Volvo 960 II 3.0 - problém:

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#51 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

Myslím, že ten je v tomto ohledu bez poblému :) .

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#52 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Ondra. »

Švéd píše: 7/8 řady, tam jsou právě 5-ti válce.


D.
??? sedma s pětiválcem? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#53 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

7 - 70 - tkové řady
8 - 850

700 - sedmikila

900- devítikila

:D :D

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#54 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Ondra. »

Švéd píše:7 - 70 - tkové řady
8 - 850

700 - sedmikila

900- devítikila

:D :D

D.
ok :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

hinkle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

#55 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od hinkle »

Nechci zakládat nové téma a tak si dovolím navázat zde. Poslední dobou jsem na mobile viděl několik pěkných 960 3.0. Jestli jsem správně pochopil nejen toto téma, motor 3.0 je potencionální problém. Dřív nebo později prasne těsnění a pak blok. Chápu tedy správně, že 3.0 nebrat a jít jen do 2.5? Nebo se tohle týká i 2.5?
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#56 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Je to uplne jedno - rozdil mezi 2.5 a 3.0 je ve vrtani a zdvihu, ale prasknuti se odehrava na vnejsku bloku - vodni a olejovy kanaly jsou moc blizko povrchu. Prasklej 2.5 jsme tady uz taky meli, je to nemlich to samy :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#57 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Není to především tak problematické, jak se povídá. Jestli jednou foukne těsnění pod hlavou, dej to opravit Jeanovi.

EDIT: Upravuju tento starý příspěvek, protože se ukázalo, že bloky na 960 si prasknou prostě a jednoduše, když se jim zachce a nedá se tomu předejít.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 17 led 2017 11:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#58 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Nevim jestli je v tyhle veci neco novyho (a bylo by to prima, tech dvojkovejch devitek tu moc nemame), ale kdyz jsem se s Jeanem bavil rok zpatky, zrovna zkouseli nejakou novou technologii opravy, a uspechem to neskoncilo. Marra u techhle motoru uz odmita sundavat hlavu uplne...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 23 črc 2015 11:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#59 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Řekl bych, že už je to aktuálně vymyšlené i vyzkoušené. EDIT: Jo, na pár motorech to fungovalo :D
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 17 led 2017 11:31, celkem upraveno 2 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#60 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od PINĎABC »

bez větších problému prej jde nabastlit 2,9 z S80

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#61 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Jde, (Tomáš ví) ale pořád je levnější vyměnit těsnění pod hlavou.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#62 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od PINĎABC »

kurec, proč to nešlo když jsem plašil auto pro robku :( všeci mě odrazovali od teho motora

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#63 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Ten motor je podle mně jedna z nejlepších věcí na tom autě, společně s multilinkem. Krom B204FT (edit: zapomněl jsem na B234F) je to jediná možnost, jak mít v krabici kultivovaný příjemný motor. Nicméně pak Ti taky jiní řeknou, že ten motor je jedna z nejhorších věcí na tom autě, společně s multilinkem :D A všichni máme pravdu :D Už to není 740/760/940, nezničitelný jednoduchý traktor. Nicméně z moderního pohledu to stále je mimořádně trvanlivě udělané, věčné auto.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#64 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Bylo by dobré tohle téma trochu aktualizovat. Ano, ten motor je velmi příjemný, ale problémy s praskajícími bloky zřejmě nejde vyřešit jinak než zástavbou motoru z S80. Opětovná montáž hlavy na původní blok je čistá loterie. Já tedy zrovna nevyhrál.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#65 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od StepanB »

A jak postupuje zástavba nového motoru?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#66 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Velmi pozvolně. Ale vypadá to, že brzy bude hotovo!
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#67 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Nenapsal jsem to sem a určitě se později podělím s detaily, ale mám v autě blok z S80 a zatím se zdá, že vše funguje.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#68 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Krystof P. »

Naposledy jsi mi povídal, jak je celej problém s praskáním bloků z podél uloženejch I6 motorů danej pouze příliš dlouhejma šroubama blok - hlava. Tohle tvrzení teda už neplatí ?

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#69 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Když by platilo, nemusel bych mít jinej blok.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#70 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Krystof P. »

Nojo, to je mi jasný. Jenže jsem nemohl vědět, jestli jsi tam blok neměl dřív, než se na to, teď už neplatný, řešení přišlo.

GDPR_user

#71 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:Bylo by dobré tohle téma trochu aktualizovat. Ano, ten motor je velmi příjemný, ale problémy s praskajícími bloky zřejmě nejde vyřešit jinak než zástavbou motoru z S80. Opětovná montáž hlavy na původní blok je čistá loterie. Já tedy zrovna nevyhrál.
Zeptám se možná hloupě,ale nezkoušel někdo místo šroubů dát do hlavy štefty a dotahovat maticema??

https://qwt.no/produkt/arp_topp_bolter_volvo_6cyl_hvit/4172

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#72 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

To už mně nějakej motorář navrhoval, ale nezkoušelo se to. Pokud vím, u mně se ten blok zbortil ještě daleko před dosažením finálního momentu. Můj osobní názor je, že když se tenhle blok rozhodne prasknout, tak nepomůže ani svěcená. :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

GDPR_user

#73 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:To už mně nějakej motorář navrhoval, ale nezkoušelo se to. Pokud vím, u mně se ten blok zbortil ještě daleko před dosažením finálního momentu. Můj osobní názor je, že když se tenhle blok rozhodne prasknout, tak nepomůže ani svěcená. :D
Možná ,když by se závit třeba o 1cm prohloubil,drželo by to podstatně více materiálu a problém by nebyl.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#74 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od HonzaA »

Myslím, že už se zkoušelo leccos (včetně zmíněného prodloužení závitu, to tuším zkoušeli v Praze) a zatím se nenašlo nic, co by dlouhodobě, na větším vzorku, opravdu fungovalo.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

GDPR_user

#75 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:Myslím, že už se zkoušelo leccos (včetně zmíněného prodloužení závitu, to tuším zkoušeli v Praze) a zatím se nenašlo nic, co by dlouhodobě, na větším vzorku, opravdu fungovalo.
Zkoušeli štefty,nebo šrouby??Řekl bych,že to je dost podstatný rozdíl.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“