Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Urvanej »

Jak je to se zaměnitelností světel, případně kompletů světla+blatníky+kapota skrz modelové řady 7/9?
Existuje tady několik verzí a nevím, jak moc je nutné kvůli změně rubat kastli, měnit brejle. Zajímá mě cokoliv, co víte, nebo máte načteno.
Verze čumáčků o kterých vím jsou:
rantlovka
US rantlovka
760/960I
bušovka
940
US varianta světel 760/940
960II/S90
rantlovka-orez.jpg
rantlovka-orez.jpg (27.7 KiB) Zobrazeno 4170 x
US-rantlovka-orez.jpg
US-rantlovka-orez.jpg (37.25 KiB) Zobrazeno 4170 x
760-orez.jpg
busovka-orez.jpg
busovka-orez.jpg (8.94 KiB) Zobrazeno 4170 x
940-orez.jpg
940-orez.jpg (35.47 KiB) Zobrazeno 4170 x
US-940-orez.jpg
US-940-orez.jpg (12.66 KiB) Zobrazeno 4170 x
S90-orez.jpg
S90-orez.jpg (21.66 KiB) Zobrazeno 4170 x
Co zatím vím, že u rantlovky je výměna za US variantu naprosto bez problémů a mění se pouze lampy a je třeba přeletovat konektory. Blatníky a kapota je stejná.
U 940, kde US varianta (vozila se i do Fr) s oddělenou mlhovkou není nic co by člověk chtěl, protože je plastová a žloutne a lze ji bez problémů přehodit na klasické sdružené světlo 760/940. Lampy u 760 a 940 jsou stejné, ale blatníky a kapota jsou rozdílné a nelze je vzájemně prohazovat. Ještě existuje varianta těchto světel, kde je mlhovka nahoře.
Přestavby 7/9 na S90 se celkem vyskytují, ale nic není jen tak a je třeba celkem řezat. 760/960I na S90 je asi uplně bez problémů, použijí se z S90 lampy, blinkry, blatníky a mělo by to jít, ale nevím jak se budou tvářit brejle. Zvládnutelná přestavba je i 940 na S90, kde se upravují původní (940) závěsy kapoty a převařujou se blatníky a použije se maska, světla, blinkry a blatníky z S90 s původní kapotou. Toto je asi nejlepší topik o přestavbě.

Kdyby někdo měl další znalosti či tipy, budu rád.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#2 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od olivin »

Jelikoz tu uz toto tema je, dovolil bych si ho krapet rozvest.
Jake casti jsou u ruznych sedmovych cumaku zamenne? Trebas rantlovka/busovka nebo busovka/940. Nejde mi ani tak o konverze jednoho typu na druhy, jako spis o zamenitelnost jednotlivych dilu. Kapota? Blatniky? Blinkry? ....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Urvanej »

Blatníky ne, ale kapota devítky pasuje na bušovky od MY91. Je tam rozdíl v šířce masek a i kapoty, takže jsou vlastně dva bušovkový čumáky. Lámalo se to tak nějak jak se bušovky přehouply od hranatejch budíků k devítkovejm, ale podle mě o chlup později.
Jinak podle mě záměnný neni v podstatě nic. Brejle jsou každý jiný (ale metrem jsem se ještě nedonutil to oběhnout.
Co se 760 týče, tak to tu matifu nabastlíl 940 blatník na 760 po FL, ale chce to trochu řezničit. Vznikne fuka mezi blatníkem a A sloupkem a je třeba řezat kvůli pantum.
Ale předělat se nechá cokoliv na cokoliv. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#4 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od olivin »

To jsi me opravdu moc nepotesil. Delal jsem si marnou nadeji, ze alespon blatniky budou v pripade busovky shodne bud s rantlovkou, nebo s pozdejsim devitkovym cumakem. Probuh, co jenom tu fabriku musely stat formy na oba blatniky a kapotu modelu, ktery nevydrzel ve vyrobe ani dva roky! :o
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#5 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od olivin »

Vcera jsem chvilku behal s metrem kolem aut a soucasne zkoumal katalogy nahradnich dilu, pricemz dle vseho jsou blatniky na busovku a devitkovy cumak pro radu 740 shodne. V katalogu dilu maji oba blatniky stejna objednaci cisla (3503183 levy a 3503184 pravy) a to od modelu 740 rocnik 1990 az do ukonceni vyroby modelu 740 a pote dale pro modelovou rady 940. Rantlovka a 760 je trosku jina pisnicka, ale to vime ;-)

Ohledne kapot jsem po roce 1990 narazil pouze na dva typy, z nichz jeden zda se byti na busovku a druhy na devitkovy cumak (objednaci cislo je opet shodne jako pro radu 940).

Masky samotne a jejich uchyceni me ponekud matou. Narazil jsem na tri modely, pricemz ten posledni se mi jevi jako 960, coz nejak nechapu :-(
Jedine logicke vysvetleni by se mohlo skryvat v katalogach dilu, neb jinych jazyku neznaly cerpam pouze z anglojazycne literatury. Je mozne, ze se cumaky lisily trh od trhu, cili do urcite zeme putoval v konkretnim roce pouze dany typ masky, diky cemuz se ostatni alternativy vubec nevyskytly v katalogu nahradnich dilu pro tuto zemi vydanem?
Přílohy
hood types (1990).jpg
hood types (1990).jpg (71.07 KiB) Zobrazeno 3538 x
grill types (1995).jpg
grill types (1995).jpg (88.7 KiB) Zobrazeno 3538 x
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#6 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Krystof P. »

US maji ještě rantlovku se super rare turbo grilem, kterej nemá mříže, respektive plástve jako na tvym pátým obrázku, ale mřížování je jako na obrázku 1. s nápisem turbo a je černý. Nebo mi šálí zrak a je to zrovna to, co na tom prvnim je.

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#7 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Doktor 1 »

Hádanka co je tohle za čumáček teda kromě toho že to je můj nový vůz
Přílohy
IMG_0130.JPG
IMG_0130.JPG (20.79 KiB) Zobrazeno 3406 x
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#8 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Ondra. »

16ventil bud pozdni 740 nebo ranna 940
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#9 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Doktor 1 »

Ondra. píše:16ventil bud pozdni 740 nebo ranna 940
740 GTL 16VALVE rok 1989
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Urvanej »

Ale už máš jiný světla, ty první 88-90 byly prohozený dálky s mlhama a bez výkusu, rovně nad sebou. Dneska jsou ta původní světla nesehnatelná.
pro srovnání...
Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#11 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Doktor 1 »

Urvanej píše:Ale už máš jiný světla, ty první 88-90 byly prohozený dálky s mlhama a bez výkusu, rovně nad sebou. Dneska jsou ta původní světla nesehnatelná.
pro srovnání...
ale nevypadá to, že by to bylo měněný - teda kvůli bouračce :angel:
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#12 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Krystof P. »

Urvanej píše:Ale už máš jiný světla, ty první 88-90 byly prohozený dálky s mlhama a bez výkusu, rovně nad sebou. Dneska jsou ta původní světla nesehnatelná.
pro srovnání...
Mě by teda zajímalo, kterej švédskej inženýr vymyslel, že by mohli mlhovky ze spodu sdružený lampy, kde už tak musely bejt na houno, šoupnout nahoru :fool:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Urvanej »

Obráceně, nejdřív byly nahoře a pak šly dolu. A jelikož věděli už tehdy, že to stojí za prd, tak vymysleli ještě lepčí řešení, dvě separé světla vedle sebe. Výhoda byla, že ty mlhy byly plastový a celkem rychle žloutly. :bad:
[img]https://vlvworld.com/photo_pieces/Volvo_944.jpg[/img]
Jak to bylo s trhama už nevim, na to máme ve VRZČ iných odborníkou, ale tušim, že hlavně Fr trpěla na tento typ lamp. (to mam v prvnim příspěvku možná špatně, ty v USA asi vůbec nebyly)
Ono vůbec tech devítkovejch lamp je hrozně moc typů, ale dneska už jsou všude ty klasický, co máme všichni, protože nic jinýho nejde/nešlo sehnat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#14 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Ondra. »

ja mam pocit ze ty atypy s mlhovkou nahore byly spis domenou 760. jinak ty puleny svetla asi US trh tam si nejsem jistej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#15 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Ondra. »

to je ten 16V co byl za 500 ve svajcu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#16 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Doktor 1 »

Ondra. píše:to je ten 16V co byl za 500 ve svajcu?
nee - 1500 germánsko - potkanej motor :oops:
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#17 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Ondra. »

a kde vezmes jinej orloj? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#18 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Krystof P. »

Urvanej píše:Obráceně, nejdřív byly nahoře a pak šly dolu. A jelikož věděli už tehdy, že to stojí za prd, tak vymysleli ještě lepčí řešení, dvě separé světla vedle sebe. Výhoda byla, že ty mlhy byly plastový a celkem rychle žloutly. :bad:
[img]https://vlvworld.com/photo_pieces/Volvo_944.jpg[/img]
Jak to bylo s trhama už nevim, na to máme ve VRZČ iných odborníkou, ale tušim, že hlavně Fr trpěla na tento typ lamp. (to mam v prvnim příspěvku možná špatně, ty v USA asi vůbec nebyly)
Ono vůbec tech devítkovejch lamp je hrozně moc typů, ale dneska už jsou všude ty klasický, co máme všichni, protože nic jinýho nejde/nešlo sehnat.
Tohle je podle mě US lampa, kde jsou vyměnitelný celý ty světla ne ? V jistou dobu US trh vyžadoval tenhle typ světel (sealed beam - mořský led paprsek ! Předběhli dobu :D ), kde se nemění žárovka, ale celý světlo. Aspoň když se podíváš na youtube, tak všechny auta co nemaji rantlovkovej US čumák mají tyhle světla.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Urvanej »

Sealed beam jsou ty 6x4 palců obdélníky na rantlovkách, tzv. US čumák.
Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#20 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Krystof P. »

O těch mluvim, ale ty přece do devítek nepasujou... Moje teorie je taková, že rantlovkovej čumák má tyhle co posíláš a čumáš s velkejma lampama, jako měly 9 a 760 měly právě tyhle. Sedělo by na to i to, že ty části žloutnou. Ale fakt nevim. Tady třeba mrkni.

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#21 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od Doktor 1 »

Ondra. píše:a kde vezmes jinej orloj? :D
hlava už je v pohodě a odneslo to jen šest ventilů!
Navíc konečná cena na místě byla 1200 :beer:
snad příští týden už vyjedu - uvidím .
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#22 Hledám moudro: záměna čumáků u 7/9

Příspěvek od olivin »

Doktor 1 píše:
Ondra. píše:16ventil bud pozdni 740 nebo ranna 940
740 GTL 16VALVE rok 1989
Hmm, zajimave, tohle moje 740 GLT 16 Valve rok 1989:
Sysel 04.jpg
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“