Tlačítko na řadící páce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo 740 GLE Turbo Diesel
#1 Tlačítko na řadící páce
Dobrý den, mám 740 GLE turbo diesel a má to 4 rychlostní stupně a na vršku řadící páky je tlačítko ale nevím k čemu a když jsem ho zkoušel za jízdy tak se nic nedělo. Mohly by jste mi poradit
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Tlačítko na řadící páce
převodovka M46 a je to v podstatě 5. rychlostní stupeň, který ty máš mrtvý a to buď relátko, tlačítko, nebo kabeláž.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#3 Tlačítko na řadící páce
Najdi si Volvo Overdrive...to tlačítko slouží k zařazení pátého stupně. Jestli ti nefunguje, tak by to mohlo být třeba špatné relátko...ale co já vím. Na googlu určitě opravu najdeš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo 740 GLE Turbo Diesel
#4 Tlačítko na řadící páce
Děkuji já jsem si to myslel že to bude 5 a řadí se to se spojkou a nebo bez ??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#5 Tlačítko na řadící páce
Elektromagneticky (aspoň myslím)...jen zmáčkneš tlačítko a o zbytek se postará převodovka. Ale to si to musíš nejdřív opravit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo 740 GLE Turbo Diesel
#6 Tlačítko na řadící páce
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#7 Tlačítko na řadící páce
Volvo doporučovalo se spojkou. Leč nahoru se nechá řadit i bez spojky a s trochou cviku i bez škubnutí...Januš píše:Děkuji já jsem si to myslel že to bude 5 a řadí se to se spojkou a nebo bez ??
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#8 Tlačítko na řadící páce
Heh to jsem měl za to, že jenom zmáčkneš tlačítko. Tak to aspoň psali tam, kde jsem si o tom něco četl. "Overdrive could be engaged simply by pressing a button." No tak nic každopádně je to spíš redukce než pravá pětka, co?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Tlačítko na řadící páce
jojo na výstupní hřídel se přiřadí další převod a řazení se spojkou tomu rozhodně neublíží a vhledem k nájezdum, který to má za sebou, bych spojku teda osobně i vřele doporučoval.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 Tlačítko na řadící páce
Čtverka je přímí záběr a toto je Overdrive v překladu rychloběh, prostě po zařazení se kardan točí rychleji než motor.smolda píše:Heh to jsem měl za to, že jenom zmáčkneš tlačítko. Tak to aspoň psali tam, kde jsem si o tom něco četl. "Overdrive could be engaged simply by pressing a button." No tak nic každopádně je to spíš redukce než pravá pětka, co?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#11 Tlačítko na řadící páce
Jasný. Koukal jsem že to sníží otáčky motoru/zvýší otáčky kol. Akorát se ztrácí krouťák, ale tak ten není potřeba u rozjetýho auta na dálnici. No mě by se občas takhle hodila šestka u 850tky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Tlačítko na řadící páce
"ztráta" krouťáku je pouze fyzika, nic jinýho. Když se mi zvýší rychlost rotace, tak se sníží moment.
A tazatele by ještě mělo zajímat, že OD (ta 5tka) by měl jít zařadit jen při zařazený 4. Pokud tam jde dát i jindy, ohoblujou se lamely, protože ten krouťák nižších kvaltů moc dlouho nevydrží. M46 má proto čidlo zpátečky jako každá převodovka a ještě čidlo 4, kdy je možné tam cvaknout OD.
A tazatele by ještě mělo zajímat, že OD (ta 5tka) by měl jít zařadit jen při zařazený 4. Pokud tam jde dát i jindy, ohoblujou se lamely, protože ten krouťák nižších kvaltů moc dlouho nevydrží. M46 má proto čidlo zpátečky jako každá převodovka a ještě čidlo 4, kdy je možné tam cvaknout OD.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 40
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jablunkov
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Jablunkov
- Kontaktovat uživatele:
#13 Tlačítko na řadící páce
The first and most simple thing to do is to take out the ashtray and locate the connector-wire that goes to the button on top of the gear stick. Unplug it and with the car in 4th gear jump the connector/wire that goes under the fuse box. Check your instrument cluster to see if the No 5 sign lights up.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 491
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#14 Tlačítko na řadící páce
Nekdy se zastav, daleko to nemas. Muzes si vyzkouset, jak to pekne skube kdyz radis nahoru bez spojkysmolda píše:Heh to jsem měl za to, že jenom zmáčkneš tlačítko. Tak to aspoň psali tam, kde jsem si o tom něco četl. "Overdrive could be engaged simply by pressing a button." No tak nic každopádně je to spíš redukce než pravá pětka, co?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#15 Tlačítko na řadící páce
Tak já mackam při 3tis. Otackach ze 4 na 5 a preradi v pohodě.. Spojku nepouzivam.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#16 Tlačítko na řadící páce
Také tak, a bez plynu. Slyšel jsem spousty názorů a každý tvrdí něco jiného.Martas píše:Tak já mackam při 3tis. Otackach ze 4 na 5 a preradi v pohodě.. Spojku nepouzivam.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Tlačítko na řadící páce
Je to jen o pohodlnosti, spojka neuškodí ničemu, jen tej troše pohodlí, že se na ní musí hamtat. Radši budu jednou za 5 let měnit spojku, než jednou za 10 dělat GO na OD.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#18 Tlačítko na řadící páce
A kdo dělá GO na OD?Zatim nemusim řešit,jen by mě zajímalo.Urvanej píše:Je to jen o pohodlnosti, spojka neuškodí ničemu, jen tej troše pohodlí, že se na ní musí hamtat. Radši budu jednou za 5 let měnit spojku, než jednou za 10 dělat GO na OD.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Tlačítko na řadící páce
Nikdo, protože se vyměňujou celý převodovky, nebo se jezdí na 4 kvalty
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#20 Tlačítko na řadící páce
Tak si mi nepomohl a na 4 kvalty jezdit nebudu.Najde se vůbec někdo kdo by to dělal?Urvanej píše:Nikdo, protože se vyměňujou celý převodovky, nebo se jezdí na 4 kvalty
David Patočka?Asi jeden ze schopných ve kterého bych tady věřil?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Tlačítko na řadící páce
zase tak složitý, aby to musel dělat David to neni a díly jsou ještě k mání, tak se neděs.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#23 Tlačítko na řadící páce
Tak fajn,protože já to určitě dělat nebudu.Urvanej píše:zase tak složitý, aby to musel dělat David to neni a díly jsou ještě k mání, tak se neděs.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#24 Tlačítko na řadící páce
A kdybych nutně potřeboval,tak je ticho po pěšině.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#25 Tlačítko na řadící páce
ty snad nemáš dvě až tři funkční ve skládku? Jako každej správnej krabicář?Renoš píše:A kdybych nutně potřeboval,tak je ticho po pěšině.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 264 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 10 Odpovědi
- 931 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 18 Odpovědi
- 1056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 2 Odpovědi
- 481 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hauser
-
- 7 Odpovědi
- 535 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Majkl1