Právě je 18 pro 2018 11:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak poznám samosvorný diferenciál?
PříspěvekNapsal: 11 zář 2012 10:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 740-760-780
Jak poznám samosvorný diferenciál? Je na něm někde něco napsáno? Jsou diferáky na sedmu s tuhou nápravou libovolně zaměnitelný případně co mě čeká kdybych měnil... Díky moc za rady!

_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2012 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3615
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
zoid píše:
Jak poznám samosvorný diferenciál? Je na něm někde něco napsáno? Jsou diferáky na sedmu s tuhou nápravou libovolně zaměnitelný případně co mě čeká kdybych měnil... Díky moc za rady!

Bolo to tu uz viackrat, ale kedze prispevky starsie ako mesiac uz nie su IN tak znovu:
Zadnu napravu do vzduchu, nastartovat a zaradit rychlost. V rukaviciach jedno koleso zastavit. Na obycajnom sa to podari, na samosvore to bud cvakne a koleso sa znova rozbehne, alebo sa bude tocit na nizsich otackach, ale zastavit nepojde.
Koleso nezastavovat chytanim za otvory v disku, ani do nich nic nepchat. Len plochou ruk po boku alebo vrchu gumy.
Lubovolne zamineitelne to nie je, samosvor ma jednu poloos kratsiu (ale to tu uz samozrejme asi 2x prebehlo).

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2012 11:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 740-760-780
Mno jo, když já mám jeden diferák jen tak bokem a další je na nenastartovatelný krabici... Dá se to nějako zjistit optickým průzkumem?

_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2012 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3341
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
zoid píše:
Mno jo, když já mám jeden diferák jen tak bokem a další je na nenastartovatelný krabici... Dá se to nějako zjistit optickým průzkumem?
Sundej viko a dej sem fotku :wink:

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2012 12:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 740-760-780
Ok, provedu... Díky!

_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2012 20:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
mněnil někdo na chrochtoj?...

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012 04:11 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3212
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
trapiz píše:
mněnil někdo na chrochtoj?...


????? nějak nerozumím Tvému dotazu

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012 17:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
no jestli menil někdo obyč za samosvorný ,..abych věděl co to obnáší

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3341
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
trapiz píše:
no jestli menil někdo obyč za samosvorný ,..abych věděl co to obnáší

Druhej prispevek odshora...
viewtopic.php?f=96&t=16258&start=75

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012 20:21 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1950
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Mám tam to samý co Tomasss, prohození prostě kus za kus (ovšem mě to šlo i bez tý jednotky), ale ty máš pevnou nápravu takže ti tam dif z 960 jako na multilink pasovat nebude

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2012 18:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
no a třeba ze 740-760 turbo benzín?..

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2012 18:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1817
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
740 ano
760 jen do MY86 nebo kombajn

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2012 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
tak hurá , aspon vym co mam hledat ,.ted to jen sehnat,..

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
a nezvíší se spotřeba?::

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3341
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Samozrejme, zhruba dvakrat. Pro korekci je nutne koupit magnetizer paliva.

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 21:39 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zvysi se predevsim pres zimu na uklouzanych parkovistich :twisted:

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2012 21:44 
Offline

Registrován: září 2011
Příspěvky: 257
Bydliště: Praha 10
Drtic píše:
Zvysi se predevsim pres zimu na uklouzanych parkovistich :twisted:


Tak to dá rozum nebot se budou protáčet dvě kola, což je pořád pohoda proti mé e30 325iX kde se protáčejí čtyři.

_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 18:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
a za kolik se da jezdit se samosvorem... nejlépe s chrochtem?..

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3615
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
trapiz píše:
a za kolik se da jezdit se samosvorem... nejlépe s chrochtem?..

Za tolko isto co bez samosvoru.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2017 07:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2507
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Hodně jsem se v tom vrtal ale nejsem z toho moc moudrej...

Dalo by se podle tohohle čísla určit, zda se jedná o samosvor ? Díky


Přílohy:
volvo_940_1994_bakaxel.jpg
volvo_940_1994_bakaxel.jpg [ 134.24 KiB | Zobrazeno 1847 krát ]

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2017 08:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14080
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ne, to je číslo Al víka, to je pro oba dify stejný.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2017 09:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2507
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Aha.. tak takhle ze mě krabicář nebude :-D Pán mi poslal nějaký další čísla, vyfotit to prý nemůže nemá čím.
p1216481 3,54
116218 10

Nemaj samosvory poměr 3,71 ? Asi mám smolíka co...

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2017 09:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14080
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
no a pod tim poměrem 3,54 na tom samym štítku je buď 1031 nebo 1041
A ne, samosvory nejsou vázaný na poměr, znám několik samosvorů s 3,54.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2017 10:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2507
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Tak čitelný je jen 10-- ty další dvě čísdla chybí. Kruicinál :ROFL: Nicméně děkuju...

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2017 12:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14080
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ještě mohla bejt čitelná jednička na konci :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 19 Queries | GZIP : Off ]