Poslední návštěva: 20 črc 2019 23:05 Právě je 20 črc 2019 23:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 11:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
HonzaA píše:
Nejlepší, co se do krabic dávalo je ten samej motor s turbem :twisted: ...
Jenže to se nikdy nedávalo, což víš, tak nemlž :wink:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 11:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1635
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Kdyz uz, tak nejlepsi co se do krabic davalo, je B280E :evil:

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 12:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Bavíme se o sockoidních krabicích. Tento aristokratický skvost jsem úmyslně nezmínil z důvodu nepochopení jeho kvalit běžným plebsem :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 13:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2807
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
I nekery bezny plebs toto chape,kor po nekolika navstevach kousek od Bulovky :twisted:

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 826
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Urvanej píše:
HonzaA píše:
Nejlepší, co se do krabic dávalo je ten samej motor s turbem :twisted: ...
Jenže to se nikdy nedávalo, což víš, tak nemlž :wink:

Nemlžím, myslel jsem dvoulitra. Škoda, že jich není víc.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 14:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
tři decky chybí... :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 14:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 826
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Na papíře se může zdát, že by mohly chybět. :D Ale ani tak nehodnotím výkonové parametry (i když nic živějšího se do krabic nemontovalo), ale ten motor je nesmírně příjemnej.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2794
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
B204gt jede pekne, ale kulture chodu sestivalce se neblizi ani nahodou 8)

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 826
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Je to zajímavé, ale moje B204FT ano. Dokonce bych spíše řekl, že je kultivovanější.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIN Volvo 940
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 15:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2794
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Svoje udela to, ze ty ho mas v devitce a ja ho mel v sedmicce. Rozdil v utlumeni kabiny je znacnej. Pak taky Fkovej motor ma navic katalyzator, kterej (pokud tam jeste je) utlumi zpravidla mnohem vic hluku nez tlumic.

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 826
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
To dává smysl. I když odhlučnění 760 by snad mělo být podobné jako u 960, nebo ne? Další velké plus mého auta je jeden majitel, kterej to auto měl evidentně rád. Ten motor je sladkej. Ale to odbíháme od tématu, účelem bylo říct, že ty šestnáctiventily jsou příjemně kultivované. Mně by se líbila i ta atmosféra třeba v rantlovce...

P.S.: Tohle téma se původně nejmenovalo nejlepší motor do krabice. Nejlepší motor je otázka subjektivních preferencí a každej to může mít nastavené jinak. Máme štěstí, že všechny ty motory jsou dobré :wink:

A teď mně došlo, že v sedmičkách se B204FT/GT typicky dávalo do 740...a pak taky do 780, což tam byl nejvzácnější motor...

_________________
244 GLE 1981


Naposledy upravil HonzaA dne 15 čer 2016 15:28, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 15:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 577
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
B204FT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 16:01 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5061
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
Uz brzy poreferuji o B200F :D

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 16:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jako vyměnit B200F za B230FT mi nepřijde jako "rozumný", pokud se snažim držet ve slušných intencích. :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 29 čer 2016 22:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2011
Příspěvky: 661
Bydliště: VRZČ
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
ten luxusní zvuk, kterej se line do kabiny z B204GT je k nezaplacení...fůůůů od místa spolujezdce a celkový dojem... :crazy:

_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
V70 Tdi 1998 MSA 15.7 103kW červená
V70 Tdi 1997 MSA 15.7 103kW modrá
FH12 500ps


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 16 říj 2016 00:27 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 369
Bydliště: PLZEŇ
Co se týče benzinů tak je v 700 moc příjemný PRV pokud je vše jak má.. nehodnotím spotřebu, údržbu, zrychlení..jen pocity..s tímhle motorem je to v automatu pocitově velice luxusní

B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..

B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..

..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..:)

_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 373 921 km (společně 75 121 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 256 778 km (společně 13 125 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 16 říj 2016 08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 7783
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
ERVÍN BARTŮNĚK píše:
Co se týče benzinů tak je v 700 moc příjemný PRV pokud je vše jak má.. nehodnotím spotřebu, údržbu, zrychlení..jen pocity..s tímhle motorem je to v automatu pocitově velice luxusní

B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..

B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..

..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..:)

Mám to nějak podobně jako Ervín. Vím, že spousty lidem se nafta příčí a bude tvrdit že patří do kamen, ale to je jen jejich názor a mě to nějak neuráží. :) Mě fascinuje na 6tiválu ten pravidelný klapot a takové to vzláštní vrnění motoru jak D24 tak u TIC 24 :twisted:

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejlepší motor do krabice
PříspěvekNapsal: 17 říj 2016 17:50 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 350
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
JJ, zvuk zahřáté D24TIC ve volnoběhu je strašně příjemná a návyková hudba-ostatně i se zařazenou pětkou v rychlostech 90-100, kdy se stoupání pozná jenom podle změny tóniny šumu před spolujezdcem :Rose: Nesnáším tempomat, ale v tomhle autě bych ho časem chtěl. Jak nemusím hýbat nohou na plynu, hrozně tuhne... Celkem mně překvapuje, kolik pozornosti si to auto dokáže zvukem získat i u technicky úplně nepolíbených lidí, dokonce i koncernožroutů... A když na emisích po dovozu barbarsky zarvali při otevřené haubně za plyn tak, že se celý předek zhoupnul snad o 15 cm a celé osazenstvo včetně sekretářek se postupně přišlo podívat co to sakra je :D
Na klidné dlouhé přesuny rozhodně nejpříjemnější motor co jsem zatím potkal. Člověk o něm ví, ale neruší ani tiše puštěné rádio ani tichý rozhovor, může se zaposlouchat jako strojník jestli mu nic nechybí :) , ale neruší ani na pozadí a hlavně-neoposlouchá se...

BTW, "všechno nad 60 za 5"-někde jsem narazil na zmínku přímo od Volva že od toho motoru člověk nemá nad dvojku nic chtít pod 1730 otáček kvůli setrvačné energii rotačních hmot v motoru a rozložení namáhání při kompresi. Na rovině bez přidávání ho občas nechám držet rychlost i na 1500, ale podle mně je dobře cítit že při přidání tak nízko není motor ve své kůži. Navíc podle mně dostává na frak tlumič vibrací, aspoň pokud jsou komprese OK...

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.071s | 18 Queries | GZIP : On ]