Vnutornosti B204FT

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Su piesty a ojnice pre B204FT kovane, alebo nie ?
Nachadzam rozporuplne informacie, tak skusim tu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Kovaná je klika, jinak nic. Alespoň co sem nasosal na TB. Ojnice jsou stejné dokonce skrz celou modelovou řadu motorů B2xx od roku 90. V tvym případě bys tam měl mít 13mm tlustý už z fabriky. Dle spousty lidí na TB jsou tyto ojnice schopné unést až 400 kobylek i víc. Písty umírají o kousek později, ale jen o chlup. Jsou jedinci, co jsou schopný dostat krásnej výkon i z tenkých ojnic (9mm).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

ktosi tam tvrdil ze piesty su kovane od Kolbeschmidt-u
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Hele já nevim co je kovaný a co neni, a je mi to upřímně jedno, hlavně že to něco vydrží...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Hele já nevim co je kovaný a co neni, a je mi to upřímně jedno, hlavně že to něco vydrží...
No ale mne to nie je jedno, ked mam kupovat vybrusovu sadu piestov a volvo ju uz nedodava... :)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

No tak potom měla ale znít otázka jinak ;-)
Ale teda myslim, že se celkem zapotíš, protože na dvoulitra je nikdo nechce a moc se nedělaji.
Ani na TB se to moc neřešilo, snad jen tuna.
Tuty nevim jesi budou pasovat... fakt nevim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Pasovat by aj pasovali, ale potrebujem vybrusove, tj 89,27mm. Vyzera to na zakazkovu vyrobu, preto som sa pytal, ci su v serii kovane alebo nie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Máš tam oversized 0,3 a 0,6mm.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#9 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od GDPR_user »

položil bych si otázku,zda není rozumnější poskládat B234FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

martinopel píše:položil bych si otázku,zda není rozumnější poskládat B234FT
Pravda, ale nie po tom co ma vyvarenie hlavy vyslo vyse 500Eur... Taktiez by to asi neslo so standardne dodavanymi piestami.
Tu Urvanej: OS piesty tam sice maju ale vsetky su Out of Stock. Volvo ma skladom uz len standarny rozmer a vybrusove kruzky :-D
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#11 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:
martinopel píše:položil bych si otázku,zda není rozumnější poskládat B234FT
Pravda, ale nie po tom co ma vyvarenie hlavy vyslo vyse 500Eur... Taktiez by to asi neslo so standardne dodavanymi piestami.
Tu Urvanej: OS piesty tam sice maju ale vsetky su Out of Stock. Volvo ma skladom uz len standarny rozmer a vybrusove kruzky :-D
Hlavu právě použiješ na B230FT blok

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Předpokládal jsem, že po objednání budou dostupný, případně vyrobený...
Přestavba má jedinej zádrhel v rozvodech, kde B2x0 má napínák na hlavě a b2x4 na bloku, ale neni to nic co by nešlo řešit. Písty musí mít vybrání pro ventily. A pak papíry, kde B204 a B230 na bloku je celkem čitelný :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Dopyt som poslal, uvidime. Papiere ma trapia najmenej.
Nebude hlave vadit ze su na nu napojene sirsie valce ? Logickejsie mi pride oturbenie bloku B234...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#14 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od peter cz »

Tady to máš pěkně sepsaný https://turbobricks.com/showthread.php?t=31900
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

GDPR_user

#15 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:Dopyt som poslal, uvidime. Papiere ma trapia najmenej.
Nebude hlave vadit ze su na nu napojene sirsie valce ? Logickejsie mi pride oturbenie bloku B234...
Blok B234 nebude mít ostřik pístů

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

B230 90+ ho má taky a když neni vyvrtanej, tak tam je nálitek a stačí vrtačka a trysky z BMW á 5 eček, pokud si pamatuju dobře. Mam to i na regině...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Tak s piestami bude este sranda... Seriove sa zohnat nedaju a zakazkove pod 200Eur/ks nikto nevyrobi :%)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

To už to máš tak v hajzlu, že to nový kroužky nepoberou?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:To už to máš tak v hajzlu, že to nový kroužky nepoberou?
Ako to opakovane dlho stalo tak kruzky na niekolkych miestach vyzrali do valca stopy, navyse su valce pod HU vajcovito opotrebovane mimo tolerancii urcenych vyrobcom (niekde az 2-3um).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Zda sa ze piesty na druhy vybrus Volvo ma, bohuzial sa blizia cene zakazkovych kovanych piestov.
Pri vymene piestov sa meni aj čap a klzne lozisko, alebo podla stavu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#21 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sarkasmic »

Čep a ložisko nové,dle stavu i šály... Ovalitu bych nijak zvlášt nehrotil,pokud má motor dobrý tlaky....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Zkusil si poptat StenParnerMotor? Podle mě tam něco maji...
Případně na nových stránkách.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#23 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od David Patočka »

Čoveče, hezký čtení.....taky si tak řikám, což lehce přifouknout standartního šesnáctiventilovýho dvoulitra ???

Jenomže riziko ohnutí ojnic vlivem přílišného tlaku ve válcích mě uvádí zase do klidu.

Nejlevnější a nejefektivnější řešení, je posadit tam T5 z 850, to mám v regále akorát musím někde najít elektriku. :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Vnutornosti B204FT

Příspěvek od Sergej »

Nastastie je uz vsetko vyriesene :)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“