Co to mohlo byt?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#1 Co to mohlo byt?
U meho prvniho Volva Bushovky 740 2,4td r.v 86 se mi pri ostrejsi jizde a hlavne kdyz jsem ji tocil"ze za mou nebylo videt ,rozinala cervena kontrolka TURBO.Auto uz nemam a s laskou na nej vzpominam ,ale nikdy jsem nepatral po pricine.Co to bylo? .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Co to mohlo byt?
Pretlakovy ventil turba alebo prekrocenie teploty stlaceneho vzduchu. Ale u tvojho rocnika asi to prve.Mata píše:U meho prvniho Volva Bushovky 740 2,4td r.v 86 se mi pri ostrejsi jizde a hlavne kdyz jsem ji tocil"ze za mou nebylo videt ,rozinala cervena kontrolka TURBO.Auto uz nemam a s laskou na nej vzpominam ,ale nikdy jsem nepatral po pricine.Co to bylo? .
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#3 Co to mohlo byt?
Mas pravdu,teplotou to asi nebylo.Ale pokud to vedelo o tlaku kde bylo cidlo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#4 Co to mohlo byt?
Čidlo tlaku je zepředu na sací komoře (pokud je). Teplota se IMHO nebere vzduchu, ale vody... Kontrolka se mi rozsvítí když zkratuju čidlo (to pod držákem alternátoru). Za provozu se ještě nerozsvítila...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#5 Co to mohlo byt?
Tak ze jestli tomu dobre rozumim byl velkej tlak turba.Tou teplotou vody to myslim nebylo,jak jsem dal nohu z plynu hned to zhaslo. Diky .VanThomas píše:Čidlo tlaku je zepředu na sací komoře (pokud je). Teplota se IMHO nebere vzduchu, ale vody... Kontrolka se mi rozsvítí když zkratuju čidlo (to pod držákem alternátoru). Za provozu se ještě nerozsvítila...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek