Jsem v kontaktu s Fredem z dnes již neexistující firmy Hi-Tuning. Pokud vím, jejich čipy nejen pro krabice byly nesmírně příznivě hodnocené na turbobricks. Nenabízeli chipy jen na přeplňované osmiventilové redbloky, ale třeba i 16v turbo, řadové whiteblock šestiválce (vidlicové asi ne), ale i nepřeplňované redbloky. Dost se toho také dalo ušít na míru.
Pro ty, co už párkrát byli na turbokostkách - jedním z členů týmu byl Fred - frpe82. Do jednání s Fredem jsem vstoupil proto, že chci chip pro svoji V90 a vím, že v ladění tohoto šestiválce se Fred dostal velice daleko.
Pokud by měl někdo o chip na jakoukoli krabici zájem, rád s tím pomůžu, obvzlášť teď by určitě bylo velice praktické objednat několik chipů současně.
Myslím si, že by to snad někomu mohlo pomoct, protože chtít softwarově ladit cestou zakoupení hotového produktu třeba B204 nebo B6304, což jsou oba motory s úžasným potenciálem ke zvyšování výkonu, je bez dnes již neexistujícího Hi-Tuningu zřejmě neřešitelný úkol - už jsem nenašel nikoho, oficiálně nabízejícího takový produkt. Nepochybuji o tom, že jejich chipy i na "obyčejná" osmiventilová turba budou také na dobré úrovni.
Přidávám odkaz na pár informacích od Freda o chipování redbloků z turbokostek, ale to už stejně máme všichni několikrát přečtené http://www.turbobricks.com/forums/showthread.php?t=84817
Chipy na krabice ze Švédska
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#1 Chipy na krabice ze Švédska
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#2 Chipy na krabice ze Švédska
Já bych do toho šel, ale nedokážu si představit, jak "chip" na mým atmosférickým šestiválci s Motronicem 4.4, který umí tak maximálně vyblikat chybu, může asi fungovat.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#3 Chipy na krabice ze Švédska
To vůbec není problém, posílám SZ.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#4 Chipy na krabice ze Švédska
Ahoj, já mám B204FT a pár koníků navíc by teda byla paráda. Co proto mám udělat?:)
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#5 Chipy na krabice ze Švédska
Take se přidám do řady zájemců, psal jsem SZ.
Vánoce sobům a Volvům
díky Tomáš
Vánoce sobům a Volvům
díky Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#6 Chipy na krabice ze Švédska
Snad nie uplne mimo temu,ale uzivatelia LH jetronicu mozu siahnut to malom magic boxe Ostrich 2.0 od firmy Moates..
A mozes si ladit sam doma.
A mozes si ladit sam doma.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Chipy na krabice ze Švédska
Nejake orientacne ceny ?
16V turbina uz konecne jazdi tak by uz sla ladit... A poladit 3l by tiez nebolo od veci.
16V turbina uz konecne jazdi tak by uz sla ladit... A poladit 3l by tiez nebolo od veci.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Chipy na krabice ze Švédska
Shodou okolnosti mam firmware na 16v turbo od Hi-Tuningu par dni v mailu... ale je toho vic co se u tohodle motoru musi udelat...nastuduj turbokostky a http://ipdown.net/wiki/index.php/TCU plus http://ipdown.net/wiki/index.php/EZK
PS: a nez se pustis do pajeni ty TCU, je tam chyba v zakrouzkovanejch odporech, ale jeste jsem nemel cas na to mrknout...
PS: a nez se pustis do pajeni ty TCU, je tam chyba v zakrouzkovanejch odporech, ale jeste jsem nemel cas na to mrknout...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Chipy na krabice ze Švédska
Tak uz jsem cas mel, spravne jsou to tyhle dvatomasss píše:nez se pustis do pajeni ty TCU, je tam chyba v zakrouzkovanejch odporech, ale jeste jsem nemel cas na to mrknout...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 756 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 940b230f
-
- 21 Odpovědi
- 1401 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zoid
-
- 15 Odpovědi
- 2691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hektolitr
-
- 2 Odpovědi
- 848 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 17 Odpovědi
- 4406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB