960II - samosvor

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#1 960II - samosvor

Příspěvek od Marcel Hanuš »

Ahoj, zjistil jsem že nutně potřebuju samosvor :pardon: do svojí 960 (2,5 manuál)

No a můj problém je: Mám vrak 960 3.0 automat. Je možný je tam je diferák taky bez samosvoru?
A pokud by tam byl se samosvorem je nějaká naděje ho naklonovat do mého? Stálý převod atd?
Pokud ano :D .. na co si dát pozor?

Díky za rady Marcel
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 960II - samosvor

Příspěvek od Urvanej »

Teoreticky je to jen výměna kus za kus. Můžeš celej dif, nemusíš nic kuchat. Měly by bejt oba dify stejný co se zástavby týče. Pro jistotu ověř. Ty multilinky jsou dva, tak abys měl stejnej v obou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#3 960II - samosvor

Příspěvek od Marcel Hanuš »

Jo to jsem koukal :) Oboje jsou 960II s listem, oba bez NIVO. A s převodovým poměrem by to taky teda mělo být v pohodě?
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 960II - samosvor

Příspěvek od Urvanej »

nic co bys poznal, nebo musel řešit. Je to na něm i napsaný :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#5 960II - samosvor

Příspěvek od Marcel Hanuš »

Super, dík moc :D teď jen aby ve vraku fakt byl :D
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 960II - samosvor

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

GDPR_user

#7 960II - samosvor

Příspěvek od GDPR_user »

Vzhledem k tomu,jaký je to opruz,bych u této výměny rovnou udělal kompletní silentbloky v nápravě a případně lanovody ruční brzdy.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#8 960II - samosvor

Příspěvek od Marcel Hanuš »

To bych rád, ale 30k na to nemám :D
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

GDPR_user

#9 960II - samosvor

Příspěvek od GDPR_user »

Tak zkus vydržet až budou polyuretany

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 960II - samosvor

Příspěvek od Urvanej »

Ty budeš dělat PU na multilink? :-)
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#11 960II - samosvor

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Ty budeš dělat PU na multilink? :-)
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
Jo někde jsem o tom dokonce psal,ale zájem se neobjevil.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 960II - samosvor

Příspěvek od Urvanej »

No právě, že to neni uplně tuctovka, lidí co to tu maji je pár, a těch, co se pustí do renovace ještě míň. Proto mě překvapilo, že to budeš dělat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#13 960II - samosvor

Příspěvek od tomasss »

Akorát že multilink na 760II, 960I a 960II je pokazdy něco jinyho...
Každopádně na 760II se polyuretan diferaku už koupit da, as retroturbo nebo podobnej shop...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

GDPR_user

#14 960II - samosvor

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:No právě, že to neni uplně tuctovka, lidí co to tu maji je pár, a těch, co se pustí do renovace ještě míň. Proto mě překvapilo, že to budeš dělat.
Royal má v háji zdní pero a lanovody brzd.Silentbloky jsou už taky na sračku.Kdysi jsem to dělal a zařekl jsem se,že pokud to někdy budu dělat tak sakum prásk.Bohužel origo silentbloky vyjdou na 36tis.Proto jsem se pustil do PUR kde by kompletně silentbloky neměly přesáhnout cenu 10tis.

Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“