Volvo 960 II 3.0 - problém:
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#51 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Myslím, že ten je v tomto ohledu bez poblému .
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#52 Volvo 960 II 3.0 - problém:
??? sedma s pětiválcem?Švéd píše: 7/8 řady, tam jsou právě 5-ti válce.
D.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#53 Volvo 960 II 3.0 - problém:
7 - 70 - tkové řady
8 - 850
700 - sedmikila
900- devítikila
D.
8 - 850
700 - sedmikila
900- devítikila
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#54 Volvo 960 II 3.0 - problém:
okŠvéd píše:7 - 70 - tkové řady
8 - 850
700 - sedmikila
900- devítikila
D.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#55 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Nechci zakládat nové téma a tak si dovolím navázat zde. Poslední dobou jsem na mobile viděl několik pěkných 960 3.0. Jestli jsem správně pochopil nejen toto téma, motor 3.0 je potencionální problém. Dřív nebo později prasne těsnění a pak blok. Chápu tedy správně, že 3.0 nebrat a jít jen do 2.5? Nebo se tohle týká i 2.5?
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#56 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Je to uplne jedno - rozdil mezi 2.5 a 3.0 je ve vrtani a zdvihu, ale prasknuti se odehrava na vnejsku bloku - vodni a olejovy kanaly jsou moc blizko povrchu. Prasklej 2.5 jsme tady uz taky meli, je to nemlich to samy
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#57 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Není to především tak problematické, jak se povídá. Jestli jednou foukne těsnění pod hlavou, dej to opravit Jeanovi.
EDIT: Upravuju tento starý příspěvek, protože se ukázalo, že bloky na 960 si prasknou prostě a jednoduše, když se jim zachce a nedá se tomu předejít.
EDIT: Upravuju tento starý příspěvek, protože se ukázalo, že bloky na 960 si prasknou prostě a jednoduše, když se jim zachce a nedá se tomu předejít.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 17 led 2017 11:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#58 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Nevim jestli je v tyhle veci neco novyho (a bylo by to prima, tech dvojkovejch devitek tu moc nemame), ale kdyz jsem se s Jeanem bavil rok zpatky, zrovna zkouseli nejakou novou technologii opravy, a uspechem to neskoncilo. Marra u techhle motoru uz odmita sundavat hlavu uplne...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 23 črc 2015 11:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#59 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Řekl bych, že už je to aktuálně vymyšlené i vyzkoušené. EDIT: Jo, na pár motorech to fungovalo
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 17 led 2017 11:31, celkem upraveno 2 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#60 Volvo 960 II 3.0 - problém:
bez větších problému prej jde nabastlit 2,9 z S80
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#61 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Jde, (Tomáš ví) ale pořád je levnější vyměnit těsnění pod hlavou.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#62 Volvo 960 II 3.0 - problém:
kurec, proč to nešlo když jsem plašil auto pro robku všeci mě odrazovali od teho motora
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#63 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Ten motor je podle mně jedna z nejlepších věcí na tom autě, společně s multilinkem. Krom B204FT (edit: zapomněl jsem na B234F) je to jediná možnost, jak mít v krabici kultivovaný příjemný motor. Nicméně pak Ti taky jiní řeknou, že ten motor je jedna z nejhorších věcí na tom autě, společně s multilinkem A všichni máme pravdu Už to není 740/760/940, nezničitelný jednoduchý traktor. Nicméně z moderního pohledu to stále je mimořádně trvanlivě udělané, věčné auto.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#64 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Bylo by dobré tohle téma trochu aktualizovat. Ano, ten motor je velmi příjemný, ale problémy s praskajícími bloky zřejmě nejde vyřešit jinak než zástavbou motoru z S80. Opětovná montáž hlavy na původní blok je čistá loterie. Já tedy zrovna nevyhrál.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#65 Volvo 960 II 3.0 - problém:
A jak postupuje zástavba nového motoru?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#66 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Velmi pozvolně. Ale vypadá to, že brzy bude hotovo!
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#67 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Nenapsal jsem to sem a určitě se později podělím s detaily, ale mám v autě blok z S80 a zatím se zdá, že vše funguje.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#68 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Naposledy jsi mi povídal, jak je celej problém s praskáním bloků z podél uloženejch I6 motorů danej pouze příliš dlouhejma šroubama blok - hlava. Tohle tvrzení teda už neplatí ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#69 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Když by platilo, nemusel bych mít jinej blok.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#70 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Nojo, to je mi jasný. Jenže jsem nemohl vědět, jestli jsi tam blok neměl dřív, než se na to, teď už neplatný, řešení přišlo.
#71 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Zeptám se možná hloupě,ale nezkoušel někdo místo šroubů dát do hlavy štefty a dotahovat maticema??HonzaA píše:Bylo by dobré tohle téma trochu aktualizovat. Ano, ten motor je velmi příjemný, ale problémy s praskajícími bloky zřejmě nejde vyřešit jinak než zástavbou motoru z S80. Opětovná montáž hlavy na původní blok je čistá loterie. Já tedy zrovna nevyhrál.
https://qwt.no/produkt/arp_topp_bolter_volvo_6cyl_hvit/4172
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#72 Volvo 960 II 3.0 - problém:
To už mně nějakej motorář navrhoval, ale nezkoušelo se to. Pokud vím, u mně se ten blok zbortil ještě daleko před dosažením finálního momentu. Můj osobní názor je, že když se tenhle blok rozhodne prasknout, tak nepomůže ani svěcená.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#73 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Možná ,když by se závit třeba o 1cm prohloubil,drželo by to podstatně více materiálu a problém by nebyl.HonzaA píše:To už mně nějakej motorář navrhoval, ale nezkoušelo se to. Pokud vím, u mně se ten blok zbortil ještě daleko před dosažením finálního momentu. Můj osobní názor je, že když se tenhle blok rozhodne prasknout, tak nepomůže ani svěcená.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#74 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Myslím, že už se zkoušelo leccos (včetně zmíněného prodloužení závitu, to tuším zkoušeli v Praze) a zatím se nenašlo nic, co by dlouhodobě, na větším vzorku, opravdu fungovalo.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#75 Volvo 960 II 3.0 - problém:
Zkoušeli štefty,nebo šrouby??Řekl bych,že to je dost podstatný rozdíl.HonzaA píše:Myslím, že už se zkoušelo leccos (včetně zmíněného prodloužení závitu, to tuším zkoušeli v Praze) a zatím se nenašlo nic, co by dlouhodobě, na větším vzorku, opravdu fungovalo.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek