940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat

Příspěvek od Ondra. »

K veci: pokud to ma byt instalace 7/9 komponent v prvnim kroku se nelze hnout bez trojity civky na cerpadlo. Cerpadla na dieselu s automatem maji tusim standartne dvojitou
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#27 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat

Příspěvek od olivin »

Ondra. píše:K veci: pokud to ma byt instalace 7/9 komponent v prvnim kroku se nelze hnout bez trojity civky na cerpadlo. Cerpadla na dieselu s automatem maji tusim standartne dvojitou
Ok, diky, tohle me nenapadlo, i kdyz je to zjevne (jedna drazka lanko plynu, druha kickdown, treti tempomat). Trojitou doma nemam, adumbo ma na aute tusim rovnez standardne dvojitou, takze alespon vime, co zacit shanet.

p.s. Kdybych nebyl v zapadle dire v Kanade, zavolal bych :-(((
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 11
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: praha
Vůz: v490

#28 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat

Příspěvek od adumbo »

ahoj musim se olivina zastat zrovna někde plave u brazilie a tak se moc často nedostane k imejlu

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat

Příspěvek od Urvanej »

Navíc ta třetí cívka na tempomat má "volnoběžku" a vůbec ta cívka celá neni monolit jak u klasický verze bez tempomatu. A je jedno jesi PRV, D24 nebo redblock. Ty cívky se shání nejhůř, všechno ostatní jde přendat z 850.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“