740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#1 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Zdarec hoši.

přemýšlím o koupi 740 2,4D/85kW/kombi/manuál. A nic o tomto modelu nevím a vzhledem k tomu, že všeho všudy vyjde na 60tis., tka se rději ptám předem. Poradíte na níže uvedené otázky?

1. Co ten motor? Má najeto 3 kila.
2. Kolik to tak dlabe?
3. Jaká je poruchovost/spolehlivost?
4. Ceny dílů? *
5. Servisní náklady? *
6. Koroze - hnije to nebo, jsou to držáky.

* Proč se ptám hlavně na tyhle dvě otázky? Je to rok 1988 a fakt nejsem ochoten do toho sypat "baťoh", jako do třeba I.generace V70. Logicky se domnívám, že servis bude úměrný stáří vozu a tím i ceny dílů.

S autem se bude jezdit kolem 15.000km ročně (maximálně) a rád bych, aby to tak 6-7 let vydrželo, proto se ptám i na tu korozi i spolehlivost.

Díky za všechny rady i postřehy.

David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Sergej »

D24x potrebuje pravidelne (a na dnesnu dobu caste) vymeny oleja 5 - 7,5k km. Nie je narocny na olej, starsie kusky uz na nic redsieho ako 15W50 nepojdu. To vsak zavisi na udrzbe pri pravidelnych vymenach oleja sa da jazdit aj na 5W30.
Kazdopadne je to motor citlivy na zaobchadzanie v studenom stave, proste do ohriatia sa nesmie vytacat dlhodobo nad 2500ot/min. Je to dane jeho dlzkou a Al hlavou primontovanou k liatinovemu bloku.
Vyhodou je absenci aakejkolvek elektroniky, jedinou elektrickou zalezitostou je starter, rele zeravenia a palivovy ventil.
Hladke verzie vedia jazdit za 6,5l, T a TIC za 8-9l.
Ceny dielov na sedmu su relativne nizke, to kolko do toho zareves zalezi na predchadzajucej udrzbe, pokial niekto pred tebou vyrazne setril, prejavi sa to na stave auta a jeho spolahlivosti. Ta je vsak obecne dana ani nie samotnym autom ale mierou tolerancie majitela k roznym prejavom poruch vozidla.
Bolavym miestom ohlade korozie byva podlaha, ale koberce su tak hrube, ze aj ked uz ziadna nie je tak nehrozi prepadnutie na vozovku :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Ondra. »

1) zkus vyhledávat na foru...

1) motor je loterie, osobně bych tenhle motor nekoupil před změřením komprese
2) dlabe to kolem 7,5 když s tim jezdí někdo kdo má mozek
3) určitě je atmosféra spolehlivější než turbo, na druhou stranu je náchylnější než redblok, když už jsem psal o tom vyhledávání tak: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=441076#p441076
4) díly jsou všeobecně velmi levné, nejde-li nějakou specialitu...
5) servisní náklady nízké pokud není potřeba GO motoru
6) kus od kusu, najdou se totál shnilý kusy i bez ťupky, ale víceméně to prostě hnije úměrně věku, trochu líp jsou na tom devítky, ale sedmy co pravidelně jezdí prostě vesměs chycený jsou...
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 12 dub 2014 20:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Ondra. »

aha píšeš 85 kW takže to je turbo intercooler, tím můj předchozí odkaz platí dvojnásob
Rozhodně bych na tom nechal co nejdřív udělat rozvody... materiál cca 5000, znam minimálně 2 motory který pohřbila samovolně povolená řemenice na klice...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#5 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Sergej ďakujem, sám neviem či do toho ísť, to auto bude asi ošetrené, ale clovek nikdy nevie, že? Premýšľal som ešte nad 960 II možno aj v prvej generácii. Ja sa na to pýtam z toho dôvodu, že 850 stojí na servis stále veľa na dnešnú dobu a jej vek, nechcem pokladničku, z toho už som vyliečený.

No nič uvidím, ale napriek tomu vďaka za reakciu, nič o tom neviem .. :( .

David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#6 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Ondro, díkes za radu. Popravdě co do tohohle za dobrej motor? Držák, žádnou sračku. Jediné co mě uklidňuje, že servis není za baťoh.

Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#7 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Ondra. »

Švéd píše:Ondro, díkes za radu. Popravdě co do tohohle za dobrej motor? Držák, žádnou sračku. Jediné co mě uklidňuje, že servis není za baťoh.

Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.

D.
když koupíš 740/940 v benzínu máš velkou šanci že motor je naprosto ok, když jí koupíš v dieslu tak je to tak 50 na 50... Není to špatnej motor ale je extrémně choulostivej na zacházení a co ty víš co před tebou v tom jezdilo za magory.... Jak říkam změřit kompresi a pak se dá říct motor je dobrej nebo špatnej... 960 většinou bejvají v benzínových šestiválcích (zřídka ve čtyřválci turbo, druhá generace už pouze v benzínovým šestiválci), než benzínovej šestiválec tak radši toho diesela, nejsou moc valný...
60 klacků za sedmu v naftě fakt není málo, bejt tebou tak se porozhlídnu po 940 v benzínu popř i v tý naftě....
V 940 je vše o kousek lepší (a hlavně mladší) než v 740 (namátkou protikorozní ochrana...). 960 je na mě dost komplikovaný vozidlo (automaty, multilinková zadní náprava, zmíněnej benzínovej šestiválec)- osobně bych se tomu vyhnul pokud chceš auto na ježdění a ne na nedělní výlety...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Urvanej »

osobně, kdybych neměl nic, tak bych šel do devítky s redblokem, ideálně v turbu a s plynem.
jsou to vděčný vozy.
Ale zahučet do toho neni problém.
960 s l6 je peklo, pokud se motor po... ale když funguje, tak lahůdka.
Muj názor je takovej, že pokud si sám neumí člověk udělat svíčky, brzdy, olej, měřit napětí, ... tak si musí najít šikovnýho kamaráda, nebo si musí koupit nový auto. Jinak trápí sebe a po okolí šíří bludy jaký je to a to pekáč drahej na udržbu. Leštění a detailing neni udržba! Proto jsou k mání naleštěný prdy, ale najdou se i popelky.
Stejně je to dycky kus od kusu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#9 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Ty vole to je v prdeli, když už člověk najde hezký auto, tak to má prašivej diesel, kterej ani nechci :D . Zase je to logické vyústění velkej kombajn+diesel dobrá kombinace na dlouhé cesty, ale ta koroze mě trápí hodně a to riziko za ty prachy (ne že by to bylo moc, ale na ta leta je to docela ranec). Navíc ta choulostivost mi dává mokrej hadr na čelo, abych zbrzdil v impulzivitě nákupu.

Přesně jak píšeš, 960II bude V6 s nesmyslnou spotřebou a hlavně automatem.

Mno tak ještě jinak - jaký velký kombi od Volva koupit s rozumnými náklady na servis, na provoz a hlavně spolehlivé, něco s čím nebudu mít obavu jet 1000km v kuse a v klidu se vrátit zpět.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#10 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Ondra. »

940 benzín popř ověřený diesel už ti to několikrát říkám... Jinak ta 960II není V6 ale I6... Tak to ukaž tu sedmu třeba poreferujeme...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#11 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Krystof P. »

Hele s tou korozí to ber takhle...
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12 :)

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#12 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Máš recht Uřvanej, ale víš jak jsem to myslel, prostě chci rodinnýho kombíka a z těch dnešních srágor se mi ani nic nelíbí, jinak bych klidně šáhnul po něčem novějším (ne Volvo) Volva pouze do roku 2000, pak nic. Po delší pauze mě lákaj vostrý hrany :D .

Ondra.: Já vím woe, čtu :D, ale vím prd co ... jinak je to tahle fešanda, už tu i kolovala, docela se divím se ta ještě stojí: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/ostatni/13156246?goFrom=list

K tomu připočíst EKO nesmysl +10.000,-Kč.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#13 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Kr.P píše:Hele s tou korozí to ber takhle...
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12 :)
Jasně vím, ale nechci s tím mít ještě karosářský ***** , proto jeden z důvodů proč Volvo.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#14 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Krystof P. »

Je to prostě starý auto, k těm to tak nějak patří, navíc pokud to nebude rezavý teď, zrezne to až to budeš používat, běžně auta nejsou stavěny na solený silnice... Škoda že zrovna u tohohle kusu nevíš jak na tom je, protože za ty prachy by to měla bejt leštěna jako prase. Pokud ne, můžeš klidně koupit něco o 20 levnějšího, což je smutný :(

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Urvanej »

to je Mízovo, nabízel to tu i Davidovi v jeho topiku.
Auto vypadá fešně, bylo v Sušce i s karavanem.
Jediný na co sem remcal bylo, že to hulí. Prej má přidáno na naftě a teď už je z5 v normálu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#16 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Kr.P: já vím, ale u Volva na tu rez nějak nejsem zvyklej, fakt to byl jeden z důvodů, proč jsem ho hodil do výběru. Cenu nekomentuji, protože pokud opravdu odpovídá stavu, tak proč ne, ale není všechno zlato ....

Urvanej: Jojo, je to ona. To zas*** výpalný mě tam neskutečně sere ... hold starý auto no ...

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#17 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Krystof P. »

A to výpalný už se nedá nějak ochcat ?

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#18 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Nedá, kkti udělali nějakou novelizaci. Ale pořád na tom nejsme tak zle jako slováci s tou jejich prašivou dovozou daní, teď jsem byl a částečně jsem nějaký čas na Slovači a co jsem slyšel, tak je to ojeb největší.

Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce :D , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#19 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Krystof P. »

Švéd píše:Nedá, kkti udělali nějakou novelizaci. Ale pořád na tom nejsme tak zle jako slováci s tou jejich prašivou dovozou daní, teď jsem byl a částečně jsem nějaký čas na Slovači a co jsem slyšel, tak je to ojeb největší.

Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce :D , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.

D.
Tak to udělej stejně a pokud bude auto v pohodě a rozhodneš se nechat si ho, tak to holt uděláš oficiálně a zacáluješ to, hm ? :)

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#20 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Sarkasmic »

Hoši jen jezděte ve vodhláškách... Některý pojištovny už se pak cukaj s plněním,nehledě na to,že to auto pak nejde zrušit bez dohlášky... A od letošního srpna má začít platit nějakej prováděcí předpis či co,a po uplynutí lhůty na dohlášení to snad bude i pokutovatelný... :o
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#21 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Švéd »

Jasně, to se dá ... a tak bych to asi i udělal.

Kurde, leží mi to v palici a přemýšlím nad tím jaxsviň. Miza má pěkný kousky ...

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#22 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od VanThomas »

Mno nevim, takhle na první pohled, buď je to podstatně novější devítka na papírech sedmičky (vin sedí na 740/1987 D24TIC), nebo někdo vyměnil minimálně předek a palubku...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Ondra. »

Tomasi ty ses vedle vedle vedle... je to 760 a neni s tim zadnej problem/nesrovnalost....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#24 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od VanThomas »

To by ledacos vysvětlovalo (přiznávám že 760 mě vůbec nenapadla :oops: ), ale něco je stejně divně, vin má u toho inzerátu napsanej YV1745...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#25 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:

Příspěvek od Ondra. »

ok mas pravdu vin jsem necetl...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“