Poslední návštěva: 18 črc 2019 22:06 Právě je 18 črc 2019 22:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Zdarec hoši.

přemýšlím o koupi 740 2,4D/85kW/kombi/manuál. A nic o tomto modelu nevím a vzhledem k tomu, že všeho všudy vyjde na 60tis., tka se rději ptám předem. Poradíte na níže uvedené otázky?

1. Co ten motor? Má najeto 3 kila.
2. Kolik to tak dlabe?
3. Jaká je poruchovost/spolehlivost?
4. Ceny dílů? *
5. Servisní náklady? *
6. Koroze - hnije to nebo, jsou to držáky.

* Proč se ptám hlavně na tyhle dvě otázky? Je to rok 1988 a fakt nejsem ochoten do toho sypat "baťoh", jako do třeba I.generace V70. Logicky se domnívám, že servis bude úměrný stáří vozu a tím i ceny dílů.

S autem se bude jezdit kolem 15.000km ročně (maximálně) a rád bych, aby to tak 6-7 let vydrželo, proto se ptám i na tu korozi i spolehlivost.

Díky za všechny rady i postřehy.

David

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3086
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
D24x potrebuje pravidelne (a na dnesnu dobu caste) vymeny oleja 5 - 7,5k km. Nie je narocny na olej, starsie kusky uz na nic redsieho ako 15W50 nepojdu. To vsak zavisi na udrzbe pri pravidelnych vymenach oleja sa da jazdit aj na 5W30.
Kazdopadne je to motor citlivy na zaobchadzanie v studenom stave, proste do ohriatia sa nesmie vytacat dlhodobo nad 2500ot/min. Je to dane jeho dlzkou a Al hlavou primontovanou k liatinovemu bloku.
Vyhodou je absenci aakejkolvek elektroniky, jedinou elektrickou zalezitostou je starter, rele zeravenia a palivovy ventil.
Hladke verzie vedia jazdit za 6,5l, T a TIC za 8-9l.
Ceny dielov na sedmu su relativne nizke, to kolko do toho zareves zalezi na predchadzajucej udrzbe, pokial niekto pred tebou vyrazne setril, prejavi sa to na stave auta a jeho spolahlivosti. Ta je vsak obecne dana ani nie samotnym autom ale mierou tolerancie majitela k roznym prejavom poruch vozidla.
Bolavym miestom ohlade korozie byva podlaha, ale koberce su tak hrube, ze aj ked uz ziadna nie je tak nehrozi prepadnutie na vozovku :-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5049
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
1) zkus vyhledávat na foru...

1) motor je loterie, osobně bych tenhle motor nekoupil před změřením komprese
2) dlabe to kolem 7,5 když s tim jezdí někdo kdo má mozek
3) určitě je atmosféra spolehlivější než turbo, na druhou stranu je náchylnější než redblok, když už jsem psal o tom vyhledávání tak: viewtopic.php?p=441076#p441076
4) díly jsou všeobecně velmi levné, nejde-li nějakou specialitu...
5) servisní náklady nízké pokud není potřeba GO motoru
6) kus od kusu, najdou se totál shnilý kusy i bez ťupky, ale víceméně to prostě hnije úměrně věku, trochu líp jsou na tom devítky, ale sedmy co pravidelně jezdí prostě vesměs chycený jsou...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Naposledy upravil Ondra. dne 12 dub 2014 20:28, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5049
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
aha píšeš 85 kW takže to je turbo intercooler, tím můj předchozí odkaz platí dvojnásob
Rozhodně bych na tom nechal co nejdřív udělat rozvody... materiál cca 5000, znam minimálně 2 motory který pohřbila samovolně povolená řemenice na klice...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Sergej ďakujem, sám neviem či do toho ísť, to auto bude asi ošetrené, ale clovek nikdy nevie, že? Premýšľal som ešte nad 960 II možno aj v prvej generácii. Ja sa na to pýtam z toho dôvodu, že 850 stojí na servis stále veľa na dnešnú dobu a jej vek, nechcem pokladničku, z toho už som vyliečený.

No nič uvidím, ale napriek tomu vďaka za reakciu, nič o tom neviem .. :( .

David

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Ondro, díkes za radu. Popravdě co do tohohle za dobrej motor? Držák, žádnou sračku. Jediné co mě uklidňuje, že servis není za baťoh.

Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5049
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
Švéd píše:
Ondro, díkes za radu. Popravdě co do tohohle za dobrej motor? Držák, žádnou sračku. Jediné co mě uklidňuje, že servis není za baťoh.

Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.

D.

když koupíš 740/940 v benzínu máš velkou šanci že motor je naprosto ok, když jí koupíš v dieslu tak je to tak 50 na 50... Není to špatnej motor ale je extrémně choulostivej na zacházení a co ty víš co před tebou v tom jezdilo za magory.... Jak říkam změřit kompresi a pak se dá říct motor je dobrej nebo špatnej... 960 většinou bejvají v benzínových šestiválcích (zřídka ve čtyřválci turbo, druhá generace už pouze v benzínovým šestiválci), než benzínovej šestiválec tak radši toho diesela, nejsou moc valný...
60 klacků za sedmu v naftě fakt není málo, bejt tebou tak se porozhlídnu po 940 v benzínu popř i v tý naftě....
V 940 je vše o kousek lepší (a hlavně mladší) než v 740 (namátkou protikorozní ochrana...). 960 je na mě dost komplikovaný vozidlo (automaty, multilinková zadní náprava, zmíněnej benzínovej šestiválec)- osobně bych se tomu vyhnul pokud chceš auto na ježdění a ne na nedělní výlety...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9901
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
osobně, kdybych neměl nic, tak bych šel do devítky s redblokem, ideálně v turbu a s plynem.
jsou to vděčný vozy.
Ale zahučet do toho neni problém.
960 s l6 je peklo, pokud se motor po... ale když funguje, tak lahůdka.
Muj názor je takovej, že pokud si sám neumí člověk udělat svíčky, brzdy, olej, měřit napětí, ... tak si musí najít šikovnýho kamaráda, nebo si musí koupit nový auto. Jinak trápí sebe a po okolí šíří bludy jaký je to a to pekáč drahej na udržbu. Leštění a detailing neni udržba! Proto jsou k mání naleštěný prdy, ale najdou se i popelky.
Stejně je to dycky kus od kusu...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Ty vole to je v prdeli, když už člověk najde hezký auto, tak to má prašivej diesel, kterej ani nechci :D . Zase je to logické vyústění velkej kombajn+diesel dobrá kombinace na dlouhé cesty, ale ta koroze mě trápí hodně a to riziko za ty prachy (ne že by to bylo moc, ale na ta leta je to docela ranec). Navíc ta choulostivost mi dává mokrej hadr na čelo, abych zbrzdil v impulzivitě nákupu.

Přesně jak píšeš, 960II bude V6 s nesmyslnou spotřebou a hlavně automatem.

Mno tak ještě jinak - jaký velký kombi od Volva koupit s rozumnými náklady na servis, na provoz a hlavně spolehlivé, něco s čím nebudu mít obavu jet 1000km v kuse a v klidu se vrátit zpět.

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5049
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
940 benzín popř ověřený diesel už ti to několikrát říkám... Jinak ta 960II není V6 ale I6... Tak to ukaž tu sedmu třeba poreferujeme...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Hele s tou korozí to ber takhle...
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12 :)

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Máš recht Uřvanej, ale víš jak jsem to myslel, prostě chci rodinnýho kombíka a z těch dnešních srágor se mi ani nic nelíbí, jinak bych klidně šáhnul po něčem novějším (ne Volvo) Volva pouze do roku 2000, pak nic. Po delší pauze mě lákaj vostrý hrany :D .

Ondra.: Já vím woe, čtu :D, ale vím prd co ... jinak je to tahle fešanda, už tu i kolovala, docela se divím se ta ještě stojí: http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list

K tomu připočíst EKO nesmysl +10.000,-Kč.

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Kr.P píše:
Hele s tou korozí to ber takhle...
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12 :)


Jasně vím, ale nechci s tím mít ještě karosářský ***** , proto jeden z důvodů proč Volvo.

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Je to prostě starý auto, k těm to tak nějak patří, navíc pokud to nebude rezavý teď, zrezne to až to budeš používat, běžně auta nejsou stavěny na solený silnice... Škoda že zrovna u tohohle kusu nevíš jak na tom je, protože za ty prachy by to měla bejt leštěna jako prase. Pokud ne, můžeš klidně koupit něco o 20 levnějšího, což je smutný :(

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9901
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
to je Mízovo, nabízel to tu i Davidovi v jeho topiku.
Auto vypadá fešně, bylo v Sušce i s karavanem.
Jediný na co sem remcal bylo, že to hulí. Prej má přidáno na naftě a teď už je z5 v normálu.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Kr.P: já vím, ale u Volva na tu rez nějak nejsem zvyklej, fakt to byl jeden z důvodů, proč jsem ho hodil do výběru. Cenu nekomentuji, protože pokud opravdu odpovídá stavu, tak proč ne, ale není všechno zlato ....

Urvanej: Jojo, je to ona. To zas*** výpalný mě tam neskutečně sere ... hold starý auto no ...

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
A to výpalný už se nedá nějak ochcat ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Nedá, kkti udělali nějakou novelizaci. Ale pořád na tom nejsme tak zle jako slováci s tou jejich prašivou dovozou daní, teď jsem byl a částečně jsem nějaký čas na Slovači a co jsem slyšel, tak je to ojeb největší.

Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce :D , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Švéd píše:
Nedá, kkti udělali nějakou novelizaci. Ale pořád na tom nejsme tak zle jako slováci s tou jejich prašivou dovozou daní, teď jsem byl a částečně jsem nějaký čas na Slovači a co jsem slyšel, tak je to ojeb největší.

Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce :D , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.

D.


Tak to udělej stejně a pokud bude auto v pohodě a rozhodneš se nechat si ho, tak to holt uděláš oficiálně a zacáluješ to, hm ? :)

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2367
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Hoši jen jezděte ve vodhláškách... Některý pojištovny už se pak cukaj s plněním,nehledě na to,že to auto pak nejde zrušit bez dohlášky... A od letošního srpna má začít platit nějakej prováděcí předpis či co,a po uplynutí lhůty na dohlášení to snad bude i pokutovatelný... :o

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Jasně, to se dá ... a tak bych to asi i udělal.

Kurde, leží mi to v palici a přemýšlím nad tím jaxsviň. Miza má pěkný kousky ...

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 21:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1656
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Mno nevim, takhle na první pohled, buď je to podstatně novější devítka na papírech sedmičky (vin sedí na 740/1987 D24TIC), nebo někdo vyměnil minimálně předek a palubku...

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 23:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5049
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
Tomasi ty ses vedle vedle vedle... je to 760 a neni s tim zadnej problem/nesrovnalost....

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 23:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1656
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
To by ledacos vysvětlovalo (přiznávám že 760 mě vůbec nenapadla :oops: ), ale něco je stejně divně, vin má u toho inzerátu napsanej YV1745...

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2014 23:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5049
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
ok mas pravdu vin jsem necetl...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 20 Queries | GZIP : On ]