Poslední návštěva: 18 lis 2019 18:54 Právě je 18 lis 2019 18:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 07:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5082
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
K veci: pokud to ma byt instalace 7/9 komponent v prvnim kroku se nelze hnout bez trojity civky na cerpadlo. Cerpadla na dieselu s automatem maji tusim standartne dvojitou

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 11:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 463
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Ondra. píše:
K veci: pokud to ma byt instalace 7/9 komponent v prvnim kroku se nelze hnout bez trojity civky na cerpadlo. Cerpadla na dieselu s automatem maji tusim standartne dvojitou

Ok, diky, tohle me nenapadlo, i kdyz je to zjevne (jedna drazka lanko plynu, druha kickdown, treti tempomat). Trojitou doma nemam, adumbo ma na aute tusim rovnez standardne dvojitou, takze alespon vime, co zacit shanet.

p.s. Kdybych nebyl v zapadle dire v Kanade, zavolal bych :-(((

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 12:22 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 9
Bydliště: praha
Vůz: v490
ahoj musim se olivina zastat zrovna někde plave u brazilie a tak se moc často nedostane k imejlu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 13:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Navíc ta třetí cívka na tempomat má "volnoběžku" a vůbec ta cívka celá neni monolit jak u klasický verze bez tempomatu. A je jedno jesi PRV, D24 nebo redblock. Ty cívky se shání nejhůř, všechno ostatní jde přendat z 850.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.042s | 19 Queries | GZIP : On ]