PRV + manuál ???

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#26 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

Je poměrně zásadní rozdíl mezi tím si něco umět představit, a tím se pro to na základě racionálních a iracionálních pohnutek rozhodnout 8) Kdyby představivost končila tam kde peněženka, byl by život smutnej :D
Jinak výkon jako jedno číslo je bez rozsahu otáček nicneříkající údaj, a funfactor 200kW dvoulitru a třílitru bude podstatně rozdílnej. Měl jsem 150kW dvoulitr s turbem a mám 100kW třílitr atmosféru a nikdy bych to zpět nevyměnil :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#27 PRV + manuál ???

Příspěvek od HonzaA »

Urvanej píše:Převodovku zabíjí Nm a ne HP. Na krouťák PRV bezpečně vede a to poměrně znatelně. Opět to bohužel neumim něčim podložit, ale při brouzdání a sosání info jsem to porovnání průběhu momentů někde viděl a mam pocit, že B280E do 2000ot dokonce válcovalo i řadovej šestiválec.
B280F v 760 má jako maximum úžasně šestiválcově znějících, ale nikterak oslnivých 235Nm ve 3750 ot/min.
B204GT má větší krouťák než je maximum u PRVčka už pod 2000 ot/min (B204FT taky), poté roste až na hodnotu někde přes 290Nm ve 3000 ot/min. PRV není ani nikde blízko takových hodnot. (jenom pro představu, to je takřka stejnej maximální krouťák, co měla plnokrevná T5 v 850, byť zde asi v užším pásmu otáček)

Když nad tím tak přemýšlím, tak třeba nemůže být vyloučeno, že buď M46 převodovky v průběhu let zesílili, protože když nemaj problém s B204GT(FT), tak by nikdy nemohly mít problémy s podstatně slabším (i po stránce kroutícího momentu) PRVčkem. Nebo ty důvody, proč přestali kombinovat PRV a M46 jsou prostě jiné a rozpadání převodovek M46 pod drtivým krouťákem PRVčka je jen nějaká tradovaná pohádka.
Přílohy
B204GT.jpg
B204GT.jpg (32.97 KiB) Zobrazeno 428 x
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“