_1716094.jpg
IMG_20190315_1250017.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#23 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od HonzaA »

_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#24 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od peter cz »

Na kostkách jsem četl, že ty jejich pružiny jsou hodně měkký a i při malým zatížení si zadek dost sedá... a další věc je cena. Tomasss teď IPD kit montoval, tak uvidíme jak to bude fungovat :-)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#25 Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče

Příspěvek od HonzaA »

Super, díky za info. Počkáme na Tomáše, co zase vymyslí a pak to zkopírujem :D Mám tady taky jednoho kandidáta na konverzi, sedanovou 960 s B204FT...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“