Poslední návštěva: 19 lis 2019 01:37 Právě je 19 lis 2019 01:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016 13:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 787
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
Čau, trochu mě zajímá technika jízdy s tímhle systémem.
Beru že valím po dálnici, sjíždím ke sjezdu a teď, pakliže bych chtěl doklouzat na volnoběh, tak co...spojka-deaktivovat rychlěh a pak neutrál, nebo vyhodím rovnou na neutrál z rychloběhu a ono se to samo deaktivuje?
Možná blbej dotaz pro někoho kdo s tím jezdí, ale zatím jsem neměl to štěstí a jsem zvědavej.

_________________
Je:Volvo V70 Tdi Stříbřenka
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 7847
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Pokud jedeš na Overdrive a vyřadíš na neutrál,tak automaticky Overdrive vypadne.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016 14:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 787
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
Díky Zdeňku, doufal jsem v něco takového chytrého. :ROFL:

_________________
Je:Volvo V70 Tdi Stříbřenka
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016 15:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Největší onanie je z kopce vyhodit jak píše Zdeněk a pak tam tu pětku zase vrátit. Páč to musíš vrazit 4 a pak teprve OD a pak pustit spojku. Prostě pohyb navíc, na kterej si člověk musí zvyknout. Ale vyplatí se, Ervín by mohl vyprávět... :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 08 bře 2016 17:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2876
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Vyhazovat u etalonu z kopce kvalt?Leda kdyz bych plachtil rychleji nez me vykon motoru povoluje

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 09 bře 2016 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 787
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
Nemyslel jsem to vyhodit z kopce, (sranda třeba na dálnici) a rvát tam nejdřív za 4 a pak OV, šlo mi o to jak vypnout ten OV, když sjížím ke sjezdu a snižuju rychlost, ale to jste mi už objasnili.

_________________
Je:Volvo V70 Tdi Stříbřenka
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlačítko na řadící páce
PříspěvekNapsal: 09 bře 2016 20:08 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 349
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
3m3: já vím že máš jiná měřítka, ale mně výkon etalonu (aspoň oturbeného v poslední inkarnaci) připadá skoro dostatečný. Akorát náběh do otáček a reakce svou rychlostí a strmostí připomínají asi tak nejvíc dráhu startu malého letadla. S připojeným pluhem 8)

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.047s | 20 Queries | GZIP : On ]