Poslední návštěva: 19 srp 2019 01:50 Právě je 19 srp 2019 01:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 09 črc 2015 17:53 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Ahoj mládenci a děvčata ;)
Prosím o radu, chci si zase pořídit nějakou volvici :Yahoo!: , vyhlídl jsem 745 D24T, prosím dá se to auto normálně dovézt a přihlásit nebo mám čekat nějakou zradu? Takovou věc jsem dělal naposled 2006 a byl to benzin, nevim co je jinak od te doby. Děkuji věem za odpovědi.
OT jejda fotečka z profilu je fuč :(

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 09 črc 2015 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5053
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji :)

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 09 črc 2015 21:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 443
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Ondra. píše:
problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji :)

Pokud privezes neco s rokem vyroby 85 a starsi, da se ekovypalnemu vyhnout pres veteranskou testaci :)

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
245 GL 1986 D24 M45 "Hyena"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 06:06 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Ondra. píše:
problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji :)

"Doma je tam, kde tě mají rádi!" - díky :good: I mě to volvení moooc chybí !
A známá finta přihlásí li to někdo kdo je sprošten ekopoplatku (dříve ztp, duchodce,...) uř nefunguje ? Dá se použít i tu ?

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 06:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5053
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
pouzit se da ale musi to auto zustat napsane na nej. dalsi prevod na tebe by se stejne platilo. to co pise olivin je provda, ale auto by muselo byt v odpovidajicim stavu

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 07:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2040
Bydliště: Brno
Zdar,Tebe jsem neviděl od Kuvajtu napadeni :) Už seš tlustej a plešatej? :D

Kup si benzíňáka, toho dýzla bys po tejdnu uštval...

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 08:24 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
:lol: No tak plešatej ještě nejsem,ale s tloušťkou začínám pomalu bodovat!
já myslel že se to bere jako že už to je pro jednou zaplacený (odpuštěný) a hotovo, při dalším přepisu se již neřeší...
Chci to převážně na tahání bagříku to bych asi uštval benzína... a bylo by mi jej líto... taky by mě sežral myslím :)) A jestli ne tak to odnese benzin... ale ten z bagru neukapne :(

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 11:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2367
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Ad ta ekodň-pokud je oficialně zaplacená tak dobrý,pokud už proběhl ZTP-nový vlastník tak se taky neplatí. Pokud proběhlo ZTP-nový vlastník-další nový vlastník-tak se zase platí, pokud proběhlo dědictví tak dědic neplatí,další jo. Těch variant je asi 6 a je f tom hroznej hokej.... 8)

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 16:31 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
A když dovezu benzin s Euro2 tak se vyhnu všem těmto nesmyslum? nebo bude dan malinkata?

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 17:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2494
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Euro 2 je (zatim) 3.000,- ale už chtěji zase udělat, aby se to platilo tak, že (bez)EURO a EURO1 je 10.000,- EURO2 5.000,- EURO3 3.000,- a snad dokonce zatížit i EURO4 poplatkem 1.500,- ale tim si nejsem jistej

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 443
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Kr.P píše:
Euro 2 je (zatim) 3.000,- ale už chtěji zase udělat, aby se to platilo tak, že (bez)EURO a EURO1 je 10.000,- EURO2 5.000,- EURO3 3.000,- a snad dokonce zatížit i EURO4 poplatkem 1.500,- ale tim si nejsem jistej

To co uvadis,je jedna z alternativ. Jeste je tusim porad ve hre varianta "snizeni" za Euro0 8500,- Euro1 rovnez 8500,- Euro2 3500,- Euro3 1500,-
Jinak je to cele samozrejme totalni prasarna, ktera nema s ekologii pranic spolecneho, ale to zrovna tady nemusim zminovat......

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
245 GL 1986 D24 M45 "Hyena"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 11 črc 2015 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 849
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Welcome home! Na D24TIC zapomen, i kdyz by prezil tahani bagriku (o cemz silne pochybuju), neprezije Tebe.

Najezdil jsem par tisic kilometru s B200FT a 1800-2000 kg vozikem a ten motor a ani nic jineho na aute neprotestovalo. Dokonce to mivalo rozumnou spotrebu, zhruba 16-18 litru LPG na strekach. Sel bych touto cestou. Kdyz to bude B230FT, tim lepe, kroutak navic neuskodi. LPG bude k ekonomickemu provozu zrejme nutnost.

D24TIC ma jeste jednu nevyhodu - pokud z nej neudelas veterana, tak nebudes moci brzo do centra Prahy a vyhledove ani do centra Brna. To by mne dost vadilo.

Vsechny devitky cca od roku 93 by mely mit aspon Euro 1, od cca 96-97 Euro 2. Vyjimkou jsou potom nemecka auta doschvalena na Euro 2, coz se bude klidne tykat i benzinovych sedmicek z osmdesatych let.

Pokud to nejakej debil na urade nesnizil, neni az takovy problem najit devitku, co ma na taznem 1800 kg. Za 940 ale nesmis zapojovat vozik s nejvetsi povolenou hmotnosti 2t, protoze sama 940 ma tusim 1970 kg. A to i pokud ho nezatizis na dve tuny. Ani prazdny dvoutunovy vozik nema za 940 co delat a je to o papiry. Pokud ma diesel vic jak 1970 kg, tak me nekdo opravte. 960 kombi ma nejvyssi povolenou samostatne 2100 kg, soupravy 3900 kg.

Pekna devitka uz dnes neco stoji, otrikana na praci se jeste obcas vynori za rozumny peniz.

Sam mam ted sestivalec, coz by na tahani voziku asi bylo celkem OK, ale jako auto na praci spise vnimam nenarocny ctyrvalec. Vsak to znas.

Nemyslim si, ze od doby, co jsi v roce 2006 prihlasoval sve predchozi auto jsou az na ekovypalne nejake zmeny. Dokonce je i jedna pozitivni - od 1.1.2015 neplatis za cistopis.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 11 črc 2015 21:03 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 350
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Mám před sebou částečný výpis z techničáku jedné holandské 940 D24TIC EGR Kat. a ta má psanou maximální hmotnost 2040 kg.
Jak je to s ekoracketeeringem řeším, D24TIC EGR by měla být vždy spolehlivě EURO1, verze s katalyzátorem údajně i dvojka. Trochu potíž je, že psát euronormu do techničáku bylo tehdy nepovinné, takže většina aut to tam nemá (ani poslední benzínové tovární přestavby na LPG plnící EURO3, tedy aspoń to co jsem zatím viděl). Jak to tam nechat dopsat při odhlašování v Holandsku zkoumám.

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 11 črc 2015 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 849
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
To řeší 5.000, ale neřeší to problém s vjezdem do měst, který nám tu v ČR pomalu ale jistě startuje...

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 12 črc 2015 00:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2494
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
olivin píše:
To co uvadis,je jedna z alternativ. Jeste je tusim porad ve hre varianta "snizeni" za Euro0 8500,- Euro1 rovnez 8500,- Euro2 3500,- Euro3 1500,-
Jinak je to cele samozrejme totalni prasarna, ktera nema s ekologii pranic spolecneho, ale to zrovna tady nemusim zminovat......


Sorry za plevel, ale díky za doplňující info Olivíne :)

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 14 črc 2015 14:30 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 781
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
FrantaB píše:
Neuvěřitelné to není, ten motor nemá důvod nedat EURO2 při slušném seřízení a údržbě. Koukám že máš MY 96, kára na kterou se jedu podívat taky a co jsem zatím dohledal, od MY 96 by měla být dvojka furta ž do konce výroby-pokud jsi ochoten to pustit do světa, podle jakých not to ztotožňovali tady-do vedlejšího tématu, ať neplevelíme vlákno o benzínu:
VIN by pomohlo taky, abych se měl na co odvolat-kdyžtak do SZ.



