Problém se šnédeklem

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#1 Problém se šnédeklem

Příspěvek od standa »

Chtěl jsem Yvonně vytunit 740ku a pěkně jsem si naběh na vidle: šnédekl, který jsem koupil a nechal nalakovat NEMÁ vykrojení (takový ty dva žlábky - viz tmavý šnédekl) pro stěrač. Dá se to nějak ošulit - jiný stěrač, "prodlužovačka" hřídele? Na který auto to vlastně pasuje?

Samozřejmě jsem na to přišel až úplně na konec! :D

Díky za informace.
Přílohy
IMG_20170919_123935.jpg
IMG_20170919_123935.jpg (51.51 KiB) Zobrazeno 1654 x
schneedeckel.jpg
schneedeckel.jpg (29.77 KiB) Zobrazeno 1654 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Problém se šnédeklem

Příspěvek od Urvanej »

Stando neporadim, ale zajímalo by mě, kde si k dotyčnému kousku přišel, či kdo/kdy/proč takový nepoužitelný materiál vyrobil.
Ale lak máš skutečně krásný, Dušan? :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#3 Problém se šnédeklem

Příspěvek od standa »

Šnédekl jsem koupil od Honzy z Doubravníka (koupil ho na svou vlastní devítku a nelíbila se mu lacině vyhlížející "plastovitost". Vzhledem k tomu, jaký je Honza metrosexuál, bych tomu i věřil :green: ). Ke šnédeklu byly dodány i zjevně použité upevňovací úchytky, jedna dokonce i rozlomená. Že by to měl někdo nasazený na autě a používal jen jeden stěrač je málo pravděpodobný...
Dal bych krk za to, že zespoda deklu je značka "volvo" a objednací číslo - čili na nějakou sedmu/devítku to asi pasuje. Nyní to ovšem neověřím, protože šnédekl je poctivě upevněn na torpédu :evil: A torpédo na autě :evil: :evil:
Skandix má taky v nabídce dvě verze s upozorněním na omezené použití...

Urvanej: dík za ten blatník, auto je lepší jak nový
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Problém se šnédeklem

Příspěvek od Urvanej »

Hele a nemohly bejt dvě verze stěračů, nebo že by šel posunout motorek nahoru? Možnosti nastavení si ale nevybavuju. :-( se doma kouknu, když nezapomenu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 Problém se šnédeklem

Příspěvek od Ondra. »

rokycansky putovni snedekl :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 Problém se šnédeklem

Příspěvek od Ondra. »

ten tvuj je z rantlovky a ty na bushovku potrebujes devitkovej :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7 Problém se šnédeklem

Příspěvek od standa »

Hlásím, že 760ka z roku 1987 sice vypadá jako rantlovka, ale stěrače má bušovkovo-devítkový, takže šnédekl se tam taky nevejde...

Karamba!

Mohl by prosím někdo změřit délku hřídelů stěračů skutečné rantlovky? Díky
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#8 Problém se šnédeklem

Příspěvek od din »

Zdar,
délka hřídele, tedy pokud jsem to pochopil správně, tzn. délka části co je v rameni stěrače plus délka závitu na matku je dohromady 15 mm.

Zdraví din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#9 Problém se šnédeklem

Příspěvek od standa »

Dine, dík, ale spíš potřebuju celkovou výšku nad torpédem.
Sarkasmic se díval na dvě svoje rantlovky a stěrače taky vypadají stejně jako na devítkách. Takže mám furt nejasno...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“