Poslední návštěva: 18 čer 2019 10:56 Právě je 18 čer 2019 10:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 16:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3068
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
FrantaB píše:
Tak buď je to povedený rýpanec do mé radosti z toho že je auto vlastně zcela neelektronické, nebo došlo k nedorozumění. Protože sofwarově to opravdu řešit nechci :)

Soft verze-bez zásahu do elektroinstalace v autě, což řeší slušně akorát ta pojistka. Odpojování konektorů přímo u jednotky znamená dostat do nich minimálně vlhkost.
Hard verze-rozpojení konektoru někde pod palubkou a prodloužení dle potřeby (v nejhorším případě cvaknutí drátu a nastavení) a vyvedení na vhodně umístěný spínač.

Ked spominas hardware, tak soft automaticky znamena software. Ked sa bavis o elektrike a elektronike nemozes si vymyslat vlastne vyznamy zauzivanych vyrazov :-) Teda mozes, ale dopadne to podobne... Druhykrat radsej cesky :-D
Ale AK uz teda nechces strihat ten kabel, tak si z poistky sprav konektor, ten pichni miesto povodnej poistky a kable z tohto medzikusu vyved na spinac.
PS: Softwaru je v tom aute naozaj dost, len nie je uzivatelsky pristupny :-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 06:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 857
Bydliště: Písek
Vůz: 965
neví někdo velikost o-kroužku, který těsní tyčku, v které je měrka oleje? budu objednávat těsnění a nedostanu se za autem, abych ho vyndal a oměřil... číslo 21. co jsem hledal, byl stejný asi na všech motorech v krabicích včetně prv. oem číslo 960162
Obrázek

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 13:43 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Je to kroužek 10x3 (10 zvenku, 3 průměr materiálu, 4 vnitřek), tvrdost asi 70

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 14:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3068
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Neudavaju sa rozmery kruzku prave ako vnutorny priemer x hrubka ? Cize 4x3.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 857
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jojo, 4x3 :-) děkuju

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2019 00:51 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Tak mne potkal problém s odemknutelným, ale neotevřitelným kastlíkem u spolujezdce-když jsem ho otevíral, cítil jsem že se v zámku něco stalo, ale přičítal jsem to tomu že mi v ten moment maličko ujely prsty a otevírací kroužek mi v nich maličko popojel. Ne až tak, kastlík teď nejde otevřít. Model ´96...
Můžu poprosit o fotku zámku/čelistí při otevřeném kastlíku? Bude se mi šperhákovat a tvořit nástroje mnohem líp, když to nebudu muset lovit z hlavy...

Díky :)



Edit:
Pro základní představu viz následující příspěvek od Solniaka

a pak drzý odkaz na moje téma jak se dá zámek i jen s celkem základním náčiním opravit bez shánění nového nebo z vrakáče:
viewtopic.php?f=52&t=68557

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Naposledy upravil FrantaB dne 17 dub 2019 22:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2019 11:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo 244 D24, M47, my90
ulomí se tam konec toho čuplíku, mrkni tady: http://www.stepbystepvolvo.com/glove%20box%20lock.html já jsem odtlačoval opatrně úzkým tupým jídelním nožem a zároveň točil zámkem, až se mi to otevřelo a pak jsem to spravil viz ten návod.

_________________
BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944, Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2019 11:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9861
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To je nějaká nemoc kolem tej Prahy... 3m3 dopadl stejně.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 02:07 
Offline

Registrován: červen 2018
Příspěvky: 7
Bydliště: Jihlava
Vůz: 940 2.4tdic 93’
Zdravím, jsem možná slepej, ale žadné vlákno ohledně toho na co se chci zeptat jsem nenašel, tak se předem omlouvám. Řešil někdo na d24tic výfuk, aby byl trochu slyšet projev motoru.? Popřípadě dával někdo straight pipe.?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 05:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5014
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
Mikin píše:
Zdravím, jsem možná slepej, ale žadné vlákno ohledně toho na co se chci zeptat jsem nenašel, tak se předem omlouvám. Řešil někdo na d24tic výfuk, aby byl trochu slyšet projev motoru.? Popřípadě dával někdo straight pipe.?

vymlátit kat :D

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 23:16 
Offline

Registrován: červen 2018
Příspěvky: 7
Bydliště: Jihlava
Vůz: 940 2.4tdic 93’
Ondra. píše:
Mikin píše:
Zdravím, jsem možná slepej, ale žadné vlákno ohledně toho na co se chci zeptat jsem nenašel, tak se předem omlouvám. Řešil někdo na d24tic výfuk, aby byl trochu slyšet projev motoru.? Popřípadě dával někdo straight pipe.?

vymlátit kat :D

Oka, nic vic.?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 23:28 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1510
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Ještě můžeš dát trubku místo jednoho nebo obou tlumičů, víc s tim asi nevymyslíš :pardon: nebo rovnou ven skrz kapotu :green:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2019 07:41 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 759
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Jestli chceš slyšet motor, tak vyhoď turbo :D

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2019 15:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9861
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Je to turbo, to bude mít dycky zvuk horší jak atmosféra a neuděláš s tim nic. Navíc je to diesel...
Mam D24 atmo a to ti potvrdí každej kdo Káju slyšel, to je prostě jiný kafe :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2019 15:24 
Offline

Registrován: červen 2018
Příspěvky: 7
Bydliště: Jihlava
Vůz: 940 2.4tdic 93’
Urvanej píše:
Je to turbo, to bude mít dycky zvuk horší jak atmosféra a neuděláš s tim nic. Navíc je to diesel...
Mam D24 atmo a to ti potvrdí každej kdo Káju slyšel, to je prostě jiný kafe :-D

To chápu, mně jde jen o to aby to melo aspon nejakej decent zvuk a ne jak teď, že to jen hučí jak vysavač


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2019 15:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9861
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak to neni motorem ale viskospojkou na větráku, zatuhlá. Jedině zkusit nabastlit elektrickou z redbloku, protože o náhradě za novou nevim, ani si netipnu z čeho.
Ale Sergej tušim nějakou výměnu řešil, třeba se pochlubí jak to dopadlo.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 19 Queries | GZIP : On ]