Právě je 12 pro 2018 06:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jaký máte kdo stabilizátory 740/940?
PříspěvekNapsal: 20 pro 2013 22:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Chce to se ponořit se šuplérou a změřit tloušťku skrutných stabilizátorů.
Jsou poměrně zajímavý zařízení, auto se tolik nenaklání, rozhoduje trakce jednotlivých kol v zatáčce atd. Trochu jsem se ponořil do studia jejich vlivu.
Zajímá mě to, protože se jich dělalo hafo a mě by zajímalo co s čim souvisí a podle čeho se dá usuzovat, jaký tam byly z fabriky. Existují na to nějaká pravidla, která jsem ale ještě neviděl dodržena.
Tak se chlubte.
Auto-motor-rok-niva-samosvor / Předek-Zadek
764-B230ET-86-norm-ANO / 23-19
764-B280F-88-niva-?? / 24-multilink
745-B230F-88-norm-ANO / 21-0
745-D24-90-norm-NE / 22-0
744-Regina-91-norm-NE / 21-18
944-B230FB-93-niva-NE / 23-19
944-B230FB-92-norm-NE/ 22-18
945-B230FT-95-niva-NE / 21-16
944-D24TIC-95-norm-NE / 22-0
945-B230FK-96-niva-ANO / 20-17
945-B230FK-97-norm-NE / 22-??
944-B230FK-97-norm-NE / 22-19
945-B200FT-98-niva-NE / 22-20
945-B230FT-98-norm-ANO / 22-16

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Naposledy upravil Urvanej dne 20 led 2014 14:55, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 14:36 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1948
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
944-B230FK-97-norm-NE / 22-19

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 18:02 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3219
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
945 - B200 FT 98: niva ANO, svor NE, Předek 22 mm, zadek 20 mm,
944 - B230 FB 92: nivo NE, svor NE, přední stab. 22 mm, zadek 18 mm


Přílohy:
P1011255.JPG
P1011255.JPG [ 215 KiB | Zobrazeno 4142 krát ]

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Naposledy upravil LUBOŠ dne 18 úno 2014 05:13, celkově upraveno 3
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 18:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1000
Bydliště: Nové Zámky
Já mám, Luboši. Ostatními parametry zatím nemohu sloužit, páč nemám kdy a jak se dostat pod auto. Krom difu, vím, že ten mám bohužel obyč. otevřenej.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3613
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Spodny priecny stabilizator som mal zatial na vsetkych turbinach 9xx. B6304F ho tusim nema.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 20:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
On to neni ani tak stabík, jako pouze výztuha, a maji to turbíny. :-)
Jinak všem děkuji! :good:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 20:55 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3219
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Urvanej píše:
On to neni ani tak stabík, jako pouze výztuha, a maji to turbíny. :-)

Ano máš pravdu, neni to stabilizátor, ale výztuha.
Co se týče ale výbavy, tak nemůžu souhlasit.
Můj Ital ho neměl, angličan také nee a 944 B230 FT r.v. 92 také ne.

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 761
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
tak snad ti to pomůže v bádání.
945-B230FT-98-norm-ANO / 22-16

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013 22:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele Luboši visíš mi ten rozměr zadního stabíku na Bílym :-)
Tak trochu jsem čekal, že se samosvorem budou vzadu silnější stabíky a bez něj žádný, nebo nějaký nitě. Jediný co sem zatim usoudil, že v roce 97 už jim došly všechny přední kromě 22mm :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Naposledy upravil Urvanej dne 12 led 2014 19:19, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2014 19:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Upravil jsem první post a nasypal tam co ste mi kdo dal.
Luboši mohl by ses prosím potopit pod bikolora a poměřit ho? Zajímá mě to, protože ten muj FB povoz měl nejsilnější stabíky jaký jsem zatim viděl a přijde mi to hrozně zajímavý. :shock:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 09:55 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3219
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Urvanej píše:
Upravil jsem první post a nasypal tam co ste mi kdo dal.
Luboši mohl by ses prosím potopit pod bikolora a poměřit ho? Zajímá mě to, protože ten muj FB povoz měl nejsilnější stabíky jaký jsem zatim viděl a přijde mi to hrozně zajímavý. :shock:


Tak konečně jsem provedl zaměření, 18 - 19 mm.

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 11:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak z toho moc moudrej nejsem :-D
To je rozměr zadního stabíku u Bílýho, nebo rozměry obou na Bikoloru?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 12:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
760-B230ET-norm-23-19

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 12:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Sarkasmic: ale to je sedánek, čili multilink, že? Multilinky to měly všechno jinak a vždycky tam bývalo skoro to nejtužší co aktuálně měli po ruce.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 12:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3219
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Urvanej píše:
Tak z toho moc moudrej nejsem :-D
To je rozměr zadního stabíku u Bílýho, nebo rozměry obou na Bikoloru?


944 FB sedan a je to zadní stabík s tolerancí :)

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 12:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3219
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Urvanej píše:
Sarkasmic: ale to je sedánek, čili multilink, že? Multilinky to měly všechno jinak a vždycky tam bývalo skoro to nejtužší co aktuálně měli po ruce.


kdepak, tuhá náprava

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 13:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Děkuji Luboši, doplněno. Nějak sem myslel, že od 86 včetně už byly 760 s multilinkem a ono asi až od faceliftu 88.
Tak teď mi u tebe teda chybí zadní na Bílym, a rok a přední na Bikoloru :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 13:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Přesně tak,tuhá... S elektornickým protiprokluzem...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 14:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
oki, píšu samosvor ano :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 00:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 139
Bydliště: Bratislava
Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
Je záujem aj o zmeranie 960? :)
Mám dotaz.Mám nachystané nové gumy pre uloženie stabilizátora,lebo pri nerovnostiach búcha.
Môj montér sa dotazuje či sa montujú zdola,alebo treba dať dole nápravu?

_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 07:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3613
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
napravu netreba davat dolu, aspon pri 960I.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 07:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jak přední, tak zadní se montují i na 7/940 zvenku bez sundání. Jen zadní je třeba si přizvednout auto, aby se náhodou neohnul most co drží rameno k nápravě, protože se musí povolit celá jedna strana.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 19:12 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2014
Příspěvky: 144
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Při příležitosti pravidelného výletu pod auto z důvodu úniku oleje z diferenciálu bych se rád přidal do této ankety, ať jsou ty mé pobyty pod vozem aspoň k něčemu dobré. Tedy:
945-B230FK-MY96,RV95-?-ANO / 20-17. Samozřejmě za předpokladu že to, co jsem měřil, byly stabilizátory.
Ten "stabilizátor co běžně nebývá" a není tak úplně stabilizátor, alébrž výztuha NEMÁM, přestože auto je devítka a turbodmychadlo jsem tam ještě dnes ráno viděl.
Když mi dokážeš vysvětlit co je to "niva" tak, aby to pochopil i debil, doplním i tento údaj. Jako nivomaty? Ty tam jsou. Akorát nefungujou, což má nepříznivý vliv na tloušťku výfukového potrubí.
Ach jo, proč musím mít zrovna já nejtenší stabilizátory? :cry:

_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 12:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Nechápu vliv povislýho zadku na vejfuk, to s nim jako drhneš o zem??? Niva=nivomaty.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 14:15 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2014
Příspěvky: 144
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Urvanej píše:
...to s nim jako drhneš o zem???
Ano, mám třístopé vozidlo. :) S mírnou nadsázkou tedy, drhne to na prudších změnách sklonu.
Urvanej píše:
Niva=nivomaty.
Děkuji. Tedy: 945-B230FK-MY96,RV95-niva-ANO / 20-17 Připadá mi, že Ti mé vozidlo vnáší do výzkumu trochu chaos...

_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.106s | 20 Queries | GZIP : Off ]