spojky hlava/sani
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 960 II, 2,5
- Bydliště: Beroun
#1 spojky hlava/sani
Asi budu mít hloupej dotaz, ale ty gumový spojky mezi hlavou a sáním jsou originál? A pokud ano tak proč. Děkuju.
_________________
960 2,5 125kW lpg
960 2,5 125kW lpg
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 spojky hlava/sani
Jestli mas na mysli polozku cislo 5 >odsud< tak jo, original. Tepelna izolace aby chobotnici nebylo vedro
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 960 II, 2,5
- Bydliště: Beroun
#3 spojky hlava/sani
Jo děkuju, to mam na mysli. Předchozímu majiteli se to při zpětným zášlehu (provoz na plyn) v tomhle místě utrhlo, tak jsem nevěděl jestli to tam neni kvůli plynu. Dějou se ty zpětný zášlehy i u motorů bez plynu?
_________________
960 2,5 125kW lpg
960 2,5 125kW lpg
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
#4 spojky hlava/sani
Vytahnul jsem tohle téma nahoru, mám dotaz:
Chci vyměnit karburátorové parohy za parohy na vstřikování. Problém je, že karburátor má sací potrubí vyhřívané chladící kapalinou a v hlavě jsou dvě díry kudy kapalina proudí z bloku do sání. Stříkačka asi vyhřívané potrubí nemá, tudíž díry nejsou potřeba.
Otázka zní jestli tyhle otvory v hlavě u verze s vstřikováním nejsou a musím je nějak zaslepit, anebo jsou a těsní je sací parohy(nebo jsou utěsněné nějak jinak) a nemusím to řešit.
Chci vyměnit karburátorové parohy za parohy na vstřikování. Problém je, že karburátor má sací potrubí vyhřívané chladící kapalinou a v hlavě jsou dvě díry kudy kapalina proudí z bloku do sání. Stříkačka asi vyhřívané potrubí nemá, tudíž díry nejsou potřeba.
Otázka zní jestli tyhle otvory v hlavě u verze s vstřikováním nejsou a musím je nějak zaslepit, anebo jsou a těsní je sací parohy(nebo jsou utěsněné nějak jinak) a nemusím to řešit.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 spojky hlava/sani
Asi budou potřeba zaslepit - párkrát jsem sundával z F-kových motorů sací parohy a vodu jsem nevypouštěl.
Teda - nepamatuju se, že bych ji vypouštěl
Teda - nepamatuju se, že bych ji vypouštěl
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 629 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Misan488
-
- 6 Odpovědi
- 560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od beavis
-
- 1 Odpovědi
- 395 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 1 Odpovědi
- 712 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa