Právě je 22 bře 2019 17:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 dub 2018 21:42 
Offline

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 9
Vůz: 940 Polar 2.0 turbo
Přidám se s otázkou.
Prosím o doporučení vhodné značky tlumičů pérování do 940 combi, r.v.1995. Potřeboval bych nějaký cenově přijatelný, 4000/ks je moc, 300/ks bude asi sunka. poradite prosim? Diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 06:52 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 1528
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Sachs a nebo hodně lidi dávaj KYB (možná kvůli ceně?)...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 08:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14444
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Nimrod: Ten čudlik na kapotu bych našel, kolik jich potřebuješ?
Ori: Tlumiče přední tu mam pěkný, byly na autě chvíli než umřel motor. Kayaba tušim, 400/ks.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 14:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1086
Bydliště: Písek
Vůz: 965
uřvanej: děkuju, už jsem domluvený s lubošem

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 19:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14444
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To je dobře, že si umíme pomoct...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2018 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1086
Bydliště: Písek
Vůz: 965
Nimrod píše:
zneužiji vlákna. koukám, že se objevují devítky s částečně lakovanýma nárazníkama i s nelakovanýma, stejně tak zpětná vnější zrcátka. může mi někdo vysvětlit, jaký v tom byl systém? mám takový dojem, že rozhodující byla země prodeje, ale jistý si zdaleka nejsem...

tak jsem narazil na názor, že lakované byly jen s metalickou barvou. má někdo pastelku a přitom zpětná zrcátka a částečně nárazníky v barvě?

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2018 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3791
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Jestli to správně chápu, tak já. Bílá - zrcátka a komplet narazníky + lišty nad nima. Itálie.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 04:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1086
Bydliště: Písek
Vůz: 965
máš pravdu, tudy cesta také nepovede. u tebe bych to mohl svézt ještě na rok výroby, ale teď jsem si vzpomněl na jancha a jeho bílou 960...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 12:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2534
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
My jsme kupříkladu měli na sedanu, totální NA socce turbínovou masku, křídlo a lakované nárazníky. Zrcátka plastová černá. Takže spíš nějakej "sport" paket...

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 14:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1086
Bydliště: Písek
Vůz: 965
není to zrovna pro 940, ale to asi nevadí. může mi někdo povědět, proč některé štítky nemají vyplněná všechna políčka? třeba tady tento


Přílohy:
20181204_142834fd.jpg
20181204_142834fd.jpg [ 370.95 KiB | Zobrazeno 749 krát ]

_________________
960 s orlojem, MY'93
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 14:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14444
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Protože to je duplikát. Originál je raženej, ne tištěnej. A ještě je to ražený tušim z rubu.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 14:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1086
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jo, že je normálně raženej jsem si všiml, ale že by to mohl být duplikát, to mi vůbec nedošlo. děkuju

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2018 16:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1510
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
No jestli je to z toho rozebíranýho auta, tak to tuším byla 2.0 turbo přihlašovaná na papíry z třílitru, takže to možná leccos může vysvětlovat...

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2018 17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1086
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jojo, je to z ní :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2018 21:45 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3709
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Ked som si z volva kupoval duplikat stitku prisiel razeny tak ako original, tj z rubu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2019 11:16 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 9
Bydliště: praha
Vůz: v490
ahoj shanim na volvo 940 polar
adumbo@seznam.cz
tel 737278370


Přílohy:
IMG-20190114-WA0001   aaaa.jpg
IMG-20190114-WA0001 aaaa.jpg [ 296.37 KiB | Zobrazeno 576 krát ]
IMG-20190114-WA0001.pdf [122.18 KiB]
11 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2019 11:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14444
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To je nějaký udělátor jako rozdvojka vody pro topení a reduktor na LPG, co?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2019 13:06 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 9
Bydliště: praha
Vůz: v490
ahoj to je originalní díl
asi sejedna o soucastku cislo 55 na nize prilozenem obrazu, nazev
je "Connecting Pipe", cislo 1328458-3.


Přílohy:
Volvo 940 cooling system.jpg
Volvo 940 cooling system.jpg [ 88.87 KiB | Zobrazeno 536 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2019 18:21 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 1528
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
To je z etalonu rozdvojka Termostat - topení - termočlánek. Já mam na TICu vypouštěcí šroub a ještě podtlakový hadičky. Ten kousek na fotce je trochu zvláštní :) a ještě potuněný...

Kdyby se dal někde koupit novej, taky bych jeden užil :beer:

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 21:34 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 395
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Devítka s turboetalonem bez dalších nástaveb a elektronických ptákovin:

Existuje nějaký vehicle-friendly způsob, jak vypnout ABS?
Dá se bez rizika elektrického/elektronického poškození čehokoliv spáchat soft verze hardwarového odpojení, totiž vytažení pojistky?

Zaprvé, docela mi vadí že se s tak těžkým autem v té dnešní břečce musím klouzat, když by se po třech metrech dokázalo proškrábnout na asfalt a chytit se mnohem líp. Zadruhé, potřebuju si vyzkoušet jak se devítka s hmotou turboetalonu vpředu chová s utrženým předkem. A chci si to zkusit nejdřív v malé rychlosti, což znamená v zatáčce brzdit levou. S ABS to samozřejmě kýžený efekt nepřinese a poznávat to v rychlosti kdy předek překoná přilnavost opravdu nechci...

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 21:42 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3709
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
FrantaB píše:
Dá se bez rizika elektrického/elektronického poškození čehokoliv spáchat soft verze hardwarového odpojení, totiž vytažení pojistky?

Relatko odpajajuce napajanie ABS ktore je ovladane napr z tabletu ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 12:33 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 395
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Tak buď je to povedený rýpanec do mé radosti z toho že je auto vlastně zcela neelektronické, nebo došlo k nedorozumění. Protože sofwarově to opravdu řešit nechci :)

Soft verze-bez zásahu do elektroinstalace v autě, což řeší slušně akorát ta pojistka. Odpojování konektorů přímo u jednotky znamená dostat do nich minimálně vlhkost.
Hard verze-rozpojení konektoru někde pod palubkou a prodloužení dle potřeby (v nejhorším případě cvaknutí drátu a nastavení) a vyvedení na vhodně umístěný spínač.

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 12:39 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 2031
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Prosimtě jak bys tu pojistku chtěl ještě přístupnější? Dva pohyby a za 5 sekund je venku, jednodušeji to opravdu nepůjde. Na sněhu standardně odpojuju :D

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 12:45 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 395
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Pojistku přístupnější ne, ta nemůže být lépe. Ale takový pěkný červený deklík jako v letadle nebo rychle a spjesile uprostřed palubky...
Šlo mi hlavně o to jestli je ABS tak stand-alone device, nebo je na něj připojené ještě třeba něco o čem vůbec netuším že v autě je.
Pojistka rulezz

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 14:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14444
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
ABS je uplně samo. Jediný co má s další elektronikou společný je čidlo na diferáku, který ale leze do přístrojovky a tam vocaď teprve do jednotky ABS. Takže si tam můžeš dát třeba spěsilej vypínač s karbonovou krytkou jak na jadernou blombu. Já teda na "blbnutí" ABS nevypojuju, nijak mi nevadí.
Obrázek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 19 Queries | GZIP : Off ]