Nejsilnější sedma

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#26 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Jj o té se tu mluvilo, ale tušim, že pak dostala pěkně zakouřit od nového majitele ne?? Na fotce pěkná, díky polarisům ještě víc, ale ty už prý taky za moc nestojí pokud si dobře pamatuju... a vzhledem k tomu, že už rok stojí to žádná hitparáda nejspíš nebude...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#27 Nejsilnější sedma

Příspěvek od tomasss »

Abys potrápil bráchu se čtyřmi kruhy s 3.0Tdi a 171 kW, stejne budes muset poladit motor, takze spojis opravu a upravu do jednoho...
Jo a polarisy nejsou v cene, pise to v poznamce...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#28 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

tomasss píše:Abys potrápil bráchu se čtyřmi kruhy s 3.0Tdi a 171 kW, stejne budes muset poladit motor, takze spojis opravu a upravu do jednoho...
Jo a polarisy nejsou v cene, pise to v poznamce...
Jo o kolech jsem četl, polarisy jsou sice na sedmě snad to nejhezčí, co jsem viděl, ale nutně bych je mít nemusel. To radši jezdit chvilku na plechách a těch 15 tis. vrazit do motoru. Samozřejmě, že na potrápení by byla potřeba úprava, ale podle mě by to nemuselo být tak drastické. Přece jen jeho A6 má necelých 1,8 tun a co jsem se dočetl na wiki, tak u 740 je nějaké rozmezí od 1,3 do 1,5 tun (což moc nechápu). A rozdíl min 300kg už znát bude :)
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#29 Nejsilnější sedma

Příspěvek od ksw »

171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#30 Nejsilnější sedma

Příspěvek od ksw »

neuman zdenek píše:Martine neboj,taky se časem dočkáš :D
palec nahoru, už aby pomalu začal shánět nějakou spešl turbo úpravu :oops:

čas je neúprosnej
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Sergej »

ksw píše:171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
Asi tak, kuzelne slovko je krutiaci moment a jeho priebeh v zavislosti od otacok :) .
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#32 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Sergej píše:
ksw píše:171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
Asi tak, kuzelne slovko je krutiaci moment a jeho priebeh v zavislosti od otacok :) .
Dobře dobře, to je logický.. upravíme slůvko potrápit na slůvko "zas takovou prdel z krabice mít nebudeš" :D já nemyslel, že ho ponechám vyresetovanýho někde na světlech :ROFL: vždyť jsou to úplně jiný auta...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

GDPR_user

#33 Nejsilnější sedma

Příspěvek od GDPR_user »

ksw píše:171 kw i se 184 kw staršího ročníku prostě vůbec nepotrápíš, jen poznáš vývoj techniky
Máš pravdu,taky jsem do zrcátek nekoukal. :lol: :lol:

GDPR_user

#34 Nejsilnější sedma

Příspěvek od GDPR_user »

Tak jsem se dnes byl projet svou 960 US a zase mám ze života radost.To zrychlení i při 150km/h :Yahoo!: :Yahoo!:

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#35 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

martinopel píše:Tak jsem se dnes byl projet svou 960 US a zase mám ze života radost.To zrychlení i při 150km/h :Yahoo!: :Yahoo!:
věřím, že zážitek stojí za to...mě by k tomu ale chyběl manuál...automatu (i když se spojkou - opticruise) si užiju v práci dost a doma chci kvrdlat :jaj:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

GDPR_user

#36 Nejsilnější sedma

Příspěvek od GDPR_user »

pedrozo1 píše:
martinopel píše:Tak jsem se dnes byl projet svou 960 US a zase mám ze života radost.To zrychlení i při 150km/h :Yahoo!: :Yahoo!:
věřím, že zážitek stojí za to...mě by k tomu ale chyběl manuál...automatu (i když se spojkou - opticruise) si užiju v práci dost a doma chci kvrdlat :jaj:
Když máš cit pro auto a dobře fungující převodovku,manuál téměř není nutno.

