cvrčci pod palubkou

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#1 cvrčci pod palubkou

Příspěvek od imrija »

Měl jsem na sedanu sundaný dekl nad nohama řidiče, kde se nachází kromě spousty kabeláže i EZK.

Při šlápnutí na plyn bylo slyšet cvrlikání, popsatelné skoro jako sršení špatného el. kontaktu. Docela mě to znervóznilo. Podobné cvrlikání slyším i z výdechů ventilace, ovšem doteď jsem se domníval že to dělají vstřikovače.

Skoro to vypadá jako kdyby tyhle zvuky mělo vydávat EZK.

Pak jsem vrátil zpět ten dekl a jsem zase klidnější :crazy:

Nezažil to někdo?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#2 cvrčci pod palubkou

Příspěvek od FrantaB »

V mé verzi to byl zatím:

-lipový květ ve ventilátoru. Jak se za jízdy trochu točí i vypnutý, je to děsné
-cvakající konektor za rádiem. Asi všechny by měly být z fabriky v pěnovém převleku, zdá se mi-a pokud nejsou a vhodně se to sejde, chytne konektor na smyčce kabelů vibrato podle otáček
-zatím nenalezený a neupřesněný kus palubky nebo nevímčeho, co klepe na/o rozvod ventilace zase vibratem od motoru

Ty druhé dvě-když s prsty v kazetovce zatlačíš na rádio, mělo by se to změnit/ztlumit nebo úplně přestat
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#3 cvrčci pod palubkou

Příspěvek od imrija »

FrantaB píše:V mé verzi to byl zatím:

-lipový květ ve ventilátoru. Jak se za jízdy trochu točí i vypnutý, je to děsné
-cvakající konektor za rádiem. Asi všechny by měly být z fabriky v pěnovém převleku, zdá se mi-a pokud nejsou a vhodně se to sejde, chytne konektor na smyčce kabelů vibrato podle otáček
-zatím nenalezený a neupřesněný kus palubky nebo nevímčeho, co klepe na/o rozvod ventilace zase vibratem od motoru

Ty druhé dvě-když s prsty v kazetovce zatlačíš na rádio, mělo by se to změnit/ztlumit nebo úplně přestat
To moje cvrkání jde za otáčkama motoru a nezdá se mi že by to byla nějaká rezonance na určité frekvenci - ani zvukovým projevem mi to nepřijde mechanického původu. Taky to dělá zřejmě jenom při zátěži - třeba prudké akceleraci, nebo jízdě do kopce.

Asi budu potřebovat nějakého dobrovolníka co se vejde pod volant :D
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 cvrčci pod palubkou

Příspěvek od Urvanej »

sinki? :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět

Zpět na „700 / 900“