Poslední návštěva: 20 črc 2019 22:16 Právě je 20 črc 2019 22:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 09:23 
Offline

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 38
Bydliště: Praha
Vůz: V70II, B5254T2, 05´
Zdravím,

chtěl bych se zeptat na možnost výměny motoru v devítce. Mám možnost koupit 945 s B200F, a jelikož mám v garáži vyndaný B230FB tak jsemse chtěl zeptat, zda je výměna plug&play... ECU je potřeba přehodit to je jasné, ale co svazek?? může zůstat z dvoulitra? Případně jakékoliv postřehy z přestavby z B200 na B230. Díky

Benjamin

_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 11:11 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1568
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Benjamin Krejčí píše:
Zdravím,

chtěl bych se zeptat na možnost výměny motoru v devítce. Mám možnost koupit 945 s B200F, a jelikož mám v garáži vyndaný B230FB tak jsemse chtěl zeptat, zda je výměna plug&play... ECU je potřeba přehodit to je jasné, ale co svazek?? může zůstat z dvoulitra? Případně jakékoliv postřehy z přestavby z B200 na B230. Díky

Benjamin


pokud si vyřešíš STK, tak problém neni. Svazek zůstává, ŘJ výměna.

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 11:15 
Offline

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 38
Bydliště: Praha
Vůz: V70II, B5254T2, 05´
Ok, díky za info

_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2035
Bydliště: Brno
Obvykle se k motoru B200F dávala spojka 8,5", ostatní motory mají 9" (platí pro převodovky M46, M47, u M90 nevím)

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 20:17 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1568
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
standa píše:
Obvykle se k motoru B200F dávala spojka 8,5", ostatní motory mají 9" (platí pro převodovky M46, M47, u M90 nevím)


u tohoto roku výroby (1993) je převodovka M47, ano mohl by dát větší lamelu, ale neni to podmínkou. M90 se dávala rok 95 a výše

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2807
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Kdyz uz se jede tohle tema,co teoreticky potreba k B200FT ->B230FT? :)

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 554
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
3m3 píše:
Kdyz uz se jede tohle tema,co teoreticky potreba k B200FT ->B230FT? :)


Především sehnat B230FT :D

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 20:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Vim, že jsou jedinci, kteří jen přehodili železo, ale všechno ostatní nechali stejný a jelo to v pohodě a bez chyb.
Co vim, že blbne, když se oturbí atmosféra, tak s tim se atmo řj nesrovná určitě.
Jedinej problém, kterej může nastat, že jedno z toho bude potřebovat vstřik studenýho startu, tak to by se pak musely přehazovat i parohy.
Výše platí pouze v případě, že se bavíme v obou případech o LH2.4.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 26 dub 2016 09:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 826
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
LUBOŠ píše:
standa píše:
Obvykle se k motoru B200F dávala spojka 8,5", ostatní motory mají 9" (platí pro převodovky M46, M47, u M90 nevím)


u tohoto roku výroby (1993) je převodovka M47, ano mohl by dát větší lamelu, ale neni to podmínkou. M90 se dávala rok 95 a výše


Motor B200F převodovku M90 nikdy nedostal.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 26 dub 2016 09:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
A montoval on se vůbec v době M90? ;-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200 -> B230
PříspěvekNapsal: 30 dub 2016 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 826
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Ano, tyto převodovky se po určitou dobu montovaly souběžně a to ještě v době, kdy se osazoval B200F. V Itálii to pak vypadalo tak, že B200F se montoval s M47, zatímco B200FT, stejně jako D24TIC dostávaly M90.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.052s | 19 Queries | GZIP : On ]