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#37 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Já rozumim, když mě v osobáku pořád baví jak malýho kluka ty meziplyny, zbytečně na dvakrát spojku atd... to si s automatem neužiju. Jsem asi úchyla, ale k automatu se budu muset dopracovat věkem 8) a třeba mě nechytne nikdy...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

GDPR_user

#38 Nejsilnější sedma

Příspěvek od GDPR_user »

pedrozo1 píše:Já rozumim, když mě v osobáku pořád baví jak malýho kluka ty meziplyny, zbytečně na dvakrát spojku atd... to si s automatem neužiju. Jsem asi úchyla, ale k automatu se budu muset dopracovat věkem 8) a třeba mě nechytne nikdy...
Z toho si nic nedělej,nevím kolik ti je,já do nedávna taky tvrdil,že je automat pro staré dědky a asi jsem dospěl do věku,kdy se ze mne dědek stal.Nebo jsem jen zlenivěl.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 Nejsilnější sedma

Příspěvek od dali »

tomasss píše:
martinopel píše:Auta na graf nepředjíždějí.
Ja tam mam 365kW, ale graf taky nemam...
To mi připomnělo jak týpek (nablblej yankee), kterej sprintuje s 850 psal že ujel BMW 335i, která má změřeno 375 whp (už jen whp je vágní sračka) na Mustang brzdě, která měří o 10% míň než dynojet brzda, což po přepočtu znamená 405whp, takže on tedy má přes 405 whp :ROFL: .

Tak mě napadá kolik asi mám koní když jsem onehdá totálně zpráskal 700 koňovou Scanii :green:

Stejně by nebylo špatný někdy domluvit skupinovou slevu a usporádat dyno day na brzdě...

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12076
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#40 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Urvanej »

Mě se s Kájou nepodařilo zpráskat jednou avii. Nechápu co tam měl za tuning. :-D
Pokud se na Dynoday sejde dost lidí, tak neni problém dostat se s cenou na cca 500 za auto. (Snad se mi podaří se do jendý takový akce začátkem října ještě nacpat.)
EDIT: tak nepodaří, kreje se mi to :cry: no aspoň ušetřim a budu si myslet, že mam 182, jen otázka čeho. :-)
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 24 zář 2013 09:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#41 Nejsilnější sedma

Příspěvek od dali »

Nejlepší brzdu tady v ČR má chipfórum/MMtuning.sk (je to jejich pobočka) - všeobecně uznávanou MAHA LPS3000, kterou používaj i výrobci.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12076
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#42 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Urvanej »

Hele když už si na drátě, co máš proti WHP, mě přijde WHP daleko zajímavější hodnota než BHP s motorem v autě. To že neni brzda jako brzda je jasný, ale pokud člověk nechce dát dvacku za přesný změření holýho motoru, a spokojí se s orientační hodnotou, tak neni zblití než věřit, že to maji rozumně zkalibrovaný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Ondra. »

tomasss píše:Ja tam mam 365kW, ale graf taky nemam...
ale určitě tam těch 365 kW je protože žádný jiný auto mi tak dobře nejelo :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1283
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#44 Nejsilnější sedma

Příspěvek od LUBOŠ »

dali píše:
Stejně by nebylo špatný někdy domluvit skupinovou slevu a usporádat dyno day na brzdě...
na jaře chlapci, na jaře. Přes zimu dám dohromady alespoň jednu ze tří kár, které chci změřit.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#45 Nejsilnější sedma

Příspěvek od gusto »

Urvanej píše:Mě se s Kájou nepodařilo zpráskat jednou avii. Nechápu co tam měl za tuning. :-D
Asi obyč. Avia Turbo. Šlape docela slušně. S D24 ji nedáš, mám to vyzkoušený. Teda možná nad 100km/h jo, ale to jsem nezkoušel.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#46 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Přesně :good: když odpřáhnu svojí scanii (a to mám usmolenejch 400 ps), tak rozjezd do 90km/h je dost zábavnej :D se člověk nestačí ani dívat na tachometr, jakej je to kalup :twisted:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#47 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

Tak to trochu oživíme... sedmičkáři a devítkáři nechť se svobodně a klidně s fotkama vyjádří. Jaká kola se vám na sedmici líbí nejvíc??? A nemyslím tím polarisy, to by mohl říct každej :D :wink: do hledáčku bych zařadil pouze originál volvo kola...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#48 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Ondra. »

pedrozo1 píše:Tak to trochu oživíme... sedmičkáři a devítkáři nechť se svobodně a klidně s fotkama vyjádří. Jaká kola se vám na sedmici líbí nejvíc??? A nemyslím tím polarisy, to by mohl říct každej :D :wink: do hledáčku bych zařadil pouze originál volvo kola...
Pholus a Auriga, škoda jen že jsou to 15-tky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#49 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Pedrozo »

No to je právě ono, chtělo by to o kapánek větší rozměr :twisted: pholus mi moc nevoní, aurigy jsou hezčí 8)
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#50 Nejsilnější sedma

Příspěvek od Sergej »

Jednoznacne Hydry a po nich Nova. hydry su sportovejsie, Novy take aristokratickejsie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“