M90 dvojhmota a info
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#1 M90 dvojhmota a info
Zdravím pánové,
tak mňa čeká asi výmena spojkovej lamely. Ale to není podstatné tak, jak info ohladne dvojhmoty...
1. dá sa nekde zehnat nová dvojhmota okrem autorizáku? Vlastne tam ju majú vúbec (tuším Gusto má nejaké info aj ohladne ceny)?
2. má negdo na prodaj dvojhmotu? Asi blbá otázka, ale skúsil sem
3. na 850ku tuším TDI (alebo D5) negdo negde našel jednohmotovú náhradu. Na dízl bych sa asi bál,
ale na benzín bych sa asi nebál to nahradit. Váš názor ?
Trošku rozvit túto tému by nezaškodilo, vím, že tu sú nejaké info na fóre, ale je ich menej jak bych chcel.
Ešte jedna otázka: K M90 sa dávala iba dvojhmota alebo nekedy aj jednohmota?
Dík danki
tak mňa čeká asi výmena spojkovej lamely. Ale to není podstatné tak, jak info ohladne dvojhmoty...
1. dá sa nekde zehnat nová dvojhmota okrem autorizáku? Vlastne tam ju majú vúbec (tuším Gusto má nejaké info aj ohladne ceny)?
2. má negdo na prodaj dvojhmotu? Asi blbá otázka, ale skúsil sem
3. na 850ku tuším TDI (alebo D5) negdo negde našel jednohmotovú náhradu. Na dízl bych sa asi bál,
ale na benzín bych sa asi nebál to nahradit. Váš názor ?
Trošku rozvit túto tému by nezaškodilo, vím, že tu sú nejaké info na fóre, ale je ich menej jak bych chcel.
Ešte jedna otázka: K M90 sa dávala iba dvojhmota alebo nekedy aj jednohmota?
Dík danki
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 M90 dvojhmota a info
jednohmota se davala s m90 v kombinaci s d24tic, ale dizlu s m90 bylo jak safranu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 M90 dvojhmota a info
A co to nechat zrepasovat nebo zavařit a vyvážit? Případně použít jednohmotu z m46/47 se spojkovou sadou k ní určenou... http://www.forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 M90 dvojhmota a info
Teď si nejsem jist počtem šroubů, ale mam pocit, že konstrukčně je záměnná sada z 850. Vim, že se na natuněný krabice používá spojková sada z 850R ale nevim zda to zahrnuje i setrvák. (rychlý ověření je dle počtu šroubů na kliku)
Je možný to ověřit, mam vyndanou dvojhmotu z B200FT (né, neni na prodej , protože je ve VRZČ jediná "navíc" ) a Ondla disponuje jednohmotou z 5V 850. Tam ale fakt nevim, jak je dělaný snímání polohy kliky.
Pokud se nám to podaří dostat na jedno místo i se šuplérou, oměřime.
Každopádně setrvák a komplet sada z M46/7 (kromě lamely, jinej počet zubů na tisícihranu u M46/7 a M90)by mělo pasovat, omezení je, že to musí být z LH2.4 (myslim že vzorkování pro čidlo kliky musí bejt 60-2) a možná bude třeba machinace s přepákováním a slave spojkovym válečkem. Bohužel já takovou sadu nemám, s manuálem tu mam akorát reginu, která má polohu kliky řešenou jinak(jinej setrvák).
Osobně bych někde dohledal někoho, kdo to umí zavařit, M90 to ustojí a horší komfort rozjezdu budeš mít stejnej jak s tou sadou z M46/7.
Tohle jsou poznámky, který mam uchovaný pro vytuněnej motor do Jaruny v dalekém budoucnu se spojkou, přítlačákem a odlehčenym setrvákem (když už, tak už ).
Je možný to ověřit, mam vyndanou dvojhmotu z B200FT (né, neni na prodej , protože je ve VRZČ jediná "navíc" ) a Ondla disponuje jednohmotou z 5V 850. Tam ale fakt nevim, jak je dělaný snímání polohy kliky.
Pokud se nám to podaří dostat na jedno místo i se šuplérou, oměřime.
Každopádně setrvák a komplet sada z M46/7 (kromě lamely, jinej počet zubů na tisícihranu u M46/7 a M90)by mělo pasovat, omezení je, že to musí být z LH2.4 (myslim že vzorkování pro čidlo kliky musí bejt 60-2) a možná bude třeba machinace s přepákováním a slave spojkovym válečkem. Bohužel já takovou sadu nemám, s manuálem tu mam akorát reginu, která má polohu kliky řešenou jinak(jinej setrvák).
Osobně bych někde dohledal někoho, kdo to umí zavařit, M90 to ustojí a horší komfort rozjezdu budeš mít stejnej jak s tou sadou z M46/7.
Tohle jsou poznámky, který mam uchovaný pro vytuněnej motor do Jaruny v dalekém budoucnu se spojkou, přítlačákem a odlehčenym setrvákem (když už, tak už ).
Spojka 20 splines, 240mm, Sachs p/n: 1862 428 133 (5210Kč) (race fuj fuj 1861 999 843), Pressure plate, 240mm, Sachs p/n: 3082 254 232 (2858Kč-autojazz).
setrvák: TTV: part number 1090, cca 300Eur i s počtou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#5 M90 dvojhmota a info
Na natuněný káry se dávala spojka z 850R, i s přítlačákem a s jednohmotou, upravenou na použití na B2xxturbo. Osobně taky sháním dvouhmotu, kdyby se našel někdo ochotný, co by ji dovezl ze Švédska, tak bych byl moc vděčnej. Tam se jich válí milion, tady nic. Jo, a ze šestiválce s M90 taky nepasuje, už jsem to taky vykoumal. Tady koupíš jenom v autorizáku, a radši ani nenapíšu za kolik.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#6 M90 dvojhmota a info
Dobre chlapi dík za info. Keď tak sa zavarí a vyváži, ludí na to máme, co to dokážu.
Asi najrozumnejší riešení pre mňa, do Švédska sa mi nechce
Asi najrozumnejší riešení pre mňa, do Švédska sa mi nechce
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#7 M90 dvojhmota a info
Já radši budu shánět dvouhmotu, mě to za ten pocit komfortu stojí.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 M90 dvojhmota a info
hej u vzdyt jsme tu jednohmotu z 850 nejak resili a dle tebe to nedopadlo myslim zes ji mel i pujcenou....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#9 M90 dvojhmota a info
Jestli myslíš mě, tak já to neřešil.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 M90 dvojhmota a info
Já to řešil a potřeboval sem osvěžit paměť. Byl tam problém s 8 vs. 10 šroubů (redblok/5V). Takže setrvák z 850 ani moc pasovat nejspíš nebude. Vzpomínám si opravdu jen matně, ale z fotek to musí na netu jít dohledat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 M90 dvojhmota a info
ty takyvnejsi u ale ggusto píše:Jestli myslíš mě, tak já to neřešil.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#13 M90 dvojhmota a info
To jo martine, kdyby se krabice ladila, jenomže já ji mám na denní ježdění.
ondla: už mi to došlo, to "u"...
ondla: už mi to došlo, to "u"...
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek