960II - samosvor
- Autor
- Zpráva
#1 960II - samosvor
Ahoj, zjistil jsem že nutně potřebuju samosvor do svojí 960 (2,5 manuál)
No a můj problém je: Mám vrak 960 3.0 automat. Je možný je tam je diferák taky bez samosvoru?
A pokud by tam byl se samosvorem je nějaká naděje ho naklonovat do mého? Stálý převod atd?
Pokud ano .. na co si dát pozor?
Díky za rady Marcel
No a můj problém je: Mám vrak 960 3.0 automat. Je možný je tam je diferák taky bez samosvoru?
A pokud by tam byl se samosvorem je nějaká naděje ho naklonovat do mého? Stálý převod atd?
Pokud ano .. na co si dát pozor?
Díky za rady Marcel
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 960II - samosvor
Teoreticky je to jen výměna kus za kus. Můžeš celej dif, nemusíš nic kuchat. Měly by bejt oba dify stejný co se zástavby týče. Pro jistotu ověř. Ty multilinky jsou dva, tak abys měl stejnej v obou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 960II - samosvor
Jo to jsem koukal Oboje jsou 960II s listem, oba bez NIVO. A s převodovým poměrem by to taky teda mělo být v pohodě?
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 960II - samosvor
nic co bys poznal, nebo musel řešit. Je to na něm i napsaný
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#5 960II - samosvor
Super, dík moc teď jen aby ve vraku fakt byl
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 960II - samosvor
http://people.physics.anu.edu.au/~amh110/Diff_LSD/diff_lsd_volvo_dana.htm
Zkracene, 1055 = obyc, 1065 = samosvor.
Zkracene, 1055 = obyc, 1065 = samosvor.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#7 960II - samosvor
Vzhledem k tomu,jaký je to opruz,bych u této výměny rovnou udělal kompletní silentbloky v nápravě a případně lanovody ruční brzdy.
#8 960II - samosvor
To bych rád, ale 30k na to nemám
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 960II - samosvor
Ty budeš dělat PU na multilink?
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#11 960II - samosvor
Jo někde jsem o tom dokonce psal,ale zájem se neobjevil.Urvanej píše:Ty budeš dělat PU na multilink?
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 960II - samosvor
No právě, že to neni uplně tuctovka, lidí co to tu maji je pár, a těch, co se pustí do renovace ještě míň. Proto mě překvapilo, že to budeš dělat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#13 960II - samosvor
Akorát že multilink na 760II, 960I a 960II je pokazdy něco jinyho...
Každopádně na 760II se polyuretan diferaku už koupit da, as retroturbo nebo podobnej shop...
Každopádně na 760II se polyuretan diferaku už koupit da, as retroturbo nebo podobnej shop...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#14 960II - samosvor
Royal má v háji zdní pero a lanovody brzd.Silentbloky jsou už taky na sračku.Kdysi jsem to dělal a zařekl jsem se,že pokud to někdy budu dělat tak sakum prásk.Bohužel origo silentbloky vyjdou na 36tis.Proto jsem se pustil do PUR kde by kompletně silentbloky neměly přesáhnout cenu 10tis.Urvanej píše:No právě, že to neni uplně tuctovka, lidí co to tu maji je pár, a těch, co se pustí do renovace ještě míň. Proto mě překvapilo, že to budeš dělat.
#15 960II - samosvor
Jinak téma PUR na multilink zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=54773&hilit=+silentbloky+multilink
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek