Poslední návštěva: 18 lis 2019 19:24 Právě je 18 lis 2019 19:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 16:01 
Offline

Registrován: duben 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno
Zdravim kolegy krabicare,chtel bych poprosit o rady ohledne vymeny dvouhmoty v devitkach. Jelikoz priznaky brzke vymeny se u mne uz objevily,chtel bych tedy vedet na co se mam pripravit. Otazka zni:kde sehnat za rozumne penize a jestli zalezi na znacce? Ma nekdo zkusenosti s repasi tohoto dilu?
Jen pro zajimavost,v brnenskem autorizaku mi sdelili cenu 39t BEZ dph.. :shock:
Diky za kazdou radu
Michal

_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 16:17 
Offline

Registrován: duben 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno
Jeste ohledne te repase. Ve firme http://dvouhmotovy-setrvacnik.cz/?gclid ... 0wod9usHpA pry umi z originalnich dilu spravit kolem 12t kc.

_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3130
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Riesil to tu uzivatel Gusto, najdi si jeho topic.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 17:28 
Offline

Registrován: květen 2006
Příspěvky: 38
Bydliště: Brno
Vůz: 940 B200FT 1998
Koupil jsem na vrakovišti ve Švédsku v Trelleborgu jeden do zásoby. Prodávají se kolem 1000 švédských korun a prodavač z Trelleborgu by ho i za 450 SEK poslal do Čech. Vrakoviště v Malmö mohu doporučit, velice seriózní přístup a setrvačník za 600 SEK je jako nový.
AB Magnus Bildemontering
Omvägen 27
23162 Trelleborg
info@magnusbildemontering.se
Náhradní díly je možné vybírat na inzertním serveru švédských vrakovišt https://www.bildelsbasen.se/

_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998


Naposledy upravil pepa559 dne 11 črc 2016 18:38, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 18:02 
Offline

Registrován: duben 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno
Mohu poprosit zkusenejsi uzivatele fora o pomoc pri hledani daneho topicu od Gusta?pripadne samozrejme pouziji Sz.

_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 18:14 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1620
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
viewtopic.php?f=38&t=44636&hilit=dvouhm%2A
Ještě je například možnost použít jednohmotovej setrvák z m46 + spojkovou sada z diesla (skandix třeba prodává sadu, ale cenově dost přepálená http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... t/1052166/ )

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5082
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
Tu jednohmotu z diesela tu kdyztak mam

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 18:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5082
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
I se spojkou...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 18:17 
Offline

Registrován: duben 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno
Peter Cz: diky za link.

_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 18:18 
Offline

Registrován: duben 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno
Ondra: a je nekdo v ramci Moravy,kdo mi to prehodi?

_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 20:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 553
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Jak píše petrcz, nechá se to předělat na jednohmotový setrvák. Potřebuješ k tomu setrvák z B2xx s řízením LH2.4 (tzn. r.90+) a k tomu spojku na dieselovou 940 z r. 95+ (pro převodovku M90) vše potřebné najdeš v odkazu na turbobricks. Já i petr to takhle na autech máme, ale oba jsme se shodli na tom, že to pocitově není stoprocentně ono, jak tvrdí na zahraničních forech. Převodovka samozřejmě dostává více zabrat a můj osobní dojem je, že se to na ní časem podepíše... tím spíš pokud člověk nejezdí úplně seriovým B230FT.

Na každý pád je to řešení za cca 6-8t. kč (záleží za kolik se ti povede sehnat jetý setrvačník) s fungl novou spojkou, přítlačákem, ložiskem a setrvákem. Což zní o moc líp než v podstatě to samé řešení ze skandixu za cca 25tkč nebo novou (pokud seženeš) za 39tkč. Jetá dvouhmota je vždy sázka do loterie, nehledě na to, že když už se v tom člověk vrtá, tak koupí i tu spojku a ložisko, což cenu zase vyšroubuje nahoru...

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Naposledy upravil kV8ba dne 11 črc 2016 20:24, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 553
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Ondra. píše:
Tu jednohmotu z diesela tu kdyztak mam

Ale je potřeba jednohmota z benzina a spojka s přítlačákem z diesela s M90

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 20:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5082
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
Vsak pisu ze mam tu jednohmotu urcite 8)

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 12 črc 2016 06:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 769
Bydliště: Nové Zámky
Já sehnal jetej setrvák ve Švédsku za slušný prachy a taky jsem měl štěstí na fajn kamarády, co mi pomohli s dovozem.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 12 črc 2016 08:56 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 812
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Bota01 píše:
je nekdo v ramci Moravy,kdo mi to prehodi?


V okolí Brna jistě povolaní kluci v AUTOAMBO http://autoambo.cz/

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 12 črc 2016 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2059
Bydliště: Brno
Klasický (jednohmotový) setrvačník z redbloku s LH 2.4 si můžeš cestou ke Truxům vyzvednout u mně...

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 13 črc 2016 08:17 
Offline

Registrován: duben 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno
Standa: Diky! Poprosim o nachystani, pristi tyden bych se stavil.

_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 16 srp 2016 10:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Hele hoši, nemáte pocit, že vám při tom swapu na jednohmotu něco chybí?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvouhmota do 945
PříspěvekNapsal: 16 srp 2016 11:24 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1620
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Skandix to má v tej sadě taky, ale samostatně to nenabízí a retroturbo to má v nabídce dost nově...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.068s | 20 Queries | GZIP : On ]