Nejlepší motor do krabice

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od Urvanej »

HonzaA píše:Nejlepší, co se do krabic dávalo je ten samej motor s turbem :twisted: ...
Jenže to se nikdy nedávalo, což víš, tak nemlž :wink:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 VIN Volvo 940

Příspěvek od Drtic »

Kdyz uz, tak nejlepsi co se do krabic davalo, je B280E :evil:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 VIN Volvo 940

Příspěvek od Urvanej »

Bavíme se o sockoidních krabicích. Tento aristokratický skvost jsem úmyslně nezmínil z důvodu nepochopení jeho kvalit běžným plebsem :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2994
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#4 VIN Volvo 940

Příspěvek od 3m3 »

I nekery bezny plebs toto chape,kor po nekolika navstevach kousek od Bulovky :twisted:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#5 VIN Volvo 940

Příspěvek od HonzaA »

Urvanej píše:
HonzaA píše:Nejlepší, co se do krabic dávalo je ten samej motor s turbem :twisted: ...
Jenže to se nikdy nedávalo, což víš, tak nemlž :wink:
Nemlžím, myslel jsem dvoulitra. Škoda, že jich není víc.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 VIN Volvo 940

Příspěvek od Urvanej »

tři decky chybí... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#7 VIN Volvo 940

Příspěvek od HonzaA »

Na papíře se může zdát, že by mohly chybět. :D Ale ani tak nehodnotím výkonové parametry (i když nic živějšího se do krabic nemontovalo), ale ten motor je nesmírně příjemnej.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#8 VIN Volvo 940

Příspěvek od tomasss »

B204gt jede pekne, ale kulture chodu sestivalce se neblizi ani nahodou 8)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#9 VIN Volvo 940

Příspěvek od HonzaA »

Je to zajímavé, ale moje B204FT ano. Dokonce bych spíše řekl, že je kultivovanější.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#10 VIN Volvo 940

Příspěvek od tomasss »

Svoje udela to, ze ty ho mas v devitce a ja ho mel v sedmicce. Rozdil v utlumeni kabiny je znacnej. Pak taky Fkovej motor ma navic katalyzator, kterej (pokud tam jeste je) utlumi zpravidla mnohem vic hluku nez tlumic.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#11 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od HonzaA »

To dává smysl. I když odhlučnění 760 by snad mělo být podobné jako u 960, nebo ne? Další velké plus mého auta je jeden majitel, kterej to auto měl evidentně rád. Ten motor je sladkej. Ale to odbíháme od tématu, účelem bylo říct, že ty šestnáctiventily jsou příjemně kultivované. Mně by se líbila i ta atmosféra třeba v rantlovce...

P.S.: Tohle téma se původně nejmenovalo nejlepší motor do krabice. Nejlepší motor je otázka subjektivních preferencí a každej to může mít nastavené jinak. Máme štěstí, že všechny ty motory jsou dobré :wink:

A teď mně došlo, že v sedmičkách se B204FT/GT typicky dávalo do 740...a pak taky do 780, což tam byl nejvzácnější motor...
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 15 čer 2016 15:28, celkem upraveno 3 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

#12 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od DejFe »

B204FT
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#13 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od Ondra. »

Uz brzy poreferuji o B200F :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od Urvanej »

Jako vyměnit B200F za B230FT mi nepřijde jako "rozumný", pokud se snažim držet ve slušných intencích. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#15 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od Pedrozo »

ten luxusní zvuk, kterej se line do kabiny z B204GT je k nezaplacení...fůůůů od místa spolujezdce a celkový dojem... :crazy:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

ERVÍN BARTŮNĚK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: PLZEŇ

#16 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK »

Co se týče benzinů tak je v 700 moc příjemný PRV pokud je vše jak má.. nehodnotím spotřebu, údržbu, zrychlení..jen pocity..s tímhle motorem je to v automatu pocitově velice luxusní

B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..

B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..

..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..:)
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#17 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od neuman zdenek »

ERVÍN BARTŮNĚK píše:Co se týče benzinů tak je v 700 moc příjemný PRV pokud je vše jak má.. nehodnotím spotřebu, údržbu, zrychlení..jen pocity..s tímhle motorem je to v automatu pocitově velice luxusní

B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..

B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..

..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..:)
Mám to nějak podobně jako Ervín. Vím, že spousty lidem se nafta příčí a bude tvrdit že patří do kamen, ale to je jen jejich názor a mě to nějak neuráží. :) Mě fascinuje na 6tiválu ten pravidelný klapot a takové to vzláštní vrnění motoru jak D24 tak u TIC 24 :twisted:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#18 Nejlepší motor do krabice

Příspěvek od FrantaB »

JJ, zvuk zahřáté D24TIC ve volnoběhu je strašně příjemná a návyková hudba-ostatně i se zařazenou pětkou v rychlostech 90-100, kdy se stoupání pozná jenom podle změny tóniny šumu před spolujezdcem :Rose: Nesnáším tempomat, ale v tomhle autě bych ho časem chtěl. Jak nemusím hýbat nohou na plynu, hrozně tuhne... Celkem mně překvapuje, kolik pozornosti si to auto dokáže zvukem získat i u technicky úplně nepolíbených lidí, dokonce i koncernožroutů... A když na emisích po dovozu barbarsky zarvali při otevřené haubně za plyn tak, že se celý předek zhoupnul snad o 15 cm a celé osazenstvo včetně sekretářek se postupně přišlo podívat co to sakra je :D
Na klidné dlouhé přesuny rozhodně nejpříjemnější motor co jsem zatím potkal. Člověk o něm ví, ale neruší ani tiše puštěné rádio ani tichý rozhovor, může se zaposlouchat jako strojník jestli mu nic nechybí :) , ale neruší ani na pozadí a hlavně-neoposlouchá se...

BTW, "všechno nad 60 za 5"-někde jsem narazil na zmínku přímo od Volva že od toho motoru člověk nemá nad dvojku nic chtít pod 1730 otáček kvůli setrvačné energii rotačních hmot v motoru a rozložení namáhání při kompresi. Na rovině bez přidávání ho občas nechám držet rychlost i na 1500, ale podle mně je dobře cítit že při přidání tak nízko není motor ve své kůži. Navíc podle mně dostává na frak tlumič vibrací, aspoň pokud jsou komprese OK...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“