Poslední návštěva: 18 črc 2019 22:02 Právě je 18 črc 2019 22:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hledám IC (Volvo 940)
PříspěvekNapsal: 21 črc 2004 23:57 
Lidi jak koukám do motoru tak koukám, ale nevím kde bych InterCooler měl hledat? Pokud není přímo v chladiči ale jakoby "pod ním" kde bych ho měl pls hledat? Žeby ho někdo jen tak vyndal? Na motoru mám typ D24Tic tak by mě zajímalo kdepak je :oops:
Třeba u Citröena ja vidět úplně nádherně-jak se otevře motor tak hned vybafne :)
Nemáte někdo fotečku? Předem díky... :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2004 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 96
Bydliště: Žilina, Slovensko
No tak ked otvoris kapotu tak smerom od motora by malo byt poradie:
1.IC
2.Voda
3.Klima
4. Motor.olej (je schovany pod klimou)

{snad si to pamatam dobre :? }

_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledám IC
PříspěvekNapsal: 26 črc 2004 10:56 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1869
Bydliště: Praha
No zkusil bych jit po trubkach primo od turba. jestli mas turbo (to si snad nasel ne? :-D ) spojeny s komorou sani jen kratouckou trubkou tak ani IC nehledej... ty trubky maj prumer asi tak 4 - 5 cm... (+/-)

Takze to tak na vysvetlenou. Koukal jsem na fotky na tvejch strankach a v ty tmavy 944ce rozhodne IC nehledej, tam je klasicke TD....

Travex


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledám IC
PříspěvekNapsal: 27 črc 2004 00:57 
travex píše:
No zkusil bych jit po trubkach primo od turba. jestli mas turbo (to si snad nasel ne? :-D ) spojeny s komorou sani jen kratouckou trubkou tak ani IC nehledej... ty trubky maj prumer asi tak 4 - 5 cm... (+/-)

Takze to tak na vysvetlenou. Koukal jsem na fotky na tvejch strankach a v ty tmavy 944ce rozhodne IC nehledej, tam je klasicke TD....

Travex

Aha tak díkys :wink:
To jsem potřeboval vědět...já jenom že mám na bloku D24Tic a IC nikde mno 8) Ale neva, alespoň bude co upgradovat, přesně tu jsem měl totiž na mysli. A co to teda vede za tlakovou hadici do chladiče?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledám IC
PříspěvekNapsal: 27 črc 2004 07:39 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1869
Bydliště: Praha
Roj píše:
Aha tak díkys :wink:
To jsem potřeboval vědět...já jenom že mám na bloku D24Tic a IC nikde mno 8) Ale neva, alespoň bude co upgradovat, přesně tu jsem měl totiž na mysli. A co to teda vede za tlakovou hadici do chladiče?

Nevim jakou hadici mas na mysli, ale ja tam vydim dve hadice: jedna je od odvetrani skrine a druha je od pretlakoveho ventilu na saci komore. Pak vede k sacio komore turba tlusta harmonika od vzduchoveho filtru a vystup turba je veden kovovou trubkou nahoru do saci komory (u IC ma komora jiny tvar a na miste teto trubky je roura do IC a do komory vstupuje roura nekde v miste soucasneho pretlakoveho ventilu). Dalsi hadice jdouci do oblasti turba jsou hadice vodni, ktere jsou pripojeny k chladici oleje (vymenik olej/voda) a to privod od topeni a vratka ke komore termostatu. Pak je k vlastnimu turbu pripojen jeste vyfuk a tlakova hadice mazani a jeho vratka... vic tam opravdu nenajdes. K IC vedou opravdu poradne roury, zadne pul nebo jednopalcove hadice....

Po IC tam nikde nevidim ani jediny zbytecek... bohuzel, Na to abys tam IC dostal je potreba:
- instalovat IC do auta
- vymenit komoru sani na motoru za typ urceny pro IC
- pripojit trubkami IC k turbu a saci komore
- zkontrolovat vstrikovace, zda jsou nastaveny na tlak predepsany pro TIC motory (T a Tic verze ma odlisne nastaveni oteviraciho tlaku)
- zkontrolovat pripadne seridit vstrikovaci cerpadlo (jina zakladni davka, trochu jiny prubeh regulace, sytic atd...)

Tohle vsechno neni nic co by neslo udelat, otazka je, zda se to vubec vyplati. Kdyz jsem si spocital, ze mne to vyjde na nejakych 20 litru a dva vikendy roboty tak jsem seznal, ze prinos je minimalni a radeji ty penize dam do neceho jineho :-D

mrkni se sem, tohle klasicky D24T motor a IC u nej nikdy nebyl. Porovnej si kolik a jakych tam mas hadic.... treba ti to helfne..

http://www.tuning.cz/rs/vimg/v_2003m1.jpg


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2004 16:26 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Hadice k turbu maji vnitrni prumer 55 mm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2004 17:14 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 82
Bydliště: Praha
Vůz: 850
ypsi píše:
No tak ked otvoris kapotu tak smerom od motora by malo byt poradie:
1.IC
2.Voda
3.Klima
4. Motor.olej (je schovany pod klimou)

{snad si to pamatam dobre :? }


Máš to trochu špatně, voda je vždy až poslední bráno od předu.

Takže od motoru voda, IC, klima, motor. olej, ale ten je spíš dole než před nimi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2004 20:05 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
](*,) samozřejmě je to blbost :!: U motoru je chladič vody a u masky IC :idea:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 14:40 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 309
Bydliště: Nižbor
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
crtec píše:
](*,) samozřejmě je to blbost :!: U motoru je chladič vody a u masky IC :idea:


chlapi a děvčata, co je to ten intercooler, je to něco s chlazením, jak by mi napovídal jazykový cit, nebo je to něco jiného???

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 15:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1739
Bydliště: Praha
veetec píše:
crtec píše:
](*,) samozřejmě je to blbost :!: U motoru je chladič vody a u masky IC :idea:


chlapi a děvčata, co je to ten intercooler, je to něco s chlazením, jak by mi napovídal jazykový cit, nebo je to něco jiného???


Intercooler nebo česky mezichladič (stlačeného vzduchu) je chladič vzduch/vzduch, kde se vzduch nasátý přes filtr a stalčený (a tím ohřátý) turbem chladí než půjde do válce dát si rande se směsí. Slouží ke zlepšení účinnosti motoru - zvětšení výkonu.

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.063s | 20 Queries | GZIP : On ]