Problém s klimou 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#1 Problém s klimou 940
Začátkem léta mi manuální klima začala fungovat takový způsobem, že kompresor vypínal-zapínal v pár vteřinových intevalech (cca. 7-8sec.).(asi by měl běžet furt, že?) Připisoval jsem to úbytku chladiva v systému. Moc jsem ji ani kvůli tomu nepoužíval. Dnes jsem ji chtěl dát naplnit. Chvíli hledali druhý ventil, ale nenašli, pak se s tím smířili, že je jen jeden. Pak mi to napojili na ten automat, asi 20 min. to dělalo svoji práci, a když bylo hotovo, tak jsem na pokyn mistra nastartoval, ale klima nezačala chladit, i když elmag. spojka se sepla. Pak jsem dostal pokyn vypnout motor. Pan zkusil rukou přetočit kompresor, a zkonstatoval, že je vadný, jelikož při otáčení neklade žádný odpor. Že prý by to mělo jít přetočit s takovým proměnlivým odporem. Tak mi chladivo zase odsál s tím, že až budu mít funkční kompresor, ať se vrátím, a pak to dokončíme.
Takhle se dá zjistit vadný kompresor? Při koupi druhého kompresoru můžu obdobným způsobem zjistit jeho stav?
Takhle se dá zjistit vadný kompresor? Při koupi druhého kompresoru můžu obdobným způsobem zjistit jeho stav?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Problém s klimou 940
Laicky sa da zbezne odskusat tak ze mu zapchas prstom sanie a musis pri otacani citit podtlak, alebo zapchas vystup a musis citit pretlak a tomu zodpovedajuci odpor pri otacani. Ak mas DKS15BH, tak ten je 7 piestovy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#3 Problém s klimou 940
Mám tam Seiko Seiki SS-121DS5. Existuje nejaký spoľahlivý spôsob na zistenie stavu, alebo si kúpim mačku vo vreci?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Problém s klimou 940
Mozes skusit zmerat kompresiugusto píše:Mám tam Seiko Seiki SS-121DS5. Existuje nejaký spoľahlivý spôsob na zistenie stavu, alebo si kúpim mačku vo vreci?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Problém s klimou 940
Teda nejde mi z prstů, ale co už. Na fauvé klubu na to je nějakej topík.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 Problém s klimou 940
Je mě divný, že klima fungovala (sice s vypínáním, ale fungovala), a při doplnění chladiva se pokazí stojící kompresor??? Před minutou jsem zkusil protočit kompresor na svým kombíku (klima funguje i po testu ) a na Fiatu Stilo (neznámý stav) a oba kompresory jsem protočil rukou proti malému, konstantnímu odporu ...
Cyklické vypínání kompresoru provádí tlakové spínače, buď spínač vysokého tlaku (t.j. kompresor funguje ažažmoc), nebo spínač nízkého tlaku (t.j. málo chladiva v systému a na nasávací straně kompresoru je moc malý tlak, čili kompresor funguje taky).
Cyklické vypínání kompresoru provádí tlakové spínače, buď spínač vysokého tlaku (t.j. kompresor funguje ažažmoc), nebo spínač nízkého tlaku (t.j. málo chladiva v systému a na nasávací straně kompresoru je moc malý tlak, čili kompresor funguje taky).
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#7 Problém s klimou 940
No právě, ona sice vypínala, ale fungovala, bylo tam málo chladiva. Na protáčení neklade skoro žádný odpor, takže asi kaput.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8 Problém s klimou 940
Právě že nééééé!
Můj kompresor se volně otáčí a klima přesto funguje, nevidím důvod, proč by stejně tak nemohlo být u Tebe - závěr toho mechanika je evidentně špatný. Navíc když jsi na doplnění chladiva přijel s funkční klimou...
Viděl jsi vůbec na vlastní oči, že po doplnění chladiva se elmag. spojka sepne a kompresor se točí? Odšroubuj čepičku na servisním ventilu a krátce zmáčkni kuličku - musí to pořádně syknout.
Můj kompresor se volně otáčí a klima přesto funguje, nevidím důvod, proč by stejně tak nemohlo být u Tebe - závěr toho mechanika je evidentně špatný. Navíc když jsi na doplnění chladiva přijel s funkční klimou...
Viděl jsi vůbec na vlastní oči, že po doplnění chladiva se elmag. spojka sepne a kompresor se točí? Odšroubuj čepičku na servisním ventilu a krátce zmáčkni kuličku - musí to pořádně syknout.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Problém s klimou 940
nééééé, má odčerpáno, tzn by tam měl mít pusto a prázdno bez chladiva...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 Problém s klimou 940
správně néééé - sem zapomněl, že je odčerpáno
vše ostatní platí...
vše ostatní platí...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#11 Problém s klimou 940
Jo, viděl jsem zaplou elmag. spojku a točící se kompresor, a chlápek mi ukazoval budík na plničce, kterej měl ukazovat nižší tlak, nebo něco v tom smyslu, že by to mělo ještě nasát chladivo nebo co. Prostě kompresor se točil, sahara se taky zapla, akorát to foukalo do kabiny vzduch o teplote okolí. Pak zkusil rukou protočit kompresor, a přišel na závěr, že je nefunkční.
A celou cestu z Brna jsme měli klimu zaplou, a i když vypínala, tak furt chladila.
Asi bych měl navštívit někoho, kdo se v tom vyzná. Ale koho, v mém okolí nevím o nikom. Kurňa, to už vymřeli všichni poctivý řemeselníci?
A celou cestu z Brna jsme měli klimu zaplou, a i když vypínala, tak furt chladila.
Asi bych měl navštívit někoho, kdo se v tom vyzná. Ale koho, v mém okolí nevím o nikom. Kurňa, to už vymřeli všichni poctivý řemeselníci?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#12 Problém s klimou 940
Odborník na klimatizace nalezen. Bydlí sice 70km daleko, ale umí. Byl jsem u něho v pondělí večer, byl velice ochotný, i přes pokročilou hodinu se pustil do díla. Nejdřív mě vyzpovídal, pak udělal tlakovou zkoušku dusíkem (12barů) na půl hodinu. Únik byl minimální, tak se rozhodl pokračovat. V databáze našel všechny hodnoty (množství chladiva, viskozita oleje) a taky zajímavou věc. Ventil plnění vysokotlakého okruhu u kompresoru klimatizace. Po prohledání celého systému se spokojil i s ventilem u vysoušeče. Ale okomentoval to tím, že bez přípojky na vysokotlakou větev se to mnohem hůř diagnostikuje, kdyby něco nehrálo. Potom spustil mašinku, tak na půl hodinku. Když plnička skončila, tak jsem nastartoval, zapl knoflík, a div se světe, klima klimovala. Pak jsme to různě zkoušeli, on sledoval tlakoměr, spokojeně pokyvoval hlavou, a pak prohlásil, že je hotovo. Dva dny jezdím v těch vedrech, a užívám si funkční klimošku. A jako bonus mám různé zajímavé a cenné informace o fungování klimatizací.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#13 Problém s klimou 940
Akorát se divil, že větrák (sahara) je jednorychlostní, prý by měl být dvourychlostní a já mu nevěděl zodpovědně říct jak to je. Jak to je?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Problém s klimou 940
Tak to je divný, ten ventil tam nemám a ani neni ve VADISu. Leda, že by byl nějak záhadně součástí kompresoru. Proto sem ti do telefonu tvrdil to co sem tvrdil
- Přílohy
-
- Klima z VADISu-forum.jpg (109.2 KiB) Zobrazeno 3607 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#15 Problém s klimou 940
On neměl VADIS, ale ňákou univerzal databázi. A ten větrák je jedno, nebo dvourychlostní?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Problém s klimou 940
Mal by byt 2, pozri co do neho idu 3 vodice, a ci su na kondenzatore klimy 3 tlakove spinace - fialovy hnedy a tusim sedy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#17 Problém s klimou 940
Ano, tri vodiče, a tri snímače. Mne ide ten vetrák na druhý stupeň. Relátko je pod ľavým svetlom?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Problém s klimou 940
pri pohlade z predu, ano, aspon na 960. Inac daj prec konektor zo snimacov a postupne skratuj konektory, ventilator by sa mal rozbehnut.gusto píše:Ano, tri vodiče, a tri snímače. Mne ide ten vetrák na druhý stupeň. Relátko je pod ľavým svetlom?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#19 Problém s klimou 940
A nič neposeriem? Čo sú to za snímače?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Problém s klimou 940
tlakove spinace, co spinaju to rele.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#21 Problém s klimou 940
Gusto, a jaký byl důvod nefunkčnosti klimy po prvním plnění?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#22 Problém s klimou 940
To jsme bohužel nezjistili.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lashiman
-
- 7 Odpovědi
- 1183 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 9 Odpovědi
- 2054 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 78 Odpovědi
- 16540 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 19 Odpovědi
- 703 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza