Nejsilnější sedma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#26 Nejsilnější sedma
Jj o té se tu mluvilo, ale tušim, že pak dostala pěkně zakouřit od nového majitele ne?? Na fotce pěkná, díky polarisům ještě víc, ale ty už prý taky za moc nestojí pokud si dobře pamatuju... a vzhledem k tomu, že už rok stojí to žádná hitparáda nejspíš nebude...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#27 Nejsilnější sedma
Abys potrápil bráchu se čtyřmi kruhy s 3.0Tdi a 171 kW, stejne budes muset poladit motor, takze spojis opravu a upravu do jednoho...
Jo a polarisy nejsou v cene, pise to v poznamce...
Jo a polarisy nejsou v cene, pise to v poznamce...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#28 Nejsilnější sedma
Jo o kolech jsem četl, polarisy jsou sice na sedmě snad to nejhezčí, co jsem viděl, ale nutně bych je mít nemusel. To radši jezdit chvilku na plechách a těch 15 tis. vrazit do motoru. Samozřejmě, že na potrápení by byla potřeba úprava, ale podle mě by to nemuselo být tak drastické. Přece jen jeho A6 má necelých 1,8 tun a co jsem se dočetl na wiki, tak u 740 je nějaké rozmezí od 1,3 do 1,5 tun (což moc nechápu). A rozdíl min 300kg už znát budetomasss píše:Abys potrápil bráchu se čtyřmi kruhy s 3.0Tdi a 171 kW, stejne budes muset poladit motor, takze spojis opravu a upravu do jednoho...
Jo a polarisy nejsou v cene, pise to v poznamce...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#29 Nejsilnější sedma
171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#30 Nejsilnější sedma
palec nahoru, už aby pomalu začal shánět nějakou spešl turbo úpravuneuman zdenek píše:Martine neboj,taky se časem dočkáš
čas je neúprosnej
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#31 Nejsilnější sedma
Asi tak, kuzelne slovko je krutiaci moment a jeho priebeh v zavislosti od otacok .ksw píše:171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#32 Nejsilnější sedma
Dobře dobře, to je logický.. upravíme slůvko potrápit na slůvko "zas takovou prdel z krabice mít nebudeš" já nemyslel, že ho ponechám vyresetovanýho někde na světlech vždyť jsou to úplně jiný auta...Sergej píše:Asi tak, kuzelne slovko je krutiaci moment a jeho priebeh v zavislosti od otacok .ksw píše:171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
#33 Nejsilnější sedma
Máš pravdu,taky jsem do zrcátek nekoukal.ksw píše:171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
#34 Nejsilnější sedma
Tak jsem se dnes byl projet svou 960 US a zase mám ze života radost.To zrychlení i při 150km/h
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#35 Nejsilnější sedma
věřím, že zážitek stojí za to...mě by k tomu ale chyběl manuál...automatu (i když se spojkou - opticruise) si užiju v práci dost a doma chci kvrdlatmartinopel píše:Tak jsem se dnes byl projet svou 960 US a zase mám ze života radost.To zrychlení i při 150km/h
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
#36 Nejsilnější sedma
Když máš cit pro auto a dobře fungující převodovku,manuál téměř není nutno.pedrozo1 píše:věřím, že zážitek stojí za to...mě by k tomu ale chyběl manuál...automatu (i když se spojkou - opticruise) si užiju v práci dost a doma chci kvrdlatmartinopel píše:Tak jsem se dnes byl projet svou 960 US a zase mám ze života radost.To zrychlení i při 150km/h
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#37 Nejsilnější sedma
Já rozumim, když mě v osobáku pořád baví jak malýho kluka ty meziplyny, zbytečně na dvakrát spojku atd... to si s automatem neužiju. Jsem asi úchyla, ale k automatu se budu muset dopracovat věkem a třeba mě nechytne nikdy...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
#38 Nejsilnější sedma
Z toho si nic nedělej,nevím kolik ti je,já do nedávna taky tvrdil,že je automat pro staré dědky a asi jsem dospěl do věku,kdy se ze mne dědek stal.Nebo jsem jen zlenivěl.pedrozo1 píše:Já rozumim, když mě v osobáku pořád baví jak malýho kluka ty meziplyny, zbytečně na dvakrát spojku atd... to si s automatem neužiju. Jsem asi úchyla, ale k automatu se budu muset dopracovat věkem a třeba mě nechytne nikdy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#39 Nejsilnější sedma
To mi připomnělo jak týpek (nablblej yankee), kterej sprintuje s 850 psal že ujel BMW 335i, která má změřeno 375 whp (už jen whp je vágní sračka) na Mustang brzdě, která měří o 10% míň než dynojet brzda, což po přepočtu znamená 405whp, takže on tedy má přes 405 whp .tomasss píše:Ja tam mam 365kW, ale graf taky nemam...martinopel píše:Auta na graf nepředjíždějí.
Tak mě napadá kolik asi mám koní když jsem onehdá totálně zpráskal 700 koňovou Scanii
Stejně by nebylo špatný někdy domluvit skupinovou slevu a usporádat dyno day na brzdě...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#40 Nejsilnější sedma
Mě se s Kájou nepodařilo zpráskat jednou avii. Nechápu co tam měl za tuning.
Pokud se na Dynoday sejde dost lidí, tak neni problém dostat se s cenou na cca 500 za auto. (Snad se mi podaří se do jendý takový akce začátkem října ještě nacpat.)
EDIT: tak nepodaří, kreje se mi to no aspoň ušetřim a budu si myslet, že mam 182, jen otázka čeho.
Pokud se na Dynoday sejde dost lidí, tak neni problém dostat se s cenou na cca 500 za auto. (Snad se mi podaří se do jendý takový akce začátkem října ještě nacpat.)
EDIT: tak nepodaří, kreje se mi to no aspoň ušetřim a budu si myslet, že mam 182, jen otázka čeho.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 24 zář 2013 09:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#41 Nejsilnější sedma
Nejlepší brzdu tady v ČR má chipfórum/MMtuning.sk (je to jejich pobočka) - všeobecně uznávanou MAHA LPS3000, kterou používaj i výrobci.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#42 Nejsilnější sedma
Hele když už si na drátě, co máš proti WHP, mě přijde WHP daleko zajímavější hodnota než BHP s motorem v autě. To že neni brzda jako brzda je jasný, ale pokud člověk nechce dát dvacku za přesný změření holýho motoru, a spokojí se s orientační hodnotou, tak neni zblití než věřit, že to maji rozumně zkalibrovaný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#43 Nejsilnější sedma
ale určitě tam těch 365 kW je protože žádný jiný auto mi tak dobře nejelotomasss píše:Ja tam mam 365kW, ale graf taky nemam...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#44 Nejsilnější sedma
na jaře chlapci, na jaře. Přes zimu dám dohromady alespoň jednu ze tří kár, které chci změřit.dali píše:
Stejně by nebylo špatný někdy domluvit skupinovou slevu a usporádat dyno day na brzdě...
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#45 Nejsilnější sedma
Asi obyč. Avia Turbo. Šlape docela slušně. S D24 ji nedáš, mám to vyzkoušený. Teda možná nad 100km/h jo, ale to jsem nezkoušel.Urvanej píše:Mě se s Kájou nepodařilo zpráskat jednou avii. Nechápu co tam měl za tuning.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#46 Nejsilnější sedma
Přesně když odpřáhnu svojí scanii (a to mám usmolenejch 400 ps), tak rozjezd do 90km/h je dost zábavnej se člověk nestačí ani dívat na tachometr, jakej je to kalup
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#47 Nejsilnější sedma
Tak to trochu oživíme... sedmičkáři a devítkáři nechť se svobodně a klidně s fotkama vyjádří. Jaká kola se vám na sedmici líbí nejvíc??? A nemyslím tím polarisy, to by mohl říct každej do hledáčku bych zařadil pouze originál volvo kola...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#48 Nejsilnější sedma
Pholus a Auriga, škoda jen že jsou to 15-tkypedrozo1 píše:Tak to trochu oživíme... sedmičkáři a devítkáři nechť se svobodně a klidně s fotkama vyjádří. Jaká kola se vám na sedmici líbí nejvíc??? A nemyslím tím polarisy, to by mohl říct každej do hledáčku bych zařadil pouze originál volvo kola...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#49 Nejsilnější sedma
No to je právě ono, chtělo by to o kapánek větší rozměr pholus mi moc nevoní, aurigy jsou hezčí
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#50 Nejsilnější sedma
Jednoznacne Hydry a po nich Nova. hydry su sportovejsie, Novy take aristokratickejsie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 4845 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek