PRV + manuál ???

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

Existuje v něčem tato kombinace s motorem vpředu a hnanou zadní nápravou? Mam pocit že mi to někdo řikal, že se to někde objevilo, ale hlava děravá neví...
Řešim si tak nápady v hlavě a unést 150 - 200kW by mohla ustát jen M90, M46 s opatrností. Ale to je jen z mojí hlavy, co tam bylo v realu nevim.
rencek alpina s deloreanem maji motor vzadu
ostatní renckové a pažouti jsou FWD
u Volva bylo prv na automatech, až na ???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2 PRV + manuál ???

Příspěvek od wickey »

26x pokud vim, nebyly vsechny s automatem.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

THX 4q M45 a 4q+OD M46 se dávaly...
Nějaká novší a tužší?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#4 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

Jj, 264 sla jako B27 + 4q manual. Kde chces brat tech 150-200kW? Neni jednodussi tam dat upravenou aw7x a mit to plug&play?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

Neboooj, to neni na bejvalku :-) Ta zustane v automatu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 PRV + manuál ???

Příspěvek od Ondra. »

v muzeu meli 262c s m46 :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

Jo a tu poznámku s AW71 jsem nějak přehlídl:
no problém vidim dvojí:
ty lamely jsou tam k smíchu, budou klouzat aniž by si toho někdo všimnul a skříň pude do kytek
měnič je tam měkej a bez zámku (Lková skříň se blbě shání)
a vadí mi ztráty v automatce
a na blbnutí je lepčí manuál, automat na normální ježdění bez problému, ale AW71 při kravnutí prostě ugriluješ... pokud teda nechceš mít vpředu u masky chladiče na: olej AT, olej, IC, klima, voda. Asi je sranda se hrabat v autech, ale vymejšlet kam se co ještě vejde, to se mi moc nechce. Kombinovaný výměníky voda/AT a voda olej se mi nelíbí, protože nefungujou dokud neotevře termostat což v mrazu může dost dlouho trvat. Na druhou stranu nejsem prase abych někdy nakládal studenýmu motoru.

Zjišťuju možnosti a varianty jaký mam.
Takže opravdu děkuji za každý podnět...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#8 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

- lamely k smichu? V prevodovce co jsem >generalkoval< byly lamely po 330kkm zhruba v polovine zivotnosti, a to jsem se s tim automatem fakt nemazlil. Ani naznak loupani frikcnich disku. Se koukni na tu tabulku tloustek co jsem tam sepsal.
- menic neni problem vymenit za tuzsi, na turbokostkach a ebayi jsem toho videl dost...
- do kytek skrin se 150kw fakt nepujde, ani seriova, pokud se bavime o AW71. AW70 je na tom hur. Ale jak uz jsem tu psal nekolikrat, s upravenou (= accumulator mod) AW71 neni problem jit do nejakejch 300 WHP, za morem jich jezdi nespocet, opet viz turbokostky.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

téma o generálce mam celkem projetý a výsledek už několik tisíc km testuju
k smíchu bylo myšleno pro vyšší výkony, kde je ta plocha prostě malá a neudrží to
nicméně přiznávám, že turbobricks nadrcený až tak moc nemám, dycky když tam vlitnu, tak po pár hodinách to musim zabalit, je tam toho na čtení moc a moc a zajímá mě skoro všechno :-)
Každopádně automaty moc naštudovaný nemam, přecejen jsem spíš na ty manuální skříně. Bohužel vzhledem k absenci rozumně investovanýho úsilí a manuální skříně na PRV mi asi nezbyde, než si zopakovat tvoji rozcvičku a jinou AW71 skříň trochu přitvrdit :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#10 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

Urvanej píše:k smíchu bylo myšleno pro vyšší výkony, kde je ta plocha prostě malá a neudrží to
A konkretne tohle jsi cetl kde? :twisted: Pocti si >tady< a >tady< a pak vymejslej blbiny :wink: na druhou stranu uznavam, ze limity ta prevodovka nedosazitelny nema, >takhle< dopadne pri osazeni v 500hp+ aute na zavodni trati. Ale az budes v tomhe stadiu, uz tam stejne budes mit bud 700R4, TH350, TH400 nebo nejakou takovou :)
Co se tyka manualu, pro B23x casto se pouziva Borg-Warner T5 s dodelavanym mezikusem, takze proc by to neslo pro PRV...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
It’s my birthday

#11 PRV + manuál ???

Příspěvek od HonzaA »

Uz to neni asi uplne aktualni dotaz, ale 760 se v prvnim roce/letech vyroby delala s PRVckem i jako manual. Myslim, ze to byl 4q+OD.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 PRV + manuál ???

Příspěvek od Sergej »

HonzaA píše:Uz to neni asi uplne aktualni dotaz, ale 760 se v prvnim roce/letech vyroby delala s PRVckem i jako manual. Myslim, ze to byl 4q+OD.
Nieco na tom bude, pretoze v haynesovi je zobrazena M46+OD prave s B280.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

Dotaz bude aktuální tak dlouho, dokud tam nějakou skříň nenacpu a pak znova, až se rozskočí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#14 PRV + manuál ???

Příspěvek od Hektolitr »

Tak jsem (čistě ze zájmu o alternativy řadových čtyřválců) prošel švédskou wikipedii a je tam u modelu 760 GLE + PRV zmínka, že "Zpočátku byla montovaná převodovka M46. Od roku 1983 včetně jsou montovány pouze automatické převodovky."
Na turbobricks.com jsem našel v jedné diskusi zmínku, že M46 a M47 to nevydrží a když prý něco, tak M90.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, od založení tématu jsem byl několika lidmi jak tady tak jinde poučen, že opravdu ten manál tam byl.
A zrušili manuál opravdu kuli tomu, že M46 to dlouhodobě neustála, pokud na ni člověk nebyl hodnej. No a jinej manuál tehdy neměli.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
It’s my birthday

#16 PRV + manuál ???

Příspěvek od HonzaA »

M46 se montovala i s výkonnějšími motory než PRV a vydržela to...nebo má PRV takovej brutální krouťák? Vždyť to z fabriky jezdilo s B230FT s Turbo+ kitem nebo B204FT/B204GT...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

Převodovku zabíjí Nm a ne HP. Na krouťák PRV bezpečně vede a to poměrně znatelně. Opět to bohužel neumim něčim podložit, ale při brouzdání a sosání info jsem to porovnání průběhu momentů někde viděl a mam pocit, že B280E do 2000ot dokonce válcovalo i řadovej šestiválec.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2998
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#18 PRV + manuál ???

Příspěvek od 3m3 »

Ad bejt hodnej znamena co?tusim ale radsi bych to slysel i od fundovanejsich.Btw jedno prv tu pred nedavnem z 83 probehlo,sice ve stavu volakem ale s manualem.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#19 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

Bejt hodnej je s PRVeckem tezky :twisted:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 492
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#20 PRV + manuál ???

Příspěvek od olivin »

Ja tedy nevim, ale nejak si neumim predstavit, jak dostat z PRVcka 200kW :(
U DeLoreanu se tuning na vyssi vykony resil tim, ze se na misto PRV dalo 5.7L Chevy LS1 V8.
Duvod byl prosty: "Unfortunately, even the most extensive modifications to the original engine only produce 230hp." Zdroj: https://drc.libraries.uc.edu/bitstream/handle/2374.UC/663741/MET2012_roedlnd_attempt_2012-06-07-17-14-17_MET2012_Nicholas_Roedl.pdf?sequence=1
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#21 PRV + manuál ???

Příspěvek od Urvanej »

v serii zde
v "domácí" úpravě, výrazně víc než 200, zde, nebo zde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#22 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

olivin píše:Ja tedy nevim, ale nejak si neumim predstavit, jak dostat z PRVcka 200kW
Kdyz se takovy (a vetsi) vykony daj tahat z puvodne atmosferickyho dvoulitra ctyrvalce, proc by to nemelo jit z puvodne atmosferickyho trilitra sestivalce 8)
Naposledy upravil(a) tomasss dne 14 kvě 2016 21:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2998
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#23 PRV + manuál ???

Příspěvek od 3m3 »

Nebavili sme se minule ze prv se davala i do alpiny a tam byla oturbena?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#24 PRV + manuál ???

Příspěvek od tomasss »

Jo, v alpine GTA a 610 byla oturbena (ale to treba ve Venturi, Helem V6, Schlesser nebo WM P87 taky).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 492
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#25 PRV + manuál ???

Příspěvek od olivin »

tomasss píše:
olivin píše:Ja tedy nevim, ale nejak si neumim predstavit, jak dostat z PRVcka 200kW
Kdyz se takovy (a vetsi) vykony daj tahat z puvodne atmosferickyho dvoulitra ctyrvalce, proc by to nemelo jit z puvodne atmosferickyho trilitra sestivalce 8)
Mozna je to diky narocnosti a pomeru vlozene investice/prirustek vykonu? Pokud vezmu dejme tomu pozadavek na zvyseni vykonu na zminenych 200kW, je rozhodne jednodussi a levnejsi upravit klasicky redblok, nez se poustet do nakladne prestavby PRV. Samozrejme, vse je veci vkusu, neb sest valcu je zkratka sest valcu :-)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“