Právě je 13 lis 2018 21:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 21:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13969
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Drhnutí nebude nivama, spíš blbě osazenej vejfuk. Když vydržíš, budu shazovat z Jaruny plně funkční i s tužšíma pérama. Jen se musim dokopat hodit tam ty B6 ze skříně :roll:
Jinak teda jsem z oho fakt zmatenej, výzkum asi padne pro neschopnost jakýhokoliv závěru. Možná v tom maji vliv i převodovky...
Sem tak trochu doufal, že se samosvorem bude zadek tužší a čim silnější motor, tim víc, ale kuloví!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2014 10:45 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2014
Příspěvky: 141
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
No to jsem to tady poslal pěkně do offtopicu...
Taky bych řekl, že vejfuk mám poněkud níže:
Obrázek
Více fotek zde.
Tak nevim s čím vším to může souviset, ale moje auto jde v zatáčkách do smyku fakt snadno. Stačí trošku vlnitej asfalt a prdel klouže ze zatáčky. A to je teprv léto...
Ty nivomaty budu muset fakt řešit, takže zájem bych měl, ale chci si předem nechat doporučit nějaké řešení od mých mechaniků. :)
Taky nechápu, proč zrovna já musím mít nejtenší stabilizátory, když auto má papírově z fabriky 126kW, což není právě nejméně, ne? Nějaká souvislost by mě zajímala, ale zatím to vypadá skoro na losovačku ve fabrice, co?

_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2014 17:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13969
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Další hloubání přispělo k tomu, že sem pěkně nakrknutej.
Potěšilo mě, že na 760 PRV je 24mm.
Ale když jsem stabíky porovnával mezi sebou, tak na mě vykouklo, že maji různou dýlku ramen (rozdíl cca 1cm), takže na tuplovanou montáž si neškrtnu. Konkrétně jsem porovnával 23 a 22mm, který už mam samozřejmě opískovaný, nabarvený a připravený k instalaci. :evil:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2015 01:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha 9-Střížkov
Pozdě, ale přece :cry: :
945-B200F-95-norm-ANO / 22-16
Proč ho sakra musim mít nejtenčího?
Co ještě zahrnout orígo průměry drátů na pružinách? Nebo se snad z výrovy dávaly jen jedny?

_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2015 08:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13969
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
taky se počítá, dík za info.
Pružiny jsou různý a co sem měl asi patery vedle sebe, tak průměr byl nějak od 11,8 po 13,6, ale tvrdost pružin s tim uplně nekorelovala, protože jsou použity nejspíš i různý materiály.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2015 08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3597
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
tompo píše:
Pozdě, ale přece :cry: :
945-B200F-95-norm-ANO / 22-16
Proč ho sakra musim mít nejtenčího?
Co ještě zahrnout orígo průměry drátů na pružinách? Nebo se snad z výrovy dávaly jen jedny?

Nie, turbiny mali pruziny z hrubsieho drotu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2015 12:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha 9-Střížkov
Tak pružiny mám taky nejtenčí-cca 11,5mm
Pozitivní na tom je, že tu je určitý prostor pro zlepšení 8)
Jaká kombinace se vám jeví jako nejméně rozverná v zatáčkách a přitom ještě komfortní?

_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017 17:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2489
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Rychlá otázka za zlatýho bludišťáka. Přední stabík 24mm z 960I 3.0 na 940. Půjde, nepůjde ? :beer:

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017 18:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13969
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak to já ho nezískám. Ale kdybych ho měl v ruce, nebo viděl na foto... :-)
Ale z jedničkový 960 pasuje, z dvojkový viz výše.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2489
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
By stálo za vyzkoušení... plápolák tvrdí 960 MkI

Obrázek

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017 21:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13969
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
dej to tam ;-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.084s | 20 Queries | GZIP : Off ]