Je to MY 1995 a má to EGR+KAT. Jaké to mělo dovozové noty nevím, ty jsem k tomu nedostal, protože to dovezl předchozí majitel. V TP mám směrnici dle přílohy:

Příloha:
TP.png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 07:57 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 350
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Super, díky! Tušíš odkud to auto bylo (DE, NL, FR)?

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 08:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2494
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Bych si tam tu posranou směrnici dobouchal na stroji, kdo to pozná a kdo po tom bude pátrat ? :D

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 11:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 443
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Kr.P píše:
Bych si tam tu posranou směrnici dobouchal na stroji, kdo to pozná a kdo po tom bude pátrat ? :D

V pripade dovozu bych to dneska uz resil stejne. Jinak tady v ceskem absurdistanu je uplne jedno, jakou smernici auto skutecne plni/neplni. Dulezite je pouze zaskatulkovani podle roku vyroby, tot vse.

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
245 GL 1986 D24 M45 "Hyena"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 17 lis 2015 13:00 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Diky moc, vyhraje B230ET, FT ... Jak je to s hlavami motoru B230, jsou zamenitelne? Vezmu li napriklad z B230E nebo B230A dam ji na B230ET? Co vackovy hridele? Asi nejsou stejny co? Kdyz motor nema kompresi na jednom valci je to nejspis ventilem? Dik

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 17 lis 2015 19:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10030
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hlavy na tříčíselně označených 8V motorech nejsou uplně stejný, ale zcela záměnný.
Absence komprese bejvá většinou ventilem. Lze to zjistit ventilovýma vůlema, kdy jeden ulítne.
Vačky jsou různý, ale opět mezi sebou záměnný, obecně čim starší, tim lepčí výkon, ale horší emise. Na turbech FT se používají vačky s označením "T", jak je to na ET ale nevim, to sem nikdy neměl.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 17 lis 2015 22:15 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
8)
super, s tim se uz da pracovat.... A treba z toho neco bude :crazy:

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 18 lis 2015 01:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10030
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jo, ale dej si bacha, některý vačky ne/maji osazení pro palec rozdělovače. Starčí ho maji totiž na bloku, novší na vačce zezadu. Na bloku je asi lepší, páč většinou, pokud se s motorem něco většího dělá, tak se přemisťuje zpoza hlavy.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 18 lis 2015 06:33 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Jj, diky moc za postrehy!

Nahodou uz jsem pred lety taky premistoval rozdelovac, tenkrat jsem ho zezadu hlavy daval na bok na blok :). Bylo nutno nalezt spravnou hnaci hridel rozdelovace, pohani zaroven pres excentr i benzinovou pumpu na modelech s karburatorem . Zadek hlavy jsem zaslepil al platem s tesnenim.
Neco vetsiho dela - hhh vetsinou je to tak ze se rozdelovac zapomene odmontovat a pri vytahovani motoru se rozdrti o pricku pred kabinou - muj pripad :)
Obrázek
Obrázek

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz diesel, přihlášení
PříspěvekNapsal: 18 lis 2015 15:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 443
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
Hlavy na tříčíselně označených 8V motorech nejsou uplně stejný, ale zcela záměnný.
Absence komprese bejvá většinou ventilem. Lze to zjistit ventilovýma vůlema, kdy jeden ulítne.
Vačky jsou různý, ale opět mezi sebou záměnný, obecně čim starší, tim lepčí výkon, ale horší emise. Na turbech FT se používají vačky s označením "T", jak je to na ET ale nevim, to sem nikdy neměl.


:oops: Ja teda nevim, ale osobne bych treba hlavu 631 z B230K na nic jineho nedaval - tedy pokud bych zrovna nechtel predelavat benzin na diesel :oops:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
245 GL 1986 D24 M45 "Hyena"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.073s | 19 Queries | GZIP : On ]