Poslední návštěva: 18 črc 2019 21:36 Právě je 18 črc 2019 21:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Podvozkový spotřebák: přední náprava 7/940
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 02:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
ahoj,

potřeboval bych pár rad...
Jsou níže na obrázku všechny gumy na přední nápravě, který je třeba vyměnit, nebo mi tam něco chybí ?
Pojmenoval jsem správně co je co ?
[img]http://s25.postimg.org/li9wufpfv/945_front_bushing_kit.jpg[/img]
A ještě bych chtěl vědět, když se mi třese řadící páka při volnoběhu, bude to ložisko na převodovce, mohlo by to bejt i na motoru ? Jelikož má krabice hydraulický, jak poznám, že je nakaši - odchází vůbec ?

dík všem :beer:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 05:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3086
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Vola sa to silentbloky. A podla stavu by bolo dobre skuknut horne ulozenie tlmicov a bocne capy.
Evidentne nevidis rozdiel medzi loziskom prevodovky (ktorym ? Je ich tam dost...) a loziskom spojky, ktore ma hydraulicke ovladanie. Kazdopadne ani jedno z nich nesposobuje trasenie radiacej paky. Paka sa trasie prirodzene, pretoze mas 4-valec, je to vsak skor vibrovanie ako viditelne klatenie zo strany na stranu. Ak je to ten druhy pripad treba riesit nerovnomerny chod motora.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 05:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Sorry, nemyslel jsem ložisko, ale uložení. To je snad na převodovce jedno se silentblokem a jedno hydraulický na motoru, jestli se nepletu ?

No třese se pocitově v ruce, možná že to neni nic závažnýho, jen mě to trošku překvapilo. Logicky bych řekl, že když je nějaký uložení v kýblu, tak se budou vibrace přenášet i do páky.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 05:55 
Krystof P. píše:
Sorry, nemyslel jsem ložisko, ale uložení. To je snad na převodovce jedno se silentblokem a jedno hydraulický na motoru, jestli se nepletu ?

No třese se pocitově v ruce, možná že to neni nic závažnýho, jen mě to trošku překvapilo. Logicky bych řekl, že když je nějaký uložení v kýblu, tak se budou vibrace přenášet i do páky.

Nejlépe auto zvednout a zkontrolovat silentblok na převodovce,ten bývá často na kaši.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 05:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
martinopel píše:
Nejlépe auto zvednout a zkontrolovat silentblok na převodovce,ten bývá často na kaši.


To je přesně co jsem chtěl vědět. Díky

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 07:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9901
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ale jelikož je v ose motoru a řadička je fest k převodovce, tak tento silentblok nezpůsobuje třepání páky. Zkontrolovat se nechá dobře, stačí se ohnout pod auto a pokud je na mostě pod převodovkou vidět šroub, je v hajzlu na 100%. Jinak je potřeba s nim zacvičit. Odchází, protože na něj teče olej z gufera na převodovce.
Z těch silentloků by jich pár mohlo bejt ještě origo a jejich výměnou, pokud jsou v pořádku, si vůbec nepomůžeš, ba naopak.
Bejvaji v pohodě ty, mezi ramenama a kastlí, ten velkej jsem špatnej ještě neviděl a páral sem tu aut celkem dost. Na Jarunu sem dával novej od Kučery a budu měnit celý rameno se starym originálem, je lepší.
Takovej základní servis jsou ufa (ty 4 sterjný kolečka) a tyčky stabíku.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 08:25 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 771
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
A jak psal Sergej - čepy a uložení tlumičů :wink:

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Urvanej píše:
Ale jelikož je v ose motoru a řadička je fest k převodovce, tak tento silentblok nezpůsobuje třepání páky. Zkontrolovat se nechá dobře, stačí se ohnout pod auto a pokud je na mostě pod převodovkou vidět šroub, je v hajzlu na 100%. Jinak je potřeba s nim zacvičit. Odchází, protože na něj teče olej z gufera na převodovce.
Z těch silentloků by jich pár mohlo bejt ještě origo a jejich výměnou, pokud jsou v pořádku, si vůbec nepomůžeš, ba naopak.
Bejvaji v pohodě ty, mezi ramenama a kastlí, ten velkej jsem špatnej ještě neviděl a páral sem tu aut celkem dost. Na Jarunu sem dával novej od Kučery a budu měnit celý rameno se starym originálem, je lepší.
Takovej základní servis jsou ufa (ty 4 sterjný kolečka) a tyčky stabíku.


Mě nejde úplně o to, abych vše vyměnil, jen jsem chtěl mít jistotu, že vím jakej díl je co, kdybych je po inspekci podvozku musel měnit - abych věděl, co sháním.

Každopádně díky za rady, určitě mi to pomůže. Tyčky stabíku jako na mý fotce číslo 3?

K Honzovýmu příspěvku - byly tam měněný tlumiče, takže snad i horní uložení, ale samozřejmě i na to se podívám. Čepy ty, který mám na obrázku č.4 ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 10:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9901
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tyčky jsou č. 3.
Čepy jsou jedny pod číslem 4, což jsou na spodku pod persnou. Jejich výměna bejvala příjemná, ale v rámci katování kostů i lemforder zmenšil kuličku, takže se i teď jejich výměnou změní geometrie. :bad:
Hele je to jednoduchý, stačí se ohnout pod auto a všechno uvidíš...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 21:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 769
Bydliště: Nové Zámky
Kryštofe, k VRZČ to máš kousek, tak si tam zajeď. Kluci se na to kouknou a poradí abys něco nemusel měnit zbytečně. Jsou to odborníci naslovovzatí. :wink:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: potřeboval bych radu 945II
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 22:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Ještě bych se zeptal, jestli jste někdo řešil teploměr a/ nebo voltmetr ?

Jelikož devítka nic takovýho nemá, tak bych teploměr chtěl a při tý příležitosti bych chtěl i voltmetr, obvykle se dělá ještě v kombinci s hodinama, což bych nepotřeboval, ale člověk na ně přepínat vlastně nemusí. Našel jsem něco takovýho:
http://www.aliexpress.com/item/Car-Volt ... 3893fc0797
tenhle je výbornej(teplota, volty), ale má fahrenheity, i když by to taky mohlo bejt...

nebo tenhle s hodinama:
http://www.aliexpress.com/item/1pcs-lot ... 3893fc0797

Jo a zapomněl jsem, jestli náhodou nemá auto už natažený čidlo teploty ? Některý to mívaji, i když teploměrem neoplývají

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozkový spotřebák: přední náprava 7/940
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 22:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9901
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Venkovní tpeloměr patří origo vlevo dolu pod palivoměr, celkem se nechá sehnat, ale bacha, mívá vyteklý display. No a volmetr tu kluci dávali doprava dolu pod teploměr, bastlík, ale vypadá to obstojně. Hledej Šmudlo :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozkový spotřebák: přední náprava 7/940
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 22:34 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1546
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Vzhledem k tomu jakej máš rok, už máš všechnu kabeláž natahanou, takže stačí dodat čidlo (myslím že 850 má stejný) a displej jak píše U, voltmetr pak http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=218049

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozkový spotřebák: přední náprava 7/940
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016 22:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
peter cz píše:
Vzhledem k tomu jakej máš rok, už máš všechnu kabeláž natahanou, takže stačí dodat čidlo (myslím že 850 má stejný) a displej jak píše U, voltmetr pak http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=218049


Tak to je přesně to co jsem si představoval :) Dám to jako ten kluk místo originál teploměru, aspoň mám přesnej postup. Děkuju

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.077s | 19 Queries | GZIP : On ]