B230FT svody turba mitsubishi

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, shanim bud nepraskly svody, nebo tip, kde koupit nejaky ocelovy, nejlepe v EU.Neco jsme nasli v USA, ale to mi prijde trochu ulet .-)

Kdyby jakykoliv napad, budu rad.
Diky k
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#2 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

mírný offtopic: když bude nejhůř, klidně to ze států objednej - sice si počkáš cca 3 týdny, ale přijde ti to, co sis objednal :) já z USA ubjednával roky komponenty na sjezdák a vždycky přišlo to, co jsem chtěl. Ironií bylo, že rám, kterej se v ČR prodával za 70 000kč (a stejně by si ho nechali poslat ze skladu z Německa), já objednal včetně tlumáku FOX DHX 5.0 Titanium Coil, Thompson sedlovky a středů asi za 2 300 dolarů.

EDIT: Nevim jak je to s dílama na auta, ale na DH/Fr komponenty vycházela cenově nejlépe Kanada
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

GDPR_user

#3 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od GDPR_user »

Bohužel kvalita svodů z USA je docela mizerná.Mám dvoje a oboje jsem musel upravovat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#4 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od olivin »

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od Urvanej »

Asi nejrozumnější design svodů co se nechá po EU dohledat maji v KLracing, tušim jim Martin chtěl dělat zastoupení, ale nevim jak to dopadlo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#6 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Asi nejrozumnější design svodů co se nechá po EU dohledat maji v KLracing, tušim jim Martin chtěl dělat zastoupení, ale nevim jak to dopadlo.
Díly z KL racing nejsou bohužel žádná hitperáda. Většina věcí je DODO (dodělej doma)

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#7 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od HonzaA »

Záleží, co od toho žádáš, ale nejsnadnější cestou je oprava stávajících prasklých svodů...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#8 B230FT svody turba mitsubishi

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“