Právě je 20 lis 2018 16:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 02 led 2017 18:40 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
nevi nekdo jestli prevodovka m90 potrebuje lozisko v klikovce nikde jsem nic nenasel ze by tam naky by melo byt


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 02 led 2017 20:58 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1931
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
http://www.volvopartswebstore.com/produ ... 97077.html

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 02 led 2017 22:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14008
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Poměrně běžná chyba u záměny za automatovej motor, když si někdo nedá pozor a kroužek mu zustane ve starym motoru. Takže ano, muší tam bejt.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 02 led 2017 23:04 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
jj dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 11:30 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
mam problem s prevodovkou chrasti jak pred smrti opravoval nekdo m90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 11:35 
rwd píše:
mam problem s prevodovkou chrasti jak pred smrti opravoval nekdo m90

vykašli se na to,a jdi do špajzky z bavoráku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 07 bře 2017 08:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14008
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
M90 neni uplně hodně, ale pajšl má stejnej s M56 z FWD volv. Ideálně z 850 nebo jedničkový 70, protože pak už i ty M56 byly moc chytrý.
Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy, u M56 až s přechodem na dvojkovou 70. Nicméně na netu je spousta návodů, jak to "zavařit".
Ale taky ti mohlo odejít jen ložisko. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 22:44 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
o spazce z bawa jsem premyslel kdyz jsem zjisti jak je m90 paradne dostupna ale rek jsem si volvo do volva takze to bude posledni moznost a m90 jeste dam sanci a tak jsem jeste kuchnul m56 jestli se zni neco nebude hodit a napul jsem zatim rozebral m90 napohled jsem nenasel zadny problem takže si myslim ze jsem neco udelal spatne protoze sem zkoušel uz 2 m90 a obe daly stejne boredel jak kdyby byl velkej vakl mezi hridelema pridas/uberes ,, zamlati zachrasti tak jsem podezrival lozo v klice pro hridel z prevodovky to tam mam origo t5 ale to tam je tak akorad naparadu maximalne jako pro pripravek na vystredeni lamely protoze ta hridel z m56 zaprve nedosahne do toho loziska chybejimu cca 2cm a za druhe nema zadnej dosedaci rozmer aby do nej zajela ale m90 by do nej mohla zajet ale tam chybej taky ty cca2cm tak jsem vysoustruzil pokusny lozo a stejne to nepomohlo takze me napada jestli to treba jeste nedela nejak kardan jinak uz nevim uz me napadaj zoufali blbosti


Přílohy:
Fotografie0422.jpg
Fotografie0422.jpg [ 149.41 KiB | Zobrazeno 3112 krát ]
Fotografie0420.jpg
Fotografie0420.jpg [ 191.36 KiB | Zobrazeno 3112 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 22:52 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
hridel co vede na kardan je pulena hned u synchronu to me nepripada jako robustni reseni


Přílohy:
Fotografie0421.jpg
Fotografie0421.jpg [ 242.41 KiB | Zobrazeno 3108 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 16 bře 2017 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1436
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Urvanej píše:
Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy

Ke konci výroby zadohrabů to vyřešili určitě u převodovek M90 kombinovaných s whiteblocky (určitě S90/V90, možná i některé ročníky 960). U redbloku nevím, ale vzhledem k tomu, že se to vyrábělo souběžně a střeva převodovek se budou lišit maximálně zpřevodováním, tak možná taky.

P.S.: Nikdy jsem neslyšel o utrženém synchronu u M90 z běžného stylu jízdy...

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 16 bře 2017 16:02 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
mam 2 m90ky a na jedne co jsem koupil od tech polskych utrvasrmanu( maximalne nedoporucuji s nima cokoli ,,,VOLVOEDEK.pl) je synchron vhaji ale to neni ten problem co tady resim
hucej zuby a pridas/uberes plyn tak to ma velkou prodlevu zamlati to tam


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 19 bře 2017 15:40 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
nema nekdo vytahnutej motor b6304/b6254 potreboval bych zmerit par veci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 16 dub 2017 09:38 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 16 dub 2017 12:26 
rwd píše:
ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz

Prosím do SZ více info.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2017 21:02 
Offline

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 91
Bydliště: kousek od hradce kralove
Vůz: 740
shanim jehlove lozisko na 4 rychlosni stupen do m90ky ma onaceni pa66 gf25 ina myslite ze ho sezenu ve volvu


Přílohy:
Fotografie0443.jpg
Fotografie0443.jpg [ 77.3 KiB | Zobrazeno 2622 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 16:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3598
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
To "oznacenie" mi skor evokuje zlozenie plastoveho materialu klietky - 66% polyamid, 25% sklenene vlakno...
Na M90 nevidim rozstrel, len na OD :(

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: naladovani T5 do 740
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 23:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3745
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
rwd píše:
ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz


Co tam nacpat pětikvalt zf z dýzlovýho bramboráka ? Případně by se dal i šesti, ale bude asi trošku nákladnější. Chce to trochu ho převařit a páka je jinde, ale nechá se to v pohodě vyřešit.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 22 Queries | GZIP : Off ]