940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: v490
#1 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
ahoj mám 940 polar nafta s turbem v automatu
nám dva dotazy či prosby o pomoc
1. rozpadla se mi hlavice řadicí páky lze sundat nebo jak sehnat jinou
2. chtěl bych do mazlíka namontovat tempomat nevíte kdeo mi to udělá??
nám dva dotazy či prosby o pomoc
1. rozpadla se mi hlavice řadicí páky lze sundat nebo jak sehnat jinou
2. chtěl bych do mazlíka namontovat tempomat nevíte kdeo mi to udělá??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#2 940 potřebuju radu
Nepíšeš který rok výroby máš, od r. 1993 byla myslím novější páka. Ten volič bude asi lepší sehnat nový (jetý od někoho z rozborky). Určitě půjde vyměnit jen páka, ale bude to chtít rozebrat celý selektor a tak bude možná jednodušší sehnat a vyměnit celý selektor. Samotná páka má č. 6843471 viz obr.
Co se týče tempomatu, tak buď budeš shánět origo, který pravděpodobně neseženeš, nebo si seženeš alespoň origo ovládací páčku z 940 a vše ostatní použiješ z 850 a někdo schopný (např. Ondra. https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=214 ) ti to zapojí. Nebo je tu třetí možnost, seženeš si nějaký univerzální a nabastlíš ho tam...
Co se týče tempomatu, tak buď budeš shánět origo, který pravděpodobně neseženeš, nebo si seženeš alespoň origo ovládací páčku z 940 a vše ostatní použiješ z 850 a někdo schopný (např. Ondra. https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=214 ) ti to zapojí. Nebo je tu třetí možnost, seženeš si nějaký univerzální a nabastlíš ho tam...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: v490
#3 940 potřebuju radu
děkuji rok výroby je 1994
koukal jsem že nabízeji plast jako samostatnej díl tak mi nepřipadá tak nemožné ho demontovat
dovedl bych si ho představit ze dřeva třeba leštěnej ořech by se mi líbil hihi
koukal jsem že nabízeji plast jako samostatnej díl tak mi nepřipadá tak nemožné ho demontovat
dovedl bych si ho představit ze dřeva třeba leštěnej ořech by se mi líbil hihi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#4 940 potřebuju radu
Zase jedna krabice vyplavala.
Vítej mezi blázny.
Vítej mezi blázny.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#5 940 potřebuju radu
A co tu hlavici slepit a nechat potahnout kuzi u volantechu?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
#6 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Nebo si nechat vyrobit z leštěného ořechu. Cenově to bude podobně jak lepit a potahovat kůží.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#7 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
já měl na řadičce pár drobných prasklin, potáhnutí kůži od Volantechu za 500Kč vypadá takhle:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=49043&start=150
nevím kolik by stálo nechat si ji vyrobit z ořešáku. ze dřeva byly automat řadičky na 960 II /V90/S90, ale jestli budou pasovat na ZF dtic automat,to fakt nevím?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=49043&start=150
nevím kolik by stálo nechat si ji vyrobit z ořešáku. ze dřeva byly automat řadičky na 960 II /V90/S90, ale jestli budou pasovat na ZF dtic automat,to fakt nevím?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
EDIT: tohle je blbost:
Nebudou, minimálně jim přebejvá jeden čudlík...
Nebudou, minimálně jim přebejvá jeden čudlík...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Prebejva cudlik? 960II ani S/V90 na radicce zadnej cudlik nemaj...
No a jinak vypadaj dost podobne, i kdyz cislo maji jiny, tak tezko rict...
(radicka 960II, ty tlacitka na boku tam puvodne samozrejme nebyly...)
No a jinak vypadaj dost podobne, i kdyz cislo maji jiny, tak tezko rict...
(radicka 960II, ty tlacitka na boku tam puvodne samozrejme nebyly...)
- Přílohy
-
- 2015-05-27_21-07-38_369.jpg (56.14 KiB) Zobrazeno 5158 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
sem myslel, že to má čudlik na OD jak AW71. Tak to sorry.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: v490
#11 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
ahoj bral bych obě verze ale mně se hlavice skutečně už rozpadla a drží jí jenom stříbrnka , tak musim sehnat novou a pak bych ji chtěl potahnout
větší problem bych vyděl v tom jak jí sejmout prej se musí rozebrat celej řadič???
větší problem bych vyděl v tom jak jí sejmout prej se musí rozebrat celej řadič???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#12 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Ja myslim, ze ji jenom vyskubnes nahoru, ale nejsem si jistej na 100%
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: v490
#13 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
minimálně se musí nějak odpojit tlačítko vzadu je kritka ....ale je tam mizerně vidět a nikdy jsem to nedělal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#14 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Ahoj Rosto, koukam, ze Te muj odjezd do zahranici konecne dokopal k registraci na zdejsi forum
Nyni otazka na mistni osazenstvo - nesel by puvodni volic nahradit starsi "hranatou" verzi ze ZF?
Co se tyce tempomatu - zkousel jsem tu za zmineho adumba rozhodit site, kdo by byl ochoten ho namontovat s tim, ze vetsinu dilu mame. Z nikoho bohuzel ve vysledku nic rozumneho nevypadlo Mimochodem s Ondrou jsem to zkousel resit, lec ten se na me slusne receno vykaslal a prestal mi odpovidat. Tazi se tudiz znovu - je tu nekdo solidni, kdo je ochoten vec resit?
Diky
Nyni otazka na mistni osazenstvo - nesel by puvodni volic nahradit starsi "hranatou" verzi ze ZF?
Co se tyce tempomatu - zkousel jsem tu za zmineho adumba rozhodit site, kdo by byl ochoten ho namontovat s tim, ze vetsinu dilu mame. Z nikoho bohuzel ve vysledku nic rozumneho nevypadlo Mimochodem s Ondrou jsem to zkousel resit, lec ten se na me slusne receno vykaslal a prestal mi odpovidat. Tazi se tudiz znovu - je tu nekdo solidni, kdo je ochoten vec resit?
Diky
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Nejsem si vedom, nebylo by rozumny se pripomenout?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#16 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Male pripomenuti:Ondra. píše:Nejsem si vedom, nebylo by rozumny se pripomenout?
Na posledni zpravu jsem nikdy nedostal odpoved. Pokud Te ma narazka urazila, pak se omlouvam, lec beru to tak, ze pokud nekdo nereaguje, nema evidentne zajem. Nemam ve zvyku se stokrat pripominat....olivin
Předmět zprávy: Re: Tempomat na 900, kúpa + montáž
Složka: Odeslané
Předmět: Tempomat na 900, kúpa + montáž
Ahoj Ondro,
mel bych dotaz. Potreboval bych namontovat tempomat na devitku (D24TIC, automat) pro sveho invalidniho kamarada, ktery ho opravdu potrebuje. Byl bys ochoten/schopen neco takoveho udelat?
Jeste co se komponentu tyce, mas nekde seznam vseho, z ceho se tempomat sklada? Valnou cast jsem posbiral z vlastnich zasob, ale trebas nevim jake ma oznaceni kabelovy harness, jake ma ridici jednotka a pod.
Diky
Lukas
Odesláno: 21 srp 2016 08:10
Ondra.
Předmět zprávy: Re: Tempomat na 900, kúpa + montáž
Složka: Příchozí
Ahoj jo klidne bych to udelal, ale je to casove narocne. Z ceho komponenty jsou, z krabice nebo z 850? Nekde je tu vlakno kde popisuju montaz z 850 do devitky
Odesláno: 21 srp 2016 08:38
olivin
Předmět zprávy: Re: Tempomat na 900, kúpa + montáž
Složka: Odeslané
Ahoj,
vsechny komponenty co mam jsou z Krabice, respektive z ruznych krabic. 850 jsem nikdy nemel. Z toho co mam je ovladaci packa, 2ks balonek na ovladani skrtici klapky (nebo cerpadla), nejake ty hadicky, kompresorek, ridici jednotky, ktere si myslim, ze by mohly byt od tempomatu apod. Problem je, ze manual na instalaci mam jenom na dvojku a u devitky je to evidentne trosku jinak. Diky tomu se ani nemam od ceho dopichnou pri hledani dilu
Odesláno: 21 srp 2016 08:58
Abych tu neplevelil vlakno, tazi znovu - je zmineny volic zamenny se starym typem ze ZF prevodovek?
Diky
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Kdyz uz zverejnujes nasi soukromou konverzaci, tak mi rekni kde je v tvy posledni zprave nejakej dotaz na kterej jsem mel reagovat. A i kdyby nestoji za to se pripomenout dalsi zpravou a ne hned me tady odsuzovat? Jestli jsi mi dopalil, tak tedy ted... pokud se chces odvolavat na tvoji prvni zpravu taksi treba predstav ze sem lezu z mobilu a zrovna nemam u sebe potrebny data (jsem v praci, v terenu atd.) takze kdyby ses po tejdnu treba pripomnel mohli jsme to sesynchronizovat. Bohuzel resim spoustu veci, ne jen tempomaty....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Co se tyka komponent odkazu te na vadis, zapojeni pak ve schematech pro devitku, pristupne na netu... samozrejme to zapojit mohu ale vzhledem k tomu ze te urazi se pripomenout, predpokladam ze te za to uz nestojim
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#19 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Mám zkušenost s Ondrou a tempomatem. Zvažoval jsem koupi V70 bez tempomatu a kolega Ondrovi zavolal s dotazem, zda by bylo možno mu to nechat udělat. Ondra nám popsal, co by bylo potřeba za díly, řekl co má a co si musíme sehnat a přislíbil eventuální montáž. Prostě super dohoda za cca 3minuty po telefonu. Hovor zadarmo, máme neomezený tarif. Z koupě nakonec sešlo, už si nepamatuju proč. Ale Ondry se musím zastat, dohoda s ním byla perfektní.. Já mám občas pocit, že když někdo něco vážně chce, tak volá. Pokud jen sonduje, tak píše SZ.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#20 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Olivine a jakou starsi paku ZF myslis? Ja myslel, ze ZF se montovala jen 4hp22 a to je ta co ma Adumbo ne?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#21 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Kdyz ja toho proste resim hafo. A co se tyce dilu popr. Sluzeb ktere muzu poskytnout ohledne volv tady na foru, dopadne tak 30 rocent pozadavku. Vsichni vsechno hrozne chtej hned, vymontuj namontuj okamzite, posli a kdyz ma dojit k veci: jee ja to vlastne ani nechtel, odeslo mi neco v domacnosti tak tu vec za petistovku nechci (schvalne jestli se dotycni poznaji)... myslim ze i se tu snazim byt uzitecnej, uz jen treba tim ze jsem tu veskery svoje know-how ohledne tempomatu v jednom vlakne zverejnil pro kazdyho... tak jako treba kuba kterej tu zase hezky popsal jak si vyrobit diagnostiku psdevitky, tak jako tomasss, urvanej, petercz, lubos, standa,sergej a dalsich x lidi ktery tu poskytujou svoje vedomosti jen pro dobrej pocit. Takholt nekdy zapomenu odepsat...
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 18 říj 2016 22:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Jinak prosim moderatora o zumpu.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#23 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Netusil jsem, jak moc nekomu sahnu na ego, promin. Ja osobne bych reagoval trebas "Promin, zapomnel jsem na Tebe", zvlaste po te, co ve vsi slusnosti pripomenu, o co slo. Nemam v umyslu se s nikym hadat, prit, ani nikoho urazet, ale vadi mi paradoxne pristup, ktery jsi tu sam odsoudil. Hromada lidi odsud (rovnez nehodlam jmenovat) neco desne chteji a pak se neozvou
Co se rad a poskytovanych sluzeb tyce, tech si samozrejme vazim. Trebas pred cca mesicem a pul mi Sergej repasoval budiky na sedmu k me uplne spokojenosti - timto mu jeste jednou dekuji.
Opravdu je mi zahadou, co Te tak vytocilo.
K te hlavici radici paky - edit: dohledal jsem verzi, kterou jsem mel v aute a o ktere bych rad vedel, je-li zamenna s vyse uvedenym novejsim typem:
Co se rad a poskytovanych sluzeb tyce, tech si samozrejme vazim. Trebas pred cca mesicem a pul mi Sergej repasoval budiky na sedmu k me uplne spokojenosti - timto mu jeste jednou dekuji.
Opravdu je mi zahadou, co Te tak vytocilo.
K te hlavici radici paky - edit: dohledal jsem verzi, kterou jsem mel v aute a o ktere bych rad vedel, je-li zamenna s vyse uvedenym novejsim typem:
- Přílohy
-
- shifter.jpg (33.04 KiB) Zobrazeno 4945 x
-
- 940shifter.jpg (85.73 KiB) Zobrazeno 4945 x
Naposledy upravil(a) olivin dne 19 říj 2016 03:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#24 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Pokud jsem Te urazil, pak jeste jednou PROMIN.Ondra. píše:Kdyz ja toho proste resim hafo. A co se tyce dilu popr. Sluzeb ktere muzu poskytnout ohledne volv tady na foru, dopadne tak 30 rocent pozadavku. Vsichni vsechno hrozne chtej hned, vymontuj namontuj okamzite, posli a kdyz ma dojit k veci: jee ja to vlastne ani nechtel, odeslo mi neco v domacnosti tak tu vec za petistovku nechci (schvalne jestli se dotycni poznaji)... myslim ze i se tu snazim byt uzitecnej, uz jen treba tim ze jsem tu veskery svoje know-how ohledne tempomatu v jednom vlakne zverejnil pro kazdyho... tak jako treba kuba kterej tu zase hezky popsal jak si vyrobit diagnostiku psdevitky, tak jako tomasss, urvanej, petercz, lubos, standa,sergej a dalsich x lidi ktery tu poskytujou svoje vedomosti jen pro dobrej pocit. Takholt nekdy zapomenu odepsat...
Vic to tu opravdu plevelit nehodlam - kdo to pak ma cist.....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#25 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Olivine a prestoze me Ondra taky nekdy neodpovi, tak bych z toho nedelal takovou tragu, lidi maji obcas jine starosti, nez udrzet x pozadavku ze sz. Proste zapomnel a po pravde to co jsi mu napsal naposledy jako otazka nevypada. Co jste si, to jste si, jestli to chces, tak zvedni telefon a cinkni mu.